Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
A fejleszt sek sor n a f kusz a kiemelkedő tapad s volt nedves s cs sz s tfel leteken, a hossz fut steljes tm ny, s a nagyfok alkalmazkod si k pess g k l nb ző motorokhoz, s motoroz si st lusokhoz. A Roadtec 01 k pes biztos tani a tapad st a legk l nf l bb aszfaltt pusokon, az időj r st l, s a hőm rs klettől f ggetlen l. Ez soha nem tapasztalt biztons g rzetet ny jt a motoros sz m ra, amikor kanyarodik, f kez, vagy gyors t. Mindezt lehetőv teszi a teljesen jratervezett mint zat, s a k tkomponens
A fejleszt sek sor n a f kusz a kiemelkedő tapad s volt nedves s cs sz s tfel leteken, a hossz fut steljes tm ny, s a nagyfok alkalmazkod si k pess g k l nb ző motorokhoz, s motoroz si st lusokhoz. A Roadtec 01 k pes biztos tani a tapad st a legk l nf l bb aszfaltt pusokon, az időj r st l, s a hőm rs klettől f ggetlen l. Ez soha nem tapasztalt biztons g rzetet ny jt a motoros sz m ra, amikor kanyarodik, f kez, vagy gyors t. Mindezt lehetőv teszi a teljesen jratervezett mint zat, s a k tkomponens
A fejleszt sek sor n a f kusz a kiemelkedő tapad s volt nedves s cs sz s tfel leteken, a hossz futaacute;steljes tm ny, s a nagyfok alkalmazkod si k pess g k l nb ző motorokhoz, s motoroz si st lusokhoz. A Roadtec 01 k pes biztos tani a tapad st a legk l nf l bb aszfaltt pusokon, az időj r st l, s a hőm rs klettől f ggetlen l. Ez soha nem tapasztalt biztons g rzetet ny jt a motoros sz m ra, amikor kanyarodik, f kez, vagy gyors t. Mindezt lehetőv teszi a teljesen jratervezett mint zat, s a k tkom
A fejleszt sek sor n a f kusz a kiemelkedő tapad s volt nedves s cs sz s tfel leteken, a hossz fut steljes tm ny, s a nagyfok alkalmazkod si k pess g k l nb ző motorokhoz, s motoroz si st lusokhoz. A Roadtec 01 k pes biztos tani a tapad st a legk l nf l bb aszfaltt pusokon, az időj r st l, s a hőm rs klettől f ggetlen l. Ez soha nem tapasztalt biztons g rzetet ny jt a motoros sz m ra, amikor kanyarodik, f kez, vagy gyors t. Mindezt lehetőv teszi a teljesen jratervezett mint zat, s a k tkomponens
A fejleszt sek sor n a f kusz a kiemelkedő tapad s volt nedves s cs sz s tfel leteken, a hossz fut steljes tm ny, s a nagyfok alkalmazkod si k pess g k l nb ző motorokhoz, s motoroz si st lusokhoz. A Roadtec 01 k pes biztos tani a tapad st a legk l nf l bb aszfaltt pusokon, az időj r st l, s a hőm rs klettől f ggetlen l. Ez soha nem tapasztalt biztons g rzetet ny jt a motoros sz m ra, amikor kanyarodik, f kez, vagy gyors t. Mindezt lehetőv teszi a teljesen jratervezett mint zat, s a k tkomponens
A fejleszt sek sor n a f kusz a kiemelkedő tapad s volt nedves s cs sz s tfel leteken, a hossz fut steljes tm ny, s a nagyfok alkalmazkod si k pess g k l nb ző motorokhoz, s motoroz si st lusokhoz. A Roadtec 01 k pes biztos tani a tapad st a legk l nf l bb aszfaltt pusokon, az időj r st l, s a hőm rs klettől f ggetlen l. Ez soha nem tapasztalt biztons g rzetet ny jt a motoros sz m ra, amikor kanyarodik, f kez, vagy gyors t. Mindezt lehetőv teszi a teljesen jratervezett mint zat, s a k tkomponens
A fejleszt sek sor n a f kusz a kiemelkedő tapad s volt nedves s cs sz s tfel leteken, a hossz fut steljes tm ny, s a nagyfok alkalmazkod si k pess g k l nb ző motorokhoz, s motoroz si st lusokhoz. A Roadtec 01 k pes biztos tani a tapad st a legk l nf l bb aszfaltt pusokon, az időj r st l, s a hőm rs klettől f ggetlen l. Ez soha nem tapasztalt biztons g rzetet ny jt a motoros sz m ra, amikor kanyarodik, f kez, vagy gyors t. Mindezt lehetőv teszi a teljesen jratervezett mint zat, s a k tkomponens
