A tervez s s fejleszt s fő szempontja volt, hogy az j gener ci s abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai t masztotta ig nyeknek. Versenyp ly n sz letett, s a Superbike vil gbajnoks gban gyűjt tt tapasztalatokat is hasznos tja, a c lk z ns g azonban egy rtelműen az utca motorosa. A felhaszn l i ig nyek nagyban megv ltoztak a kateg ri val szemben, hiszen a mai sportmotoros m r nem el gszik meg a kiv l sz raz tapad ssal, elv rja a biztons gos tapad st nedves tfel leten, hűv s időben, s mindezt
A tervez s s fejleszt s fő szempontja volt, hogy az j gener ci s abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai t masztotta ig nyeknek. Versenyp ly n sz letett, s a Superbike vil gbajnoks gban gyűjt tt tapasztalatokat is hasznos tja, a c lk z ns g azonban egy rtelműen az utca motorosa. A felhaszn l i ig nyek nagyban megv ltoztak a kateg ri val szemben, hiszen a mai sportmotoros m r nem el gszik meg a kiv l sz raz tapad ssal, elv rja a biztons gos tapad st nedves tfel leten, hűv s időben, s mindezt
A tervez s s fejleszt s fő szempontja volt, hogy az j gener ci s abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai t masztotta ig nyeknek. Versenyp ly n sz letett, s a Superbike vil gbajnoks gban gyűjt tt tapasztalatokat is hasznos tja, a c lk z ns g azonban egy rtelműen az utca motorosa. A felhaszn l i ig nyek nagyban megv ltoztak a kateg ri val szemben, hiszen a mai sportmotoros m r nem el gszik meg a kiv l sz raz tapad ssal, elv rja a biztons gos tapad st nedves tfel leten, hűv s időben, s mindezt
A tervez s s fejleszt s fő szempontja volt, hogy az j gener ci s abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai t masztotta ig nyeknek. Versenyp ly n sz letett, s a Superbike vil gbajnoks gban gyűjt tt tapasztalatokat is hasznos tja, a c lk z ns g azonban egy rtelműen az utca motorosa. A felhaszn l i ig nyek nagyban megv ltoztak a kateg ri val szemben, hiszen a mai sportmotoros m r nem el gszik meg a kiv l sz raz tapad ssal, elv rja a biztons gos tapad st nedves tfel leten, hűv s időben, s mindezt
A tervez s s fejleszt s fő szempontja volt, hogy az j gener ci s abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai t masztotta ig nyeknek. Versenyp ly n sz letett, s a Superbike vil gbajnoks gban gyűjt tt tapasztalatokat is hasznos tja, a c lk z ns g azonban egy rtelműen az utca motorosa. A felhaszn l i ig nyek nagyban megv ltoztak a kateg ri val szemben, hiszen a mai sportmotoros m r nem el gszik meg a kiv l sz raz tapad ssal, elv rja a biztons gos tapad st nedves tfel leten, hűv s időben, s mindezt
A Scorpion Trail II t k letes egyens lyt teremt egy sport-t ra abroncs tapad sa, s endur abroncs terepj r k pess gei k z tt. A tervez s c lja a hat rok n lk li kalandmotoroz s lehetős g nek megteremt se volt. A teljes tm ny pedig a mai modern t ra endur motorokhoz igazodik, mint p ld ul a BMW R1200GS, a Suzuki V-Strom, a Honda Crosstourer, a Yamaha XT1200Z Super Tenere, a Kawasaki Versys, a Ducati Multistrada, az Aprilia Caponord, vagy a Triupmh Tiger. Az j mint zat tervez sekor, egyar nt t maszkodta
A Scorpion Trail II t k letes egyens lyt teremt egy sport-t ra abroncs tapad sa, s endur abroncs terepj r k pess gei k z tt. A tervez s c lja a hat rok n lk li kalandmotoroz s lehetős g nek megteremt se volt. A teljes tm ny pedig a mai modern t ra endur motorokhoz igazodik, mint p ld ul a BMW R1200GS, a Suzuki V-Strom, a Honda Crosstourer, a Yamaha XT1200Z Super Tenere, a Kawasaki Versys, a Ducati Multistrada, az Aprilia Caponord, vagy a Triupmh Tiger. Az j mint zat tervez sekor, egyar nt t maszkodta
Egy teljesen j fut fel leti mint zat, mely t k letes teljes tm nyt ny jt v rosi k r lm nyek k z tt is. A mintacsatorn k egys ges eloszt sa optimaliz lja a fut fel let merevs g t, s stabilit s t, főleg f kez s sor n. A speci lisan elhelyezett, s megn velt mennyis gű mintacsatorna cs kkenti az aquaplaning lehetős g t. Az abroncs szerkezete k nnyű, s rugalmas a kiemelkedő komfort, kezelhetős g, s stabilit s rdek ben. A szilikad s kever k kiv l nedves tapad st, s magas fut steljes tm nyt biztos t.
