Sportos karakterű abroncs, olyan motorker kp rok sz m ra, amiket a gy r diagon l szerkezetű abronccsal szerelt. Jellemzően ezek a motorok r gebbi kiad s , vagy az jabb A2 jogos tv ny kateg ri nak megfelelő kisebb l kett rfogat 4-500 ccm modellek. Mivel ezektől a k tkerekű g pektől sem ll messze a sportos haszn lhat s g, ez rt sz ks g volt egy nagy tapad ssal rendelkező gumiabroncsra, ami megfelel az elv r soknak. Kellően merev oldaltart ssal, nagy mint zatlan ter letekkel rendelkezik az abroncs, ami el
Sportos karakterű abroncs, olyan motorker kp rok sz m ra, amiket a gy r diagon l szerkezetű abronccsal szerelt. Jellemzően ezek a motorok r gebbi kiad s , vagy az jabb A2 jogos tv ny kateg ri nak megfelelő kisebb l kett rfogat 4-500 ccm modellek. Mivel ezektől a k tkerekű g pektől sem ll messze a sportos haszn lhat s g, ez rt sz ks g volt egy nagy tapad ssal rendelkező gumiabroncsra, ami megfelel az elv r soknak. Kellően merev oldaltart ssal, nagy mint zatlan ter letekkel rendelkezik az abroncs, ami el
Az MX14 egy speci lis homokos talajra sz nt abroncs, amit egyenesen a Motokrossz-vil gbajnoks gon gyűjt tt tapasztalatok alapj n profi versenyzők bevon s val egy tt alkottak meg tervezők. Kifejezetten l gy, s ppedős talajra optimaliz lt k. A maxim lis tapad s, kanyarb l val kigyors t s s cs sz s k zben t rt nő kontrol lhat s g rdek ben a mint zat egy speci lis V alak kialak t st kapott. Ennek k sz nhetően az abroncs k nnyebben hatol be a talajba ez ltal nagyobb tapad s s extra stabilit s rhető el ve
Az MX14 egy speci lis homokos talajra sz nt abroncs, amit egyenesen a Motokrossz-vil gbajnoks gon gyűjt tt tapasztalatok alapj n profi versenyzők bevon s val egy tt alkottak meg tervezők. Kifejezetten l gy, s ppedős talajra optimaliz lt k. A maxim lis tapad s, kanyarb l valoacute; kigyors t s s cs sz s k zben t rt nő kontrol lhat s g rdek ben a mint zat egy speci lis V alak kialak t st kapott. Ennek k sz nhetően az abroncs k nnyebben hatol be a talajba ez ltal nagyobb tapad s s extra stabilit s rhető
Az MX14 egy speci lis homokos talajra sz nt abroncs, amit egyenesen a Motokrossz-vil gbajnoks gon gyűjt tt tapasztalatok alapj n profi versenyzők bevon s val egy tt alkottak meg tervezők. Kifejezetten l gy, s ppedős talajra optimaliz lt k. A maxim lis tapad s, kanyarb l val kigyors t s s cs sz s k zben t rt nő kontrol lhat s g rdek ben a mint zat egy speci lis V alak kialak t st kapott. Ennek k sz nhetően az abroncs k nnyebben hatol be a talajba ez ltal nagyobb tapad s s extra stabilit s rhető el ve
Az MX14 egy speci lis homokos talajra sz nt abroncs, amit egyenesen a Motokrossz-vil gbajnoks gon gyűjt tt tapasztalatok alapj n profi versenyzők bevon s val egy tt alkottak meg tervezők. Kifejezetten l gy, s ppedős talajra optimaliz lt k. A maxim lis tapad s, kanyarb l val kigyors t s s cs sz s k zben t rt nő kontrol lhat s g rdek ben a mint zat egy speci lis V alak kialak t st kapott. Ennek k sz nhetően az abroncs k nnyebben hatol be a talajba ez ltal nagyobb tapad s s extra stabilit s rhető el ve
Az MX14 egy speci lis homokos talajra sz nt abroncs, amit egyenesen a Motokrossz-vil gbajnoks gon gyűjt tt tapasztalatok alapj n profi versenyzők bevon s val egy tt alkottak meg tervezők. Kifejezetten l gy, s ppedős talajra optimaliz lt k. A maxim lis tapad s, kanyarb l val kigyors t s s cs sz s k zben t rt nő kontrol lhat s g rdek ben a mint zat egy speci lis V alak kialak t st kapott. Ennek k sz nhetően az abroncs k nnyebben hatol be a talajba ez ltal nagyobb tapad s s extra stabilit s rhető el ve
