K z ton s terepen is egyar nt alkalmas radi l abroncs szupermot kra, s m s szabadidős motorker kp rokra. Optimaliz lt fut fel leti mint zat a k nnyű kezelhetős g rt, s kiemelkedő mechanikus tapad s rt terepen, s aszfalton egyar nt. A specilis anyag sszet telnek k sz nhetően kiemelkedő tapad st ny jt sz raz, s vizes tfel leten egyar nt.
K z ton s terepen is egyar nt alkalmas radi l abroncs szupermot kra, s m s szabadidős motorker kp rokra. Optimaliz lt fut fel leti mint zat a k nnyű kezelhetős g rt, s kiemelkedő mechanikus tapad s rt terepen, s aszfalton egyar nt. A specilis anyag sszet telnek k sz nhetően kiemelkedő tapad st ny jt sz raz, s vizes tfel leten egyar nt.
K z ton s terepen is egyar nt alkalmas radi l abroncs szupermot kra, s m s szabadidős motorker kp rokra. Optimaliz lt fut fel leti mint zat a k nnyű kezelhetős g rt, s kiemelkedő mechanikus tapad s rt terepen, s aszfalton egyar nt. A specilis anyag sszet telnek k sz nhetően kiemelkedő tapad st ny jt sz raz, s vizes tfel leten egyar nt.
K z ton s terepen is egyar nt alkalmas radi l abroncs szupermot kra, s m s szabadidős motorker kp rokra. Optimaliz lt fut fel leti mint zat a k nnyű kezelhetős g rt, s kiemelkedő mechanikus tapad s rt terepen, s aszfalton egyar nt. A specilis anyag sszet telnek k sz nhetően kiemelkedő tapad st ny jt sz raz, s vizes tfel leten egyar nt.
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőmeacute;rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
A tervez s s fejleszt s fő szempontja volt, hogy az j gener ci s abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai t masztotta ig nyeknek. Versenyp ly n sz letett, s a Superbike vil gbajnoks gban gyűjt tt tapasztalatokat is hasznos tja, a c lk z ns g azonban egy rtelműen az utca motorosa. A felhaszn l i ig nyek nagyban megv ltoztak a kateg ri val szemben, hiszen a mai sportmotoros m r nem el gszik meg a kiv l sz raz tapad ssal, elv rja a biztons gos tapad st nedves tfel leten, hűv s időben, s mindezt