Az 500ccm-es kateg ria kir lya, a radi l szerkezet minden előny vel. A diagon l versenyt rsakhoz k pest l nyegesen magasabb utaz si komfort, s optim lisabb rintkez si fel let az tfel lettel, melynek k vetkezm nye a jobb ir ny that s g , s a nagyobb tapad s.
Az 500ccm-es kateg ria kir lya, a radi l szerkezet minden előny vel. A diagon l versenyt rsakhoz k pest l nyegesen magasabb utaz si komfort, s optim lisabb rintkez si fel let az tfel lettel, melynek k vetkezm nye a jobb ir ny that s g , s a nagyobb tapad s.
Az 500ccm-es kateg ria kir lya, a radi l szerkezet minden előny vel. A diagon l versenyt rsakhoz k pest l nyegesen magasabb utaz si komfort, s optim lisabb rintkez si fel let az tfel lettel, melynek k vetkezm nye a jobb ir ny that s g , s a nagyobb tapad s.
A Michelin egyenesen a versenysportb l adopt lta a (2Ct) k t komponens technol gi t, hogy kiel g tse a mai sportrobog k t masztotta ig nyeket. P ratlan oldaltapad s a kanyarokban, k sz nhetően a v llr szeken alkalmazott l gyabb fut fel leti kever knek. A fut fel let k z pső r sz n alkalmazott kop s ll fel let pedig biztos tja a magas lettartamot. Az egyenes minta rkok stabilit s fokoz elemk nt, s v zelvezető csatornak nt is kiv l an funkcion lnak.
A Michelin egyenesen a versenysportb l adopt lta a (2Ct) k t komponens technol gi t, hogy kiel g tse a mai sportrobog k t masztotta ig nyeket. P ratlan oldaltapad s a kanyarokban, k sz nhetően a v llr szeken alkalmazott l gyabb fut fel leti kever knek. A fut fel let k z pső r sz n alkalmazott kop s ll fel let pedig biztos tja a magas lettartamot. Az egyenes minta rkok stabilit s fokoz elemk nt, s v zelvezető csatornak nt is kiv l an funkcion lnak.
A Michelin egyenesen a versenysportb l adopt lta a (2Ct) k t komponens technol gi t, hogy kiel g tse a mai sportrobog k t masztotta ig nyeket. P ratlan oldaltapad s a kanyarokban, k sz nhetően a v llr szeken alkalmazott l gyabb fut fel leti kever knek. A fut fel let k z pső r sz n alkalmazott kop s ll fel let pedig biztos tja a magas lettartamot. Az egyenes minta rkok stabilit s fokoz elemk nt, s v zelvezető csatornak nt is kiv l an funkcion lnak.
Az r első s h ts ! A mai t ra-endur k egyre agilisabb v lnak fejlett fut műv knek, nagyteljes tm nyű f kberendez s knek, s extr m motorerej knek k sz nhetően, ami folyamatos fejleszt sekre sarkallja az abroncsgy rt kat. Az aktu lis k vetelm nyeknek megfelelően a Michelin megalkotta forradalmian j mint zat t, az Anakee 3-at. Az j profilt a Michelin sport-t ra abroncsai ihlett k, gy minden eddigin l jobb kezelhetős get, s stabilit st biztos t. Az veltebb profilkont r kiemelkedő manőverezhetős get,
3.25-16 , 3.50-16 , 100/80-16 , 100/90-16 , 90/90-16
120/60-17 , 110/70-17 , 120/70-17 , 110/80-17, 110/90-17 , 4.00-17 , 4.60-17 , 120/80-17
110/80-18 , 120/80-18 , 100/90-18 , 110/90-18 , 3.25-18 , 3.50-18
130/70-18 , 110/80-18 , 120/80-18 , 130/80-18 , 140/80-18 , 100/90-18 ,110/90-18 , 120/90-18 , 3.25-18 , 3.50-18 , 4.00-18 , 4.10-18 , 4.60-18 , 150/70-18
130/80-18 , 140/80-18 , 120/90-18 , 130/90-18 , 100/100-18 , 110/100-18 , 4-00-18 Trial , 150/70-18
3.25-19 , 110/80-19 , 100/90-19 , 110/90-19 , 120/60-19 , 90/100-19
180/55-17 , MT90-16 , MU90-16 , MU85-16 , 120/90-16 , 130/90-16 , 140/90-16 , 150/80-16 , 160/80-16
180/55-17 , MT90-16 , MU90-16 , MU85-16 , 120/90-16 , 130/90-16 , 140/90-16 , 150/80-16 , 160/80-16