Egy igazi mindenes gumiabroncs, mely on s offroad haszn latra is kiv l an alkalmas. A mintablokkok elhelyez s nek k sz nhetően kellő kapaszkod l ll rendelkez s nkre gy f ld tra t vedve is maximaliz lhatjuk a tapad st. A nyitott mint zatnak k sz nhetően kellő ntisztul k pess ggel is rendelkezik, gy elker lhető a minta rkok elt mőd se. A nagy sszef ggő mintablokkok megfelelő s kellő rintkez si fel letet ny jtanak gy aszfalton motorozva is biztos tott a tapad s. A k rnyezetv delem szempontj b l e
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j t kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s ban s
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j t kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s ban s
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j teacute;kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j t kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s ban s
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j t kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s ban s
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j t kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s ban s
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j t kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s ban s
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j t kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s ban s
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j t kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s ban s
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j t kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s ban s
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j t kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s ban s
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j t kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s ban s
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j t kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s ban s
A Man TT legjobb csapatai seg ts g vel fejlesztett, s tesztelt Road Race abroncs. Az utcai versenyz s az egyik legnehezebb műfaj, a k r lm nyek, s az aszfaltminős g folyamatos v ltoz s nak k sz nhetően. A Racetec RR abroncsot gy tervezt k, hogy megbirk zzon ezekkel a kih v sokkal, p ratlan tart ss got, s sokoldal felhaszn l st biztos tson. Az RR k tkomponensű fut fel lettel rendelkezik, az anyagfelhaszn l st tekintve pedig fontos szempont volt, hogy az abroncs lettartama utols peri dus ban is konst