Az MX14 egy speci lis homokos talajra sz nt abroncs, amit egyenesen a Motokrossz-vil gbajnoks gon gyűjt tt tapasztalatok alapj n profi versenyzők bevon s val egy tt alkottak meg tervezők. Kifejezetten l gy, s ppedős talajra optimaliz lt k. A maxim lis tapad s, kanyarb l val kigyors t s s cs sz s k zben t rt nő kontrol lhat s g rdek ben a mint zat egy speci lis V alak kialak t st kapott. Ennek k sz nhetően az abroncs k nnyebben hatol be a talajba ez ltal nagyobb tapad s s extra stabilit s rhető el ve
Az MX14 egy speci lis homokos talajra sz nt abroncs, amit egyenesen a Motokrossz-vil gbajnoks gon gyűjt tt tapasztalatok alapj n profi versenyzők bevon s val egy tt alkottak meg tervezők. Kifejezetten l gy, s ppedős talajra optimaliz lt k. A maxim lis tapad s, kanyarb l val kigyors t s s cs sz s k zben t rt nő kontrol lhat s g rdek ben a mint zat egy speci lis V alak kialak t st kapott. Ennek k sz nhetően az abroncs k nnyebben hatol be a talajba ez ltal nagyobb tapad s s extra stabilit s rhető el ve
Az MX14 egy speci lis homokos talajra sz nt abroncs, amit egyenesen a Motokrossz-vil gbajnoks gon gyűjt tt tapasztalatok alapj n profi versenyzők bevon s val egy tt alkottak meg tervezők. Kifejezetten l gy, s ppedős talajra optimaliz lt k. A maxim lis tapad s, kanyarb l val kigyors t s s cs sz s k zben t rt nő kontrol lhat s g rdek ben a mint zat egy speci lis V alak kialak t st kapott. Ennek k sz nhetően az abroncs k nnyebben hatol be a talajba ez ltal nagyobb tapad s s extra stabilit s rhető el ve
Sportos karakterű abroncs, olyan motorker kp rok sz m ra, amiket a gy r diagon l szerkezetű abronccsal szerelt. Jellemzően ezek a motorok r gebbi kiad s , vagy az jabb A2 jogos tv ny kateg ri nak megfelelő kisebb l kett rfogat 4-500 ccm modellek. Mivel ezektől a k tkerekű g pektől sem ll messze a sportos haszn lhat s g, ez rt szuuml;ks g volt egy nagy tapad ssal rendelkező gumiabroncsra, ami megfelel az elv r soknak. Kellően merev oldaltart ssal, nagy mint zatlan ter letekkel rendelkezik az abroncs, am
Sportos karakterű abroncs, olyan motorker kp rok sz m ra, amiket a gy r diagon l szerkezetű abronccsal szerelt. Jellemzően ezek a motorok r gebbi kiad s , vagy az jabb A2 jogos tv ny kateg ri nak megfelelő kisebb l kett rfogat 4-500 ccm modellek. Mivel ezektől a k tkerekű g pektől sem ll messze a sportos haszn lhat s g, ez rt sz ks g volt egy nagy tapad ssal rendelkező gumiabroncsra, ami megfelel az elv r soknak. Kellően merev oldaltart ssal, nagy mint zatlan ter letekkel rendelkezik az abroncs, ami el
Sportos karakterű abroncs, olyan motorker kp rok sz m ra, amiket a gy r diagon l szerkezetű abronccsal szerelt. Jellemzően ezek a motorok r gebbi kiad s , vagy az jabb A2 jogos tv ny kateg ri nak megfelelő kisebb l kett rfogat 4-500 ccm modellek. Mivel ezektől a k tkerekű g pektől sem ll messze a sportos haszn lhat s g, ez rt sz ks g volt egy nagy tapad ssal rendelkező gumiabroncsra, ami megfelel az elv r soknak. Kellően merev oldaltart ssal, nagy mint zatlan ter letekkel rendelkezik az abroncs, ami el
A Dunlop 2018-t l a SportSmart TT modellel l p be az utcai versenyabroncsok szegmens be. A TT mozaik sz jelent se TrackTechnology amivel az abroncs val di sportoss g ra utalnak, s a versenysportban szerzett tapasztalatokat felhaszn lva alkott k meg ezt a modellt. Azoknak a motorosoknak aj nlj k ezt az abroncsot, akik ugyanazzal a szettel k v nj k haszn lni motorjukat orsz g ti s versenyp ly s k r lm nyek k z tt. A FIM Endurance vil gbajnoks g besz ll t jak nt rengeteg tapasztalattal b r gy rt elh
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.