A Man TT legjobb csapatai seg ts g vel fejlesztett, s tesztelt Road Race abroncs. Az utcai versenyz s az egyik legnehezebb műfaj, a k r lm nyek, s az aszfaltminős g folyamatos v ltoz s nak k sz nhetően. A Racetec RR abroncsot gy tervezt k, hogy megbirk zzon ezekkel a kih v sokkal, p ratlan tart ss got, s sokoldal felhaszn l st biztos tson. Az RR k tkomponensű fut fel lettel rendelkezik, az anyagfelhaszn l st tekintve pedig fontos szempont volt, hogy az abroncs lettartama utols peri dus ban is konst
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n hasznaacute;lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
j magasabb profil, ami sz lesebb fel leten rintkezik az aszfalttal, gy kiemelkedő tapad st ny jt minden dől ssz gben. A Metzeler ltal szabadalmaztatott Interact vbet t seg ts g vel, pontosabbak a visszajelz sek, s prec zebb a kezelhetős g. K t k l nb ző kever kben el rhető, gy jobban alkalmazkodik az adott p lyaminős ghez, illetve k ldő hőm rs klethez. K1=Soft, K2=Medium/Hard.
Tov bb r k ti s jav tja a sokak ltal ismert CompK tulajdons gait. Olyan p lyamotorosoknak sz nj k, akik nem az utols tizedek rt harcolnak s nem is ezt a tud st v rj k el az abroncst l sem. Olyan pil t k t k letes gumija ez, akik ismerkednek a p ly z s rejtelmeivel, tapasztalj k az ottani k lső ingereket. Nem sz ks ges profi, adott p ly ra orient lt fut mű be ll t s a j kop sk p kialakul s hoz, hisz egy sokkal megbocs jt bb kever kk pz ssel k sz l az abroncs. Ez lehetőv teszi az univerz lis haszn la
Tov bb r k ti s jav tja a sokak ltal ismert CompK tulajdons gait. Olyan p lyamotorosoknak sz nj k, akik nem az utols tizedek rt harcolnak s nem is ezt a tud st v rj k el az abroncst l sem. Olyan pil t k t k letes gumija ez, akik ismerkednek a p ly z s rejtelmeivel, tapasztalj k az ottani k lső ingereket. Nem sz ks ges profi, adott p ly ra orient lt fut mű be ll t s a j kop sk p kialakul s hoz, hisz egy sokkal megbocs jt bb kever kk pz ssel k sz l az abroncs. Ez lehetőv teszi az univerz lis haszn la
Tov bb r k ti s jav tja a sokak ltal ismert CompK tulajdons gait. Olyan p lyamotorosoknak sz nj k, akik nem az utols tizedek rt harcolnak s nem is ezt a tud st v rj k el az abroncst l sem. Olyan pil t k t k letes gumija ez, akik ismerkednek a p ly z s rejtelmeivel, tapasztalj k az ottani k lső ingereket. Nem sz ks ges profi, adott p ly ra orient lt fut mű be ll t s a j kop sk p kialakul s hoz, hisz egy sokkal megbocs jt bb kever kk pz ssel k sz l az abroncs. Ez lehetőv teszi az univerz lis haszn la
Tov bb r k ti s jav tja a sokak ltal ismert CompK tulajdons gait. Olyan p lyamotorosoknak sz nj k, akik nem az utols tizedek rt harcolnak s nem is ezt a tud st v rj k el az abroncst l sem. Olyan pil t k t k letes gumija ez, akik ismerkednek a p ly z s rejtelmeivel, tapasztalj k az ottani k lső ingereket. Nem sz ks ges profi, adott p ly ra orient lt fut mű be ll t s a j kop sk p kialakul s hoz, hisz egy sokkal megbocs jt bb kever kk pz ssel k sz l az abroncs. Ez lehetőv teszi az univerz lis haszn la
Az első s egyben legjelentősebb differencia az elődmodellhez k pest, hogy jelen esetben m r az első abroncs is t bb komponensű, term szetesen a h ts val egyetemben. T bb oka is volt annak, hogy eddig ezt a fel p t si m dot nem alkalmazt k. Meg kellett tal lni azt a megfelelő ar nyt az eloszt sban, ami optim lis tmenetet k pez a k t elt rően viselkedő gumikever k k z tt. A megalkot s szakasz ban szorosan egy ttműk dtek motorgy rt kkal ahol a modern vezet s t mogat rendszerek műk d s vel ( mint pl ABS s