A Sportec M7 RR lehetőv teszi a rendk v l sportos st lus motoroz st, ak r vizes ton, vagy hűv sebb időben is. Az utcai versenyz s sor n szerzett tapasztalatait felhaszn lva a gy rt j profilt, j szerkezeti elemeket, s j komponens technol gi t alkalmaz. Tekintettel arra, hogy a k z ton fellelhető tviszonyok nem mindig ide lisak, az j M7 RR egy 100%-ban szilikad s kever kből ll fut fel lettel rendelkezik 2 komponensű kioszt sban, az Interact vbet t-rendszer mellett. A kor bbi Sportec M5 Interac
A Sportec M7 RR lehetőv teszi a rendk v l sportos st lus motoroz st, ak r vizes ton, vagy hűv sebb időben is. Az utcai versenyz s sor n szerzett tapasztalatait felhaszn lva a gy rt j profilt, j szerkezeti elemeket, s j komponens technol gi t alkalmaz. Tekintettel arra, hogy a k z ton fellelhető tviszonyok nem mindig ide lisak, az j M7 RR egy 100%-ban szilikad s kever kből ll fut fel lettel rendelkezik 2 komponensű kioszt sban, az Interact vbet t-rendszer mellett. A kor bbi Sportec M5 Interac
A Roadtec01 2015-ben deb t lt a piacon, bevezet se ta t retlen sikere van a t rasport szegmensben. Kisz m that s konstans teljes tm ny vel a t ramotorosok egyik kedvenc mint zata. Alapvetően minim lis v ltoztat sokra volt sz ks g az SE modell eset n ahhoz, hogy az eddigin l m g jobb abroncs sz lessen. Az alapmodell eset n a t ra szegmensben kiemelkedően j fut steljes tm ny s nedves tapad s az, amivel kiv vta az igen sűrű mezőnyben a vezető helyek egyik t. Ez az j modell eset ben sem v ltozott, csup
A Roadtec01 2015-ben deb t lt a piacon, bevezet se ta t retlen sikere van a t rasport szegmensben. Kisz m that s konstans teljes tm ny vel a t ramotorosok egyik kedvenc mint zata. Alapvetően minim lis v ltoztat sokra volt sz ks g az SE modell eset n ahhoz, hogy az eddigin l m g jobb abroncs sz lessen. Az alapmodell eset n a t ra szegmensben kiemelkedően j fut steljes tm ny s nedves tapad s az, amivel kiv vta az igen sűrű mezőnyben a vezető helyek egyik t. Ez az j modell eset ben sem v ltozott, csup
A Roadtec01 2015-ben deb t lt a piacon, bevezet se ta t retlen sikere van a t rasport szegmensben. Kisz m that s konstans teljes tm ny vel a t ramotorosok egyik kedvenc mint zata. Alapvetően minim lis v ltoztat sokra volt sz ks g az SE modell eset n ahhoz, hogy az eddigin l m g jobb abroncs sz lessen. Az alapmodell eset n a t ra szegmensben kiemelkedően j fut steljes tm ny s nedves tapad s az, amivel kiv vta az igen sűrű mezőnyben a vezető helyek egyik t. Ez az j modell eset ben sem v ltozott, csup
A Roadtec01 2015-ben deb t lt a piacon, bevezet se ta t retlen sikere van a t rasport szegmensben. Kisz m that s konstans teljes tm ny vel a t ramotorosok egyik kedvenc mint zata. Alapvetően minim lis v ltoztat sokra volt sz ks g az SE modell eset n ahhoz, hogy az eddigin l m g jobb abroncs sz lessen. Az alapmodell eset n a t ra szegmensben kiemelkedően j fut steljes tm ny s nedves tapad s az, amivel kiv vta az igen sűrű mezőnyben a vezető helyek egyik t. Ez az j modell eset ben sem v ltozott, csup
A Roadtec01 2015-ben deb t lt a piacon, bevezet se ta t retlen sikere van a t rasport szegmensben. Kisz m that s konstans teljes tm ny vel a t ramotorosok egyik kedvenc mint zata. Alapvetően minim lis v ltoztat sokra volt sz ks g az SE modell eset n ahhoz, hogy az eddigin l m g jobb abroncs sz lessen. Az alapmodell eset n a t ra szegmensben kiemelkedően j fut steljes tm ny s nedves tapad s az, amivel kiv vta az igen sűrű mezőnyben a vezető helyek egyik t. Ez az j modell eset ben sem v ltozott, csup
A Metzeler egy igen erős k pviselője a chopper/criuser illetve az egyedileg p tett motorok vil g nak. A sokak ltal ismert ME880 s ennek jabb verzi ja az ME888 mondhatni a klasszikus vonalat k pviseli. vek ta rengetek első gy ri szerel s k thető ezekhez a mint zatokhoz. Egy bev lt sorozatr l besz lhet nk, amihez most egy j k pviselő csatlakozik, m ghozz a Criusetec. Kev sb a klasszikus minta jellemző r , sokkal ink bb a mai trendnek megfelelően viszi tov bb a m rka h rnev t. A modern vonalakat nem
A Metzeler egy igen erős k pviselője a chopper/criuser illetve az egyedileg p tett motorok vil g nak. A sokak ltal ismert ME880 s ennek jabb verzi ja az ME888 mondhatni a klasszikus vonalat k pviseli. vek ta rengetek első gy ri szerel s kouml;thető ezekhez a mint zatokhoz. Egy bev lt sorozatr l besz lhet nk, amihez most egy j k pviselő csatlakozik, m ghozz a Criusetec. Kev sb a klasszikus minta jellemző r , sokkal ink bb a mai trendnek megfelelően viszi tov bb a m rka h rnev t. A modern vonalakat
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
A modern ra abroncsaihoz k pest egy hagyom nyosabb mint zattal felv rtezett t raendur abroncs, mely rendk v l sokoldal v teszi haszn lhat s g szempontj b l. N pszerűs ge mai napig vegyes felhaszn lhat s g ban rejlik, hisz mint zata arra enged k vetkeztetni, hogy v ltoz k r lm nyek k z tt is megfelelő tapad ssal rendelkezik. Mint zat nak kialak t sa lehetőv teszi azt a kompromisszumok n lk li motoroz st, legyen sz aszfaltozott fel letről vagy k nnyebb terepről. Alapvetően gy alak tott k ki a mintabl
Kifejezetten a modern, impoz ns teljes tm nnyel rendelkező t ra end r sok ig nyeinek megfelelően tervezt k meg ezt az abroncsot, mely sok tulajdons got hordoz mag ban. A Pirelli b szke arra, hogy siker lt tv znie azokat ism rveket a gumiban, melyek kifejezetten alkalmass teszik aszfalt s terep haszn latra egyar nt. A megn velt blokkmint knak s anyag sszet telnek k sz nhetően igen magas teljes tm nyt ny jt utcai haszn lat eset n, mindemellett kiv l kapaszkod k pess ge mellett terepen is j l haszn lha
Az igazi kem ny terepet kedvelők sz m ra m r ismert Metzeler Karoo mint zat finomhangolt v ltozata, mely hasonl karakterrel rendelkezik, m fel p t s nek k sz nhetően az aszfalton ny jtott teljes tm nye sokkal kisz m that bb a nagy mintablokkoknak k sz nhetően. Az agressz v fut fel let alkalmass teszi a gumit k nnyebb terepen val biztons gos motoroz shoz, hisz a mint zatot k lcs nző blokkok k zti nagy t vols g kiv l ntisztul k pess get k lcs n z gy elker lhető az abroncs s rral t rt nő tel tőd se a