Az j szezon kezdet vel j abroncs is rkezik a megsz llott t ramotorosoknak. A kateg ria sz mos fontos jellemzővel b r, ami m r manaps g elv r snak is minős l. A verseny ebben a szegmensben igen ki lezett, gy nem csak megfelelve a piaci ig nyeknek, de a saj t magukkal szemben t masztott k vetel seknek is eleget kellett tennie a gy rt nak. Ennek f ny ben fejlesztett k az aktu lis modellt. M dos tott mintacsatorn kat kapott, melyeknek elhelyez se is v ltozott, legfők pp az első abroncs l jelentős a m dos
Az j szezon kezdet vel j abroncs is rkezik a megsz llott t ramotorosoknak. A kateg ria sz mos fontos jellemzővel b r, ami m r manaps g elv r snak is minős l. A verseny ebben a szegmensben igen ki lezett, gy nem csak megfelelve a piaci ig nyeknek, de a saj t magukkal szemben t masztott k vetel seknek is eleget kellett tennie a gy rt nak. Ennek f ny ben fejlesztett k az aktu lis modellt. M dos tott mintacsatorn kat kapott, melyeknek elhelyez se is v ltozott, legfők pp az első abroncs l jelentős a m dos
Az j szezon kezdet vel j abroncs is rkezik a megsz llott t ramotorosoknak. A kateg ria sz mos fontos jellemzővel b r, ami m r manaps g elv r snak is minős l. A verseny ebben a szegmensben igen ki lezett, gy nem csak megfelelve a piaci ig nyeknek, de a saj t magukkal szemben t masztott k vetel seknek is eleget kellett tennie a gy rt nak. Ennek f ny ben fejlesztett k az aktu lis modellt. M dos tott mintacsatorn kat kapott, melyeknek elhelyez se is v ltozott, legfők pp az első abroncs l jelentős a m dos
Az j szezon kezdet vel j abroncs is rkezik a megsz llott t ramotorosoknak. A kateg ria sz mos fontos jellemzővel b r, ami m r manaps g elv r snak is minős l. A verseny ebben a szegmensben igen ki lezett, gy nem csak megfelelve a piaci ig nyeknek, de a saj t magukkal szemben t masztott k vetel seknek is eleget kellett tennie a gy rt nak. Ennek f ny ben fejlesztett k az aktu lis modellt. M dos tott mintacsatorn kat kapott, melyeknek elhelyez se is v ltozott, legfők pp az első abroncs l jelentős a m dos
A fejlesztőm rn k k a kor bbi modellek tapasztalatai alapj n, az agilit s, s a komfort jellemzőinek jav t s t tűzt k ki c lul. Ezeket a jellemzőket a lehető legnagyobb m rt kben jav tva sz letett meg az j Conti Tour. Ehhez j anyagokat s profilkik pz st alkalmaztak, jav tva ezzel az abroncs viselked s t. Ebben a kateg ri ban igen fontos a tart ss g s a nagy teherb r k pess g, hisz olykor t bb sz z kg terhel s is juthat egyetlen abroncsra. A hossz lettartam k rd s t az abroncs k z pvonal n egybef gg
A fejlesztőm rn k k a kor bbi modellek tapasztalatai alapj n, az agilit s, s a komfort jellemzőinek jav t s t tűzt k ki c lul. Ezeket a jellemzőket a lehető legnagyobb m rt kben jav tva sz letett meg az j Conti Tour. Ehhez j anyagokat s profilkik pz st alkalmaztak, jav tva ezzel az abroncs viselked s t. Ebben a kateg ri ban igen fontos a tart ss g s a nagy teherb r k pess g, hisz olykor t bb sz z kg terhel s is juthat egyetlen abroncsra. A hossz lettartam k rd s t az abroncs k z pvonal n egybef gg
A fejlesztőm rn k k a kor bbi modellek tapasztalatai alapj n, az agilit s, s a komfort jellemzőinek jav t s t tűzt k ki c lul. Ezeket a jellemzőket a lehető legnagyobb m rt kben jav tva sz letett meg az j Conti Tour. Ehhez j anyagokat s profilkik pz st alkalmaztak, jav tva ezzel az abroncs viselked s t. Ebben a kateg riaacute;ban igen fontos a tart ss g s a nagy teherb r k pess g, hisz olykor t bb sz z kg terhel s is juthat egyetlen abroncsra. A hossz lettartam k rd s t az abroncs k z pvonal n egy