A fejleszt sek sor n a f kusz a kiemelkedő tapad s volt nedves s cs sz s tfel leteken, a hossz fut steljes tm ny, s a nagyfok alkalmazkod si k pess g k l nb ző motorokhoz, s motoroz si st lusokhoz. A Roadtec 01 k pes biztos tani a tapad st a legk l nf l bb aszfaltt pusokon, az időj r st l, s a hőm rs klettől f ggetlen l. Ez soha nem tapasztalt biztons g rzetet ny jt a motoros sz m ra, amikor kanyarodik, feacute;kez, vagy gyors t. Mindezt lehetőv teszi a teljesen jratervezett mint zat, s a k tkom
A fejleszteacute;sek sor n a f kusz a kiemelkedő tapad s volt nedves s cs sz s tfel leteken, a hossz fut steljes tm ny, s a nagyfok alkalmazkod si k pess g k l nb ző motorokhoz, s motoroz si st lusokhoz. A Roadtec 01 k pes biztos tani a tapad st a legk l nf l bb aszfaltt pusokon, az időj r st l, s a hőm rs klettől f ggetlen l. Ez soha nem tapasztalt biztons g rzetet ny jt a motoros sz m ra, amikor kanyarodik, f kez, vagy gyors t. Mindezt lehetőv teszi a teljesen jratervezett mint zat, s a k tkom
Kifejezetten a modern, impoz ns teljes tm nnyel rendelkező t ra end r sok ig nyeinek megfelelően tervezt k meg ezt az abroncsot, mely sok tulajdons got hordoz mag ban. A Pirelli b szke arra, hogy siker lt tv znie azokat ism rveket a gumiban, melyek kifejezetten alkalmass teszik aszfalt s terep haszn latra egyar nt. A megn velt blokkmint knak s anyag sszet telnek k sz nhetően igen magas teljes tm nyt ny jt utcai haszn lat eset n, mindemellett kiv l kapaszkod k pess ge mellett terepen is j l haszn lha
A Scorpion Trail II t k letes egyens lyt teremt egy sport-t ra abroncs tapad sa, s endur abroncs terepj r k pess gei k z tt. A tervez s c lja a hat rok n lk li kalandmotoroz s lehetős g nek megteremt se volt. A teljes tm ny pedig a mai modern t ra endur motorokhoz igazodik, mint p ld ul a BMW R1200GS, a Suzuki V-Strom, a Honda Crosstourer, a Yamaha XT1200Z Super Tenere, a Kawasaki Versys, a Ducati Multistrada, az Aprilia Caponord, vagy a Triupmh Tiger. Az j mint zat tervez sekor, egyar nt t maszkodta
A modern ra abroncsaihoz k pest egy hagyom nyosabb mint zattal felv rtezett t raendur abroncs, mely rendk v l sokoldal v teszi haszn lhat s g szempontj b l. N pszerűs ge mai napig vegyes felhaszn lhat s g ban rejlik, hisz mint zata arra enged k vetkeztetni, hogy v ltoz k r lm nyek k z tt is megfelelő tapad ssal rendelkezik. Mint zat nak kialak t sa lehetőv teszi azt a kompromisszumok n lk li motorozaacute;st, legyen sz aszfaltozott fel letről vagy k nnyebb terepről. Alapvetően gy alak tott k ki a m
A modern ra abroncsaihoz k pest egy hagyom nyosabb mint zattal felv rtezett t raendur abroncs, mely rendk v l sokoldal v teszi haszn lhat s g szempontj b l. N pszerűs ge mai napig vegyes felhaszn lhat s g ban rejlik, hisz mint zata arra enged k vetkeztetni, hogy v ltoz k r lm nyek k z tt is megfelelő tapad ssal rendelkezik. Mint zat nak kialak t sa lehetőv teszi azt a kompromisszumok n lk li motoroz st, legyen sz aszfaltozott fel letről vagy k nnyebb terepről. Alapvetően gy alak tott k ki a mintabl
Az j szezon kezdet vel j abroncs is rkezik a megsz llott t ramotorosoknak. A kateg ria sz mos fontos jellemzővel b r, ami m r manaps g elv r snak is minős l. A verseny ebben a szegmensben igen ki lezett, gy nem csak megfelelve a piaci ig nyeknek, de a saj t magukkal szemben t masztott k vetel seknek is eleget kellett tennie a gy rt nak. Ennek f ny ben fejlesztett k az aktu lis modellt. M dos tott mintacsatorn kat kapott, melyeknek elhelyez se is v ltozott, legfők pp az első abroncs l jelentős a m dos