Egy zig v rig end r abroncs testes t meg az j mint zat a TKC70 Rocks. M r a n v v laszt s sem v letlen, ezzel is utal arra a gy rt , hogy nem csak hobbi szintű k nnyed motoroz s mell sz nj k ezt a mint zatot, hanem igazi kem ny terepre, ahol igaz n csak a teljes tm ny sz m t. A mint zat az első abroncsn l minim lis v ltoztat son esett t szem előtt tartva a szil rd tburkolaton val k zleked s sor n a komfortot s a megfelelő ir ny that s got. A hangs ly legink bb a h ts profilon van, hasonl tva a h
Egy zig v rig end r abroncs testes t meg az j mint zat a TKC70 Rocks. M r a n v v laszt s sem v letlen, ezzel is utal arra a gy rt , hogy nem csak hobbi szintű k nnyed motoroz s mell sz nj k ezt a mint zatot, hanem igazi kem ny terepre, ahol igaz n csak a teljesiacute;tm ny sz m t. A mint zat az első abroncsn l minim lis v ltoztat son esett t szem előtt tartva a szil rd tburkolaton val k zleked s sor n a komfortot s a megfelelő ir ny that s got. A hangs ly legink bb a h ts profilon van, hasonl tv
Maga a klasszikus abroncs a sz legszorosabb rtelm ben. Diagon l fel p t sű gumi, mely colos s hagyom nyos metrikus m retez sben k sz lt t bb sz less gben s tm rőben. A kin zet senkit ne t vesszen meg, tapad sa s komfortja egy ma tervezett gumi val vetekszik, az regebb motorok ide lis gumija. T mlős kivitelben k sz l, gy belső gumival szerelve megfelel hagyom nyos fűz tt k llős kerekekre.
Maga a klasszikus abroncs a sz legszorosabb rtelm ben. Diagon l fel p t sű gumi, mely colos s hagyom nyos metrikus m retez sben k sz lt t bb sz less gben s tm rőben. A kin zet senkit ne t vesszen meg, tapad sa s komfortja egy ma tervezett gumi val vetekszik, az regebb motorok ide lis gumija. T mlős kivitelben k sz l, iacute;gy belső gumival szerelve megfelel hagyom nyos fűz tt k llős kerekekre.
Maga a klasszikus abroncs a sz legszorosabb rtelm ben. Diagon l fel p t sű gumi, mely colos s hagyom nyos metrikus m retez sben k sz lt t bb sz less gben s tm rőben. A kin zet senkit ne t vesszen meg, tapad sa s komfortja egy ma tervezett gumi val vetekszik, az regebb motorok ide lis gumija. T mlős kivitelben k sz l, gy belső gumival szerelve megfelel hagyom nyos fűz tt k llős kerekekre.
Maga a klasszikus abroncs a sz legszorosabb rtelm ben. Diagon l fel p t sű gumi, mely colos s hagyom nyos metrikus m retez sben k sz lt t bb sz less gben s tm rőben. A kin zet senkit ne t vesszen meg, tapad sa s komfortja egy ma tervezett gumi val vetekszik, az regebb motorok ide lis gumija. T mlős kivitelben k sz l, gy belső gumival szerelve megfelel hagyom nyos fűz tt k llős kerekekre.
Maga a klasszikus abroncs a sz legszorosabb rtelm ben. Diagon l fel p t sű gumi, mely colos s hagyom nyos metrikus m retez sben k sz lt t bb sz less gben s tm rőben. A kin zet senkit ne t vesszen meg, tapad sa s komfortja egy ma tervezett gumi val vetekszik, az regebb motorok ide lis gumija. T mlős kivitelben k sz l, gy belső gumival szerelve megfelel hagyom nyos fűz tt k llős kerekekre.
Maga a klasszikus abroncs a sz legszorosabb rtelm ben. Diagon l fel p t sű gumi, mely colos s hagyom nyos metrikus m retez sben k sz lt t bb sz less gben s tm rőben. A kin zet senkit ne t vesszen meg, tapad sa s komfortja egy ma tervezett gumi val vetekszik, az regebb motorok ide lis gumija. T mlős kivitelben k sz l, gy belső gumival szerelve megfelel hagyom nyos fűz tt k llős kerekekre.
