A Michelin Wild az extr m kalandokat kedvelő t r z k kedvence. 50-50%ban alkalmas terep, s aszfalt haszn latra. A k l nleges futoacute;fel leti mint zatot a t bbsz r s Dakar győztes Desert Race mint zat ihlette. Az egym st l eltolt helyzetben ll velt blokkok, kiv l von erőt biztos tanak neh z terepen, ugyanakkor m rs klik a g rd l s zaj t aszfaltozott ton, s előseg tik a fut fel let ntisztul st. Az Anakee Wild a kateg ri ban egyed l ll m don radi lis szerkezettel k sz l, ami nagym rt kben jav tja
A sportmotorosok k r ben j l ismert Pilot Power 3 kicsiny tett m sa. Az abroncs k z pvonal t l egyenesen fut minta rkok a leghat konyabbak a v zkiszor t s ter n, gy siker lt ar nyaiban kevesebb s keskenyebb csatorn val kiv l v zkiszor t si jellemzőket el rni. A mint zatlan fel letek n veked se pedig t bb rintkez si fel letet biztos t, ami nagym rt kben jav tja az abroncs teljes tm ny t sz raz tfel leten. A 2CT+ tov bbfejlesztett z na technol gia seg ts g vel kifejezetten ellen ll a konstans egyenes
Az első olyan Michelin robog abroncs amit PST (Progressive Sipe Technology) fut fel lettel l ttak el. Ez egy speci lis mint zat, ami jav tja a nedves tapad st, cs kkentve a v rosi robog z s kock zatait. A festett tfel letek, s csatornafedők t bb nem okozhatnak vesz lyhelyzetet. A magas kop s ll s gnak k sz nhetően hossz t von fenntarthat k ezek a kiv teles jellemzők. Sikeress g t mi sem bizony tja jobban, mint az a t ny hogy a leg nevesebb motor gy rt k sz mtalan alkalommal v lasztott k gy ri első s
Az első olyan Michelin robog abroncs amit PST (Progressive Sipe Technology) fut fel lettel l ttak el. Ez egy speci lis mint zat, ami jav tja a nedves tapad st, cs kkentve a v rosi robog z s kock zatait. A festett tfel letek, s csatornafedők t bb nem okozhatnak vesz lyhelyzetet. A magas kop s ll s gnak k sz nhetően hossz t von fenntarthat k ezek a kiv teles jellemzők. Sikeress g t mi sem bizony tja jobban, mint az a t ny hogy a leg nevesebb motor gy rt k sz mtalan alkalommal v lasztott k gy ri első s
Az első olyan Michelin robog abroncs amit PST (Progressive Sipe Technology) fut fel lettel l ttak el. Ez egy speci lis mint zat, ami jav tja a nedves tapad st, cs kkentve a v rosi robog z s kock zatait. A festett tfel letek, s csatornafedők t bbeacute; nem okozhatnak vesz lyhelyzetet. A magas kop s ll s gnak k sz nhetően hossz t von fenntarthat k ezek a kiv teles jellemzők. Sikeress g t mi sem bizony tja jobban, mint az a t ny hogy a leg nevesebb motor gy rt k sz mtalan alkalommal v lasztott k gy ri
Kisteljes tm nyű robog k gumija, sportos mint val, kiv l vizes tulajdons gokkal.