Egy teljesen j fut fel leti mint zat, mely t k letes teljes tm nyt ny jt v rosi k r lm nyek k z tt is. A mintacsatorn k egys ges eloszt sa optimaliz lja a fut fel let merevs g t, s stabilit s t, főleg f kez s sor n. A speci lisan elhelyezett, s megn velt mennyis gű mintacsatorna cs kkenti az aquaplaning lehetős g t. Az abroncs szerkezete k nnyű, s rugalmas a kiemelkedő komfort, kezelhetős g, s stabilit s rdek ben. A szilikad s kever k kiv l nedves tapad st, s magas fut steljes tm nyt biztos t.
Egy teljesen j fut fel leti mint zat, mely t k letes teljes tm nyt ny jt v rosi k r lm nyek k z tt is. A mintacsatorn k egys ges eloszt sa optimaliz lja a fut fel let merevs g t, s stabilit s t, főleg f kez s sor n. A speci lisan elhelyezett, s megn velt mennyis gű mintacsatorna cs kkenti az aquaplaning lehetős g t. Az abroncs szerkezete k nnyű, s rugalmas a kiemelkedő komfort, kezelhetős g, s stabilit s rdek ben. A szilikad s kever k kiv l nedves tapad st, s magas fut steljes tm nyt biztos t.
Egy teljesen j fut fel leti mint zat, mely t k letes teljes tm nyt ny jt v rosi k r lm nyek k z tt is. A mintacsatorn k egys ges eloszt sa optimaliz lja a fut fel let merevs g t, s stabilit s t, főleg f kez s sor n. A speci lisan elhelyezett, s megn velt mennyis gű mintacsatorna cs kkenti az aquaplaning lehetős g t. Az abroncs szerkezete k nnyű, s rugalmas a kiemelkedő komfort, kezelhetős g, s stabilit s rdek ben. A szilikad s kever k kiv l nedves tapad st, s magas fut steljes tm nyt biztos t.
Egy teljesen j fut fel leti mint zat, mely t k letes teljes tm nyt ny jt v rosi k r lm nyek k z tt is. A mintacsatorn k egys ges eloszt sa optimaliz lja a fut fel let merevs g t, s stabilit s t, főleg f kez s sor n. A speci lisan elhelyezett, s megn velt mennyis gű mintacsatorna cs kkenti az aquaplaning lehetős g t. Az abroncs szerkezete k nnyű, s rugalmas a kiemelkedő komfort, kezelhetős g, s stabilit s rdek ben. A szilikad s kever k kiv l nedves tapad st, s magas fut steljes tm nyt biztos t.
Egy teljesen j fut fel leti mint zat, mely t k letes teljes tm nyt ny jt v rosi k r lm nyek k z tt is. A mintacsatorn k egys ges eloszt sa optimaliz lja a fut fel let merevs g t, s stabilit s t, főleg f kez s sor n. A speci lisan elhelyezett, s megn velt mennyis gű mintacsatorna cs kkenti az aquaplaning lehetős g t. Az abroncs szerkezete k nnyű, s rugalmas a kiemelkedő komfort, kezelhetős g, s stabilit s rdek ben. A szilikad s kever k kiv l nedves tapad st, s magas fut steljes tm nyt biztos t.
Egy teljesen j fut fel leti mint zat, mely t k letes teljes tm nyt ny jt v rosi k r lm nyek k z tt is. A mintacsatorn k egys ges eloszt sa optimaliz lja a fut fel let merevs g t, s stabilit s t, főleg f kez s sor n. A speci lisan elhelyezett, s megn velt mennyis gű mintacsatorna cs kkenti az aquaplaning lehetős g t. Az abroncs szerkezete k nnyű, s rugalmas a kiemelkedő komfort, kezelhetős g, s stabilit s rdek ben. A szilikad s kever k kiv l nedves tapad st, s magas fut steljes tm nyt biztos t.
Az j XST+ technol gi nak k sz nhetően, gyorsabban ll meg vizes ton, mint b rmely konkurense a kateg ri ban. A Dekra Test Center ltal v gzett f ggetlen tesztben bebizonyosodott, hogy a Pilot Road 4-es a legjobb versenyt rshoz m rten, 17%-al r videbb f k tra k pes, nedves ton pedig 24%-al teljes t jobban. Ez azt jelenti, hogy minden eddigin l biztons gosabb abroncsot fejlesztett a Michelin, gy nem kell t bb agg dnunk, ha j n az eső, vagy ha v rosi k r lm nyek k z tt festett tfel leten kell v szf kez