Maga a klasszikus abroncs a sz legszorosabb rtelm ben. Diagon l fel p t sű gumi, mely colos s hagyom nyos metrikus m retez sben k sz lt t bb sz less gben s tm rőben. A kin zet senkit ne t vesszen meg, tapad sa s komfortja egy ma tervezett gumi val vetekszik, az regebb motorok ide lis gumija. T mlős kivitelben k sz l, gy belső gumival szerelve megfelel hagyom nyos fűz tt k llős kerekekre.
Maga a klasszikus abroncs a sz legszorosabb rtelm ben. Diagon l fel p t sű gumi, mely colos s hagyom nyos metrikus m retez sben k sz lt t bb sz less gben s tm rőben. A kin zet senkit ne t vesszen meg, tapad sa s komfortja egy ma tervezett gumi val vetekszik, az regebb motorok ide lis gumija. T mlős kivitelben k sz l, gy belső gumival szerelve megfelel hagyom nyos fűz tt k llős kerekekre.
Maga a klasszikus abroncs a sz legszorosabb rtelm ben. Diagon l fel p t sű gumi, mely colos s hagyom nyos metrikus m retez sben k sz lt t bb sz less gben s tm rőben. A kin zet senkit ne t vesszen meg, tapad sa s komfortja egy ma tervezett gumi val vetekszik, az regebb motorok ide lis gumija. T mlős kivitelben k sz l, gy belső gumival szerelve megfelel hagyom nyos fűz tt k llős kerekekre.
A kis s k zepes l kett rfogattal rendelkező motorok sz m ra ny jt j alternat v t a Continental a ContiStreet elnevez sű abroncs val. Az j mint zat gy rt s t megreform lt alapokra helyezt k, modernebb gy rt soron keacute;sz l jobb alapanyagok felhaszn l s val. Erre sz ks g is volt, hisz az előző ContiGo! mint zatot v ltja s jobb kezelhetős get, modernebb kin zetet biztos t. A v zelvezető csatorn k elhelyez s nek filoz fi j t a RoadAttack3 alapj n tervezt k, a kisebb motorok ig nyeihez szabva. Ez is azt
A kis s k zepes l kett rfogattal rendelkező motorok sz m ra ny jt j alternat v t a Continental a ContiStreet elnevez sű abroncs val. Az j mint zat gy rt s t megreform lt alapokra helyezt k, modernebb gy rt soron k sz l jobb alapanyagok felhaszn l s val. Erre sz ks g is volt, hisz az előző ContiGo! mint zatot v ltja s jobb kezelhetős get, modernebb kin zetet biztos t. A v zelvezető csatorn k elhelyez s nek filoz fi j t a RoadAttack3 alapj n tervezt k, a kisebb motorok ig nyeihez szabva. Ez is azt t mas
A kis s k zepes l kett rfogattal rendelkező motorok sz m ra ny jt j alternat v t a Continental a ContiStreet elnevez sű abroncs val. Az j mint zat gy rt s t megreform lt alapokra helyezt k, modernebb gy rt soron k sz l jobb alapanyagok felhaszn l s val. Erre sz ks g is volt, hisz az előző ContiGo! mint zatot v ltja s jobb kezelhetős get, modernebb kin zetet biztos t. A v zelvezető csatorn k elhelyez s nek filoz fi j t a RoadAttack3 alapj n tervezt k, a kisebb motorok ig nyeihez szabva. Ez is azt t mas
A kis s k zepes l kett rfogattal rendelkező motorok sz m ra ny jt j alternat v t a Continental a ContiStreet elnevez sű abroncs val. Az j mint zat gy rt s t megreform lt alapokra helyezt k, modernebb gy rt soron k sz l jobb alapanyagok felhaszn l s val. Erre sz ks g is volt, hisz az előző ContiGo! mint zatot v ltja s jobb kezelhetős get, modernebb kin zetet biztos t. A v zelvezető csatorn k elhelyez s nek filoz fi j t a RoadAttack3 alapj n tervezt k, a kisebb motorok ig nyeihez szabva. Ez is azt t mas