A fejlesztőm rn k k a kor bbi modellek tapasztalatai alapj n, az agilit s, s a komfort jellemzőinek jav t s t tűzt k ki c lul. Ezeket a jellemzőket a lehető legnagyobb m rt kben jav tva sz letett meg az j Conti Tour. Ehhez j anyagokat s profilkik pz st alkalmaztak, jav tva ezzel az abroncs viselked s t. Ebben a kateg ri ban igen fontos a tart ss g s a nagy teherb r k pess g, hisz olykor t bb sz z kg terhel s is juthat egyetlen abroncsra. A hossz lettartam k rd s t az abroncs k z pvonal n egybef gg
A fejlesztőm rn k k a kor bbi modellek tapasztalatai alapj n, az agilit s, s a komfort jellemzőinek jav t s t tűzt k ki c lul. Ezeket a jellemzőket a lehető legnagyobb m rt kben jav tva sz letett meg az j Conti Tour. Ehhez j anyagokat s profilkik pz st alkalmaztak, jav tva ezzel az abroncs viselked s t. Ebben a kateg ri ban igen fontos a tart ss g s a nagy teherb r k pess g, hisz olykor t bb sz z kg terhel s is juthat egyetlen abroncsra. A hossz lettartam k rd s t az abroncs k z pvonal n egybef gg
A TKC70-es kiv l off-road k pess gei mellett kiegyens lyozott teljes tm nyt ny jt a norm l k zutakon. K l nleges kialak t s fut fel let nek k sz nhetően, k nnyed n elboldogul a murv s utakon, illetve k nnyű terepen, a szil rd tburkolaton m gis csendes, s meggyőzően stabil. A Continental k l nleges fut fel leti hőkezel s nek k sz nhetően az abroncs fut fel lete 3 z n ra oszthat . K z pen kem nyebb, ez ltal ellen ll bb a mechanikai behat sokkal szemben, illetve kop s ll bb a tart s aszfalthaszn lattal s
Sok szempontb l egy teljesen tfog korszerűs t s t rt nt enn l az abroncsn l. Teljesen megv ltozott mint zat, a legmodernebb abroncsokra jellemző 0 -os vszerkezeti fel p t s, a teljes lettartam alatt ny jtott konstans jellemzőkkel b r teljes tm ny birtokosa ez az abroncs. A m retpalett t tekintve a r gebbi s jabb t raendurokra k sz l. Tal n ez a legdinamikusabban fejlődő s legn pszerűbb gazat, nem csak a hazai utakon, de Eur pa szerte is. Ezeket a gyors v ltoz sokat s moderniz ci kat a gumiabronc
Sok szempontb l egy teljesen tfog korszerűs t s t rt nt enn l az abroncsn l. Teljesen megv ltozott mint zat, a legmodernebb abroncsokra jellemző 0 -os vszerkezeti fel p t s, a teljes lettartam alatt ny jtott konstans jellemzőkkel b r teljes tm ny birtokosa ez az abroncs. A m retpalett t tekintve a r gebbi s jabb t raendurokra k sz l. Tal n ez a legdinamikusabban fejlődő s legn pszerűbb gazat, nem csak a hazai utakon, de Eur pa szerte is. Ezeket a gyors v ltoz sokat s moderniz ci kat a gumiabronc
Sok szempontb l egy teljesen tfog korszerűs t s t rt nt enn l az abroncsn l. Teljesen megv ltozott mint zat, a legmodernebb abroncsokra jellemző 0 -os vszerkezeti fel p t s, a teljes lettartam alatt ny jtott konstans jellemzőkkel b r teljes tm ny birtokosa ez az abroncs. A m retpalett t tekintve a r gebbi s jabb t raendurokra k sz l. Tal n ez a legdinamikusabban fejlődő s legn pszerűbb gazat, nem csak a hazai utakon, de Eur pa szerte is. Ezeket a gyors v ltoz sokat s moderniz ci kat a gumiabronc
Sok szempontb l egy teljesen tfog korszerűs t s t rt nt enn l az abroncsn l. Teljesen megv ltozott mint zat, a legmodernebb abroncsokra jellemző 0 -os vszerkezeti fel p t s, a teljes lettartam alatt ny jtott konstans jellemzőkkel b r teljes tm ny birtokosa ez az abroncs. A m retpalett t tekintve a r gebbi s jabb t raendurokra k sz l. Tal n ez a legdinamikusabban fejlődő s legn pszerűbb gazat, nem csak a hazai utakon, de Eur pa szerte is. Ezeket a gyors v ltoz sokat s moderniz ci kat a gumiabronc
Sok szempontb l egy teljesen tfog korszerűs t s t rt nt enn l az abroncsn l. Teljesen megv ltozott mint zat, a legmodernebb abroncsokra jellemző 0 -os vszerkezeti fel p t s, a teljes lettartam alatt ny jtott konstans jellemzőkkel b r teljes tm ny birtokosa ez az abroncs. A m retpalett t tekintve a r gebbi s jabb t raendurokra k sz l. Tal n ez a legdinamikusabban fejlődő s legn pszerűbb aacute;gazat, nem csak a hazai utakon, de Eur pa szerte is. Ezeket a gyors v ltoz sokat s moderniz ci kat a gumi