A Supermotok sokszor igazi sportmotorokat meghazudtol teljes tm ny/l erő ar nnyal ker lnek forgalomba. Ahhoz, hogy ezt a teljes tm nyt hi nytalanul tvigy k az aszfaltra igen magas tapad ssal b r abroncsra van sz ks g nk. Szerkezeti fel p t se szint n ezekhez a k nnyű motorokhoz illesztett k annak rdek ben, hogy teljes m rt kben ki tudjuk haszn lni azok agilit s t. Ezt figyelembe v ve alak tott k ki az j profilj t az abroncsnak. A 0 -os ac l vszerkezet lehetőv teszi a gyors s les terhel sv lt soka
A Supermotok sokszor igazi sportmotorokat meghazudtol teljes tm ny/l erő ar nnyal ker lnek forgalomba. Ahhoz, hogy ezt a teljes tm nyt hi nytalanul tvigy k az aszfaltra igen magas tapad ssal b r abroncsra van sz ks g nk. Szerkezeti fel p t se szint n ezekhez a k nnyű motorokhoz illesztett k annak rdek ben, hogy teljes m rt kben ki tudjuk haszn lni azok agilit s t. Ezt figyelembe v ve alak tott k ki az j profilj t az abroncsnak. A 0 -os ac l vszerkezet lehetőv teszi a gyors s les terhel sv lt soka
A Supermotok sokszor igazi sportmotorokat meghazudtol teljes tm ny/l erő ar nnyal ker lnek forgalomba. Ahhoz, hogy ezt a teljes tm nyt hi nytalanul tvigy k az aszfaltra igen magas tapad ssal b r abroncsra van sz ks g nk. Szerkezeti fel p t se szint n ezekhez a k nnyű motorokhoz illesztett k annak rdek ben, hogy teljes m rt kben ki tudjuk haszn lni azok agilit s t. Ezt figyelembe v ve alak tott k ki az j profilj t az abroncsnak. A 0 -os ac l vszerkezet lehetőv teszi a gyors s les terhel sv lt soka
A Supermotok sokszor igazi sportmotorokat meghazudtol teljes tm ny/l erő ar nnyal ker lnek forgalomba. Ahhoz, hogy ezt a teljes tm nyt hi nytalanul tvigy k az aszfaltra igen magas tapad ssal b r abroncsra van sz ks g nk. Szerkezeti fel p t se szint n ezekhez a k nnyű motorokhoz illesztett k annak rdek ben, hogy teljes m rt kben ki tudjuk haszn lni azok agilit s t. Ezt figyelembe v ve alak tott k ki az j profilj t az abroncsnak. A 0 -os ac l vszerkezet lehetőv teszi a gyors s les terhel sv lt soka
A Supermotok sokszor igazi sportmotorokat meghazudtol teljes tm ny/l erő ar nnyal ker lnek forgalomba. Ahhoz, hogy ezt a teljes tm nyt hi nytalanul tvigy k az aszfaltra igen magas tapad ssal b r abroncsra van sz ks g nk. Szerkezeti fel p t se szint n ezekhez a k nnyű motorokhoz illesztett k annak rdek ben, hogy teljes m rt kben ki tudjuk haszn lni azok agilit s t. Ezt figyelembe v ve alak tott k ki az j profilj t az abroncsnak. A 0 -os ac l vszerkezet lehetőv teszi a gyors s les terhel sv lt soka
A Supermotok sokszor igazi sportmotorokat meghazudtol teljes tm ny/l erő ar nnyal ker lnek forgalomba. Ahhoz, hogy ezt a teljes tm nyt hi nytalanul tvigy k az aszfaltra igen magas tapad ssal b r abroncsra van sz ks g nk. Szerkezeti fel p t se szint n ezekhez a k nnyű motorokhoz illesztett k annak rdek ben, hogy teljes m rt kben ki tudjuk haszn lni azok agilit s t. Ezt figyelembe v ve alak tott k ki az j profilj t az abroncsnak. A 0 -os ac l vszerkezet lehetőv teszi a gyors s les terhel sv lt soka
Az r az első s h ts egy tt! A Continental pr mium abroncsok eset ben alkalmazott 0 -os vszerkezet kiv l stabilit st biztos t nagysebess gn l. Kiv l tapad s, s gyors bemeleged si f zis rhető el a Black Chili adal k alkalmaz s val. A sportos profilkik pz snek k sz nhetően, mindig optim lis rintkez si fel let ll a rendelkez s nkre. A v ltoz kem nys gű fut fel let nagyfok tapad st biztos t a leggyorsabb kanyarokban is, az egyenes fut s eset ben pedig fokozza a kop s ll s got.
Az r az első s h ts egy tt! A Continental pr mium abroncsok eset ben alkalmazott 0 -os vszerkezet kiv l stabilit st biztos t nagysebess gn l. Kiv l tapad s, s gyors bemeleged si f zis rhető el a Black Chili adal k alkalmaz s val. A sportos profilkik pz snek k sz nhetően, mindig optim lis rintkez si fel let ll a rendelkez s nkre. A v ltoz kem nys gű fut fel let nagyfok tapad st biztos t a leggyorsabb kanyarokban is, az egyenes fut s eset ben pedig fokozza a kop s ll s got.
A fejlesztőm rn k k a kor bbi modellek tapasztalatai alapj n, az agilit s, s a komfort jellemzőinek jav t s t tűzt k ki c lul. Ezeket a jellemzőket a lehető legnagyobb m rt kben jav tva sz letett meg az j Conti Tour. Ehhez j anyagokat s profilkik pz st alkalmaztak, jav tva ezzel az abroncs viselked s t. Ebben a kateg ri ban igen fontos a tart ss g s a nagy teherb r k pess g, hisz olykor t bb sz z kg terhel s is juthat egyetlen abroncsra. A hossz lettartam k rd s t az abroncs k z pvonal n egybef gg
V rbeli supermoto versenygumi esőre, csak s kiz r lag p lya haszn latra. Ritkas g sz mba menő manaps g a 16,5 első m ret, de a Metzeler elk telezettnek rzi mag t ennek gy rt s ban is, gy ez az abroncs 17 mellett az előbb eml tett tm rőben is rendelkez sre ll a felhaszn l knak. 0 -os ac l v szerkezet teszi m g jobb a haszn latot, a v ltoz előfesz t sű ac lsz lak lehetőv teszik azt, hogy minden dől ssz g eset n a legpontosabb visszajelz st adja az abroncs, egy becs sztatott f kt v, vagy erős kigyo
V rbeli supermoto versenygumi esőre, csak s kiz r lag p lya haszn latra. 0 -os ac l v szerkezet teszi m g jobb a haszn latot, a v ltoz előfesz t sű ac lsz lak lehetőv teszik azt, hogy minden dől ssz g eset n a legpontosabb visszajelz st adja az abroncs, egy becs sztatott f kt v, vagy erős kigyors t s eset n is elegendő rintkez si fel lettel rendelkezzen, gy biztos tva a lehető legnagyobb tapad st. Az első m ret 2 kever kben rhető el, m g a h ts n l 3 vari ns k z l v laszthatunk a hőm rs klet s a p
Speci lis ig nyekre alapul hossz fejlesztő munka sor n sz letett abroncs ami Eduro 3 Sahara n vre hallgat. Ez egy igazi sokoldal term k, javar szt kisebb l kett rfogat k nnyebb motorker kp rok gumija, amivel maximaliz lhatjuk a tapad st neh z k r lm nyek k z tt is. Enyh bb terepre, homokra s aszfaltra is ide lis, amennyiben a k r lm nyek ezt k v nj k. Stabil korm nyozhat s g, fel p t s hez m rten kiemelkedően j fut steljes tm ny jellemzi. Nagy ntisztul k pess g nek k sz nhetően s ros k r lm nyek k
Hossz tesztel si folyamat sor n, s a k l nb ző terepversenyeken gyűjt tt tapasztalatokra t maszkodva alkott k meg az j mint zattal rendelkező abroncsot. A szerkezeti talak t soknak k sz nhetően az előd modellekn l k nnyebb, mely a rug zatlan t megre j t kony hat ssal van. A felhaszn lt anyagoknak s az erős tett b ty kprofiloknak k sz nhetően igen hossz lettartammal rendelkezik, tov bb a von erő k zvet t se is tlagon fel li. A mint zatnak nincs k t tt forg sir nya, ez rt szabadon forgathat . Tala
Hossz tesztel si folyamat sor n, s a k l nb ző terepversenyeken gyűjt