A Kr106/108 versenyabroncs alapvető jellemzőivel rendelkező, m ann l egyszerűbben haszn lhat verzi . Az el rhető kever kek sz ma csup n k t első s k t h ts verzi t jelent, amik alapvetően kev sb rz kenyek a p lya aszfaltj nak jelleg re, illetve a k lső hőm rs kletre. gy nem fordulhat elő, hogy a rosszul megv lasztott kever k miatt n h ny k r alatt elhaszn l djanak az abroncsok, mint a Kr versenyverzi n l. A k ridők ide lis k ruuml;lm nyek k z tt hasonl ak lehetnek mint a Gp Pro, vagy a Kr106/108-al
A Kr106/108 versenyabroncs alapvető jellemzőivel rendelkező, m ann l egyszerűbben haszn lhat verzi . Az el rhető kever kek sz ma csup n k t első s k t h ts verzi t jelent, amik alapvetően kev sb rz kenyek a p lya aszfaltj nak jelleg re, illetve a k lső hőm rs kletre. gy nem fordulhat elő, hogy a rosszul megv lasztott kever k miatt n h ny k r alatt elhaszn l djanak az abroncsok, mint a Kr versenyverzi n l. A k ridők ide lis k r lm nyek k z tt hasonl ak lehetnek mint a Gp Pro, vagy a Kr106/108-al fut
A Kr106/108 versenyabroncs alapvető jellemzőivel rendelkező, m ann l egyszerűbben haszn lhat verzi . Az el rhető kever kek sz ma csup n k t első s k t h ts verzi t jelent, amik alapvetően kev sb rz kenyek a p lya aszfaltj nak jelleg re, illetve a k lső hőm rs kletre. gy nem fordulhat elő, hogy a rosszul megv lasztott kever k miatt n h ny k r alatt elhaszn l djanak az abroncsok, mint a Kr versenyverzi n l. A k ridők ide lis k r lm nyek k z tt hasonl ak lehetnek mint a Gp Pro, vagy a Kr106/108-al fut
A Kr106/108 versenyabroncs alapvető jellemzőivel rendelkező, m ann l egyszerűbben haszn lhat verzi . Az el rhető kever kek sz ma csup n k t első s k t h ts verzi t jelent, amik alapvetően kev sb rz kenyek a p lya aszfaltj nak jelleg re, illetve a k lső hőm rs kletre. gy nem fordulhat elő, hogy a rosszul megv lasztott kever k miatt n h ny k r alatt elhaszn l djanak az abroncsok, mint a Kr versenyverzi n l. A k ridők ide lis k r lm nyek k z tt hasonl ak lehetnek mint a Gp Pro, vagy a Kr106/108-al fut
A 212 Gp Pro versenyabroncs alapvető jellemzőivel rendelkező, m ann l kev sb k r lm nyesen haszn lhat verzi . Az el rhető kever kek sz ma csup n k t első s k t h ts verzi t jelent, amik alapvetően kev sb rz kenyek a p lya aszfaltj nak jelleg re, illetve a k lső hőm rs kletre. gy nem fordulhat elő, hogy a rosszul megv lasztott kever k miatt n h ny k r alatt elhaszn l djanak az abroncsok, mint a Pro versenyverzi n l. A k ridők ide lis k r lm nyek k z tt hasonl ak lehetnek mint a Gp Pro, vagy a Kr106
A 212 Gp Pro versenyabroncs alapvető jellemzőivel rendelkező, m ann l kev sb k r lm nyesen haszn lhat verzi . Az el rhető kever kek sz ma csup n k t első s k t h ts verzi t jelent, amik alapvetően kev sb rz kenyek a p lya aszfaltj nak jelleg re, illetve a k lső hőm rs kletre. gy nem fordulhat elő, hogy a rosszul megv lasztott kever k miatt n h ny k r alatt elhaszn l djanak az abroncsok, mint a Pro versenyverzi n l. A k ridők ide lis k r lm nyek k z tt hasonl ak lehetnek mint a Gp Pro, vagy a Kr106
A 212 Gp Pro versenyabroncs alapvető jellemzőivel rendelkező, m ann l kev sb k r lm nyesen haszn lhat verzi . Az el rhető kever kek sz ma csup n k t első s k t h ts verzi t jelent, amik alapvetően kev sb rz kenyek a p lya aszfaltj nak jelleg re, illetve a k lső hőm rs kletre. gy nem fordulhat elő, hogy a rosszul megv lasztott kever k miatt n h ny k r alatt elhaszn l djanak az abroncsok, mint a Pro versenyverzi n l. A k ridők ide lis k r lm nyek k z tt hasonl ak lehetnek mint a Gp Pro, vagy a Kr106
A 212 Gp Pro versenyabroncs alapvető jellemzőivel rendelkező, m ann l kev sb k r lm nyesen haszn lhat verzi . Az el rhető kever kek sz ma csup n k t első s k t h ts verzi t jelent, amik alapvetően kev sb rz kenyek a p lya aszfaltj nak jelleg re, illetve a k lső hőm rs kletre. gy nem fordulhat elő, hogy a rosszul megv lasztott kever k miatt n h ny k r alatt elhaszn l djanak az abroncsok, mint a Pro versenyverzi n l. A k ridők ide lis k r lm nyek k z tt hasonl ak lehetnek mint a Gp Pro, vagy a Kr106
A 212 Gp Pro versenyabroncs alapvető jellemzőivel rendelkező, m ann l kev sb k r lm nyesen haszn lhat verzi . Az el rhető kever kek sz ma csup n k t első s k t h ts verzi t jelent, amik alapvetően kev sb rz kenyek a p lya aszfaltj nak jelleg re, illetve a k lső hőm rs kletre. gy nem fordulhat elő, hogy a rosszul megv lasztott kever k miatt n h ny k r alatt elhaszn l djanak az abroncsok, mint a Pro versenyverzi n l. A k ridők ide lis k r lm nyek k z tt hasonl ak lehetnek mint a Gp Pro, vagy a Kr106