A felhaszn l k tapasztalatait figyelembe v ve mind az első, mind a h ts abroncson igen m lyrehat m dos t sokat v geztek annak rdek ben, hogy az pp rv nyben l vő modellj kn l is egy jobb abroncsot alkossanak. Az Exedra Max mint zat t s profilj t jragondolva, egy modernebb mintacsatorn kkal s az ir nyv lt sokat előseg tő profillal rendelkező gumit kapunk. A Bridgestone j, U-EYE ( melyet elősz r az S21 eset n alkalmaztak ) technol gi j nak k sz nhetően, a H50 minden eddigin l nagyobb rintkez si fel
Kifejezetten l gy kever kű abroncs, amit a s rban, iszapban t rt nő haszn latra terveztek. Ak r k ves fel leten is meg llja a hely t hisz karkasz nak s anyag sszet tel nek k sz nhetően igen magas tapad st ny jt. Az j első gumi optimaliz lt mint zatot kapott, a k z pső s v ll r szn l elhelyezett blokkok k zti t vols got n velt k. Ez ltal m g jobban elker lhető a s rral val elt mőd s s kisebb temp n l is jobb az abroncs ntisztul k pess ge. A h ts abroncs sem maradt rintetlen a blokkok magass ga 11%
Kifejezetten l gy kever kű abroncs, amit a s rban, iszapban t rt nő haszn latra terveztek. Ak r k ves fel leten is meg llja a hely t hisz karkasz nak s anyag sszet tel nek k sz nhetően igen magas tapad st ny jt. Az j első gumi optimaliz lt mint zatot kapott, a k z pső s v ll r szn l elhelyezett blokkok k zti t vols got n velt k. Ez ltal m g jobban elker lhető a s rral val elt mőd s s kisebb temp n l is jobb az abroncs ntisztul k pess ge. A h ts abroncs sem maradt rintetlen a blokkok magass ga 11%
Kifejezetten l gy kever kű abroncs, amit a s rban, iszapban t rt nő haszn latra terveztek. Ak r k ves fel leten is meg llja a hely t hisz karkasz nak s anyag sszet tel nek k sz nhetően igen magas tapad st ny jt. Az j első gumi optimaliz lt mint zatot kapott, a k z pső s v ll r szn l elhelyezett blokkok k zti t vols got n velt k. Ez ltal m g jobban elker lhető a s rral val elt mőd s s kisebb temp n l is jobb az abroncs ntisztul k pess ge. A h ts abroncs sem maradt rintetlen a blokkok magass ga 11%
Kifejezetten l gy kever kű abroncs, amit a s rban, iszapban t rt nő haszn latra terveztek. Ak r k ves fel leten is meg llja a hely t hisz karkasz nak s anyag sszet tel nek k sz nhetően igen magas tapad st ny jt. Az j első gumi optimaliz lt mint zatot kapott, a k z pső s v ll r szn l elhelyezett blokkok k zti t vols got n velt k. Ez ltal m g jobban elker lhető a s rral val elt mőd s s kisebb temp n l is jobb az abroncs ntisztul k pess ge. A h ts abroncs sem maradt rintetlen a blokkok magass ga 11%
Kifejezetten l gy kever kű abroncs, amit a s rban, iszapban t rt nő haszn latra terveztek. Ak r k ves fel leten is meg llja a hely t hisz karkasz nak s anyag sszet tel nek k sz nhetően igen magas tapad st ny jt. Az j első gumi optimaliz lt mint zatot kapott, a k z pső s v ll r szn l elhelyezett blokkok k zti t vols got n velt k. Ez ltal m g jobban elker lhető a s rral val elt mőd s s kisebb temp n l is jobb az abroncs ntisztul k pess ge. A h ts abroncs sem maradt rintetlen a blokkok magass ga 11%
Kifejezetten l gy kever kű abroncs, amit a s rban, iszapban t rt nő haszn latra terveztek. Ak r k ves fel leten is meg llja a hely t hisz karkasz nak s anyag sszet tel nek k sz nhetően igen magas tapad st ny jt. Az j első gumi optimaliz lt mint zatot kapott, a k z pső s v ll r szn l elhelyezett blokkok k zti t vols got n velt k. Ez ltal m g jobban elker lhető a s rral val elt mőd s s kisebb temp n l is jobb az abroncs ntisztul k pess ge. A h ts abroncs sem maradt rintetlen a blokkok magass ga 11%
Kifejezetten l gy kever kű abroncs, amit a s rban, iszapban t rt nő haszn latra terveztek. Ak r k ves fel leten is meg llja a hely t hisz karkasz nak s anyag sszet tel nek k sz nhetően igen magas tapad st ny jt. Az j első gumi optimaliz lt mint zatot kapott, a k z pső s v ll r szn l elhelyezett blokkok k zti t vols got n velt k. Ez ltal m g jobban elker lhető a s rral val elt mőd s s kisebb temp n l is jobb az abroncs ntisztul k pess ge. A h ts abroncs sem maradt rintetlen a blokkok magass ga 11%
Kifejezetten l gy kever kű abroncs, amit a s rban, iszapban t rt nő haszn latra terveztek. Ak r k ves fel leten is meg llja a hely t hisz karkasz nak s anyag sszet tel nek k sz nhetően igen magas tapad st ny jt. Az j első gumi optimaliz lt mint zatot kapott, a k z pső s v ll r szn l elhelyezett blokkok k zti t vols got n velt k. Ez ltal m g jobban elker lhető a s rral val elt mőd s s kisebb temp n l is jobb az abroncs ntisztul k pess ge. A h ts abroncs sem maradt rintetlen a blokkok magass ga 11%
Kifejezetten l gy kever kű abroncs, amit a s rban, iszapban t rt nő haszn latra terveztek. Ak r k ves fel leten is meg llja a hely t hisz karkasz nak s anyag sszet tel nek k sz nhetően igen magas tapad st ny jt. Az j első gumi optimaliz lt mint zatot kapott, a k z pső s v ll r szn l elhelyezett blokkok k zti t vols got n velt k. Ez ltal m g jobban elker lhető a s rral val elt mőd s s kisebb temp n l is jobb az abroncs ntisztul k pess ge. A h ts abroncs sem maradt rintetlen a blokkok magass ga 11%
Kifejezetten l gy kever kű abroncs, amit a s rban, iszapban t rt nő haszn latra terveztek. Ak r k ves fel leten is meg llja a hely t hisz karkasz nak s anyag sszet tel nek k sz nhetően igen magas tapad st ny jt. Az j első gumi optimaliz lt mint zatot kapott, a k z pső s v ll r szn l elhelyezett blokkok k zti t vols got n velt k. Ez ltal m g jobban elker lhető a s rral val elt mőd s s kisebb temp n l is jobb az abroncs ntisztul k pess ge. A h ts abroncs sem maradt rintetlen a blokkok magass ga 11%
Kifejezetten l gy kever kű abroncs, amit a s rban, iszapban t rt nő haszn latra terveztek. Ak r k ves fel leten is meg llja a hely t hisz karkasz nak s anyag sszet tel nek k sz nhetően igen magas tapad st ny jt. Az j első gumi optimaliz lt mint zatot kapott, a k z pső s v ll r szn l elhelyezett blokkok k zti t vols got n velt k. Ez ltal m g jobban elker lhető a s rral val elt mőd s s kisebb temp n l is jobb az abroncs ntisztul k pess ge. A h ts abroncs sem maradt rintetlen a blokkok magass ga 11%
Kifejezetten l gy kever kű abroncs, amit a s rban, iszapban t rt nő haszn latra terveztek. Ak r k ves fel leten is meg llja a hely t hisz karkasz nak s anyag sszet tel nek k sz nhetően igen magas tapad st ny jt. Az j első gumi optimaliz lt mint zatot kapott, a k z pső s v ll r szn l elhelyezett blokkok k zti t vols got n velt k. Ez ltal m g jobban elker lhető a s rral val elt mőd s s kisebb temp n l is jobb az abroncs ntisztul k pess ge. A h ts abroncs sem maradt rintetlen a blokkok magass ga 11%
Kifejezetten l gy kever kű abroncs, amit a s rban, iszapban t rt nő haszn latra terveztek. Ak r k ves fel leten is meg llja a hely t hisz karkasz nak s anyag sszet tel nek k sz nhetően igen magas tapad st ny jt. Az j első gumi optimaliz lt mint zatot kapott, a k z pső s v ll r szn l elhelyezett blokkok k zti t vols got n velt k. Ez ltal m g jobban elker lhető a s rral val elt mőd s s kisebb temp n l is jobb az abroncs ntisztul k pess ge. A h ts abroncs sem maradt rintetlen a blokkok magass ga 11%
A z ld mobilit s egyre nagyobb teret h d t a mindennapjaikban. Az elektromos motorker kp rok s robog k szaacute;ma n vekvő tendenci t mutat. Ezeknek a j rműveknek a hat konys g hoz elengedhetetlen egy olyan abroncs, ami kis g rd l si ellen ll ssal rendelkezik gy akkumul tor k m lő hat ssal b r, ez ltal n velhetj k a megtehető hat t vot. A titok a Electric ready szil cium-dioxid alap anyag sszet telben keresendő, aminek k l n sen alacsony a s rl d si egy tthat ja. Az abroncs lettartama s v zkiszor t