A modern ra abroncsaihoz k pest egy hagyom nyosabb mint zattal felv rtezett t raendur abroncs, mely rendk v l sokoldal v teszi haszn lhat s g szempontj b l. N pszerűs ge mai napig vegyes felhaszn lhat s g ban rejlik, hisz mint zata arra enged kouml;vetkeztetni, hogy v ltoz k r lm nyek k z tt is megfelelő tapad ssal rendelkezik. Mint zat nak kialak t sa lehetőv teszi azt a kompromisszumok n lk li motoroz st, legyen sz aszfaltozott fel letről vagy k nnyebb terepről. Alapvetően gy alak tott k ki a min
Hagyom nyos egy komponensű abroncs mely vekkel ezelőtt rengeteg BMW modellnek volt gy ri szerel se, s kifejezetten j l szerepelt Motorrad teszteken. Eredm nyeit sportos fut fel let nek k sz nheti mely a hagyom nyosnak mondhat Metzeler mintakik pz ssel k sz lt, v zelvezető csatorn k alakj t s tervez si filoz fi j t a G r g ihlette. Ezek elhelyez se s alakja is speci lis, annak rdek ben, hogy a v zkiszor t s konstans legyen, dől ssz gtől f ggetlen l. Az InteractTM gy rt si elj r snak k sz nhetően az
Hagyom nyos egy komponensű abroncs mely vekkel ezelőtt rengeteg BMW modellnek volt gy ri szerel se, s kifejezetten j l szerepelt Motorrad teszteken. Eredm nyeit sportos fut fel let nek k sz nheti mely a hagyom nyosnak mondhat Metzeler mintakik pz ssel k sz lt, v zelvezető csatorn k alakj t s tervez si filoz fi j t a G r g ihlette. Ezek elhelyez se s alakja is speci lis, annak rdek ben, hogy a v zkiszor t s konstans legyen, dől ssz gtől f ggetlen l. Az InteractTM gy rt si elj r snak k sz nhetően az
Hagyom nyos egy komponensű abroncs mely vekkel ezelőtt rengeteg BMW modellnek volt gy ri szerel se, s kifejezetten j l szerepelt Motorrad teszteken. Eredm nyeit sportos fut fel let nek k sz nheti mely a hagyom nyosnak mondhat Metzeler mintakik pz ssel k sz lt, v zelvezető csatorn k alakj t s tervez si filoz fi j t a G rouml;g ihlette. Ezek elhelyez se s alakja is speci lis, annak rdek ben, hogy a v zkiszor t s konstans legyen, dől ssz gtől f ggetlen l. Az InteractTM gy rt si elj r snak k sz nhetőe
Hagyom nyos egy komponensű abroncs mely vekkel ezelőtt rengeteg BMW modellnek volt gy ri szerel se, s kifejezetten j l szerepelt Motorrad teszteken. Eredm nyeit sportos fut fel let nek k sz nheti mely a hagyom nyosnak mondhat Metzeler mintakik pz ssel k sz lt, v zelvezető csatorn k alakj t s tervez si filoz fi j t a G r g ihlette. Ezek elhelyez se s alakja is speci lis, annak rdek ben, hogy a v zkiszor t s konstans legyen, dől ssz gtől f ggetlen l. Az InteractTM gy rt si elj r snak k sz nhetően az
Hagyom nyos egy komponensű abroncs mely vekkel ezelőtt rengeteg BMW modellnek volt gy ri szerel se, s kifejezetten j l szerepelt Motorrad teszteken. Eredm nyeit sportos fut fel let nek k sz nheti mely a hagyom nyosnak mondhat Metzeler mintakik pz ssel k sz lt, v zelvezető csatorn k alakj t s tervez si filoz fi j t a G r g ihlette. Ezek elhelyez se s alakja is speci lis, annak rdek ben, hogy a v zkiszor t s konstans legyen, dől ssz gtől f ggetlen l. Az InteractTM gy rt si elj r snak k sz nhetően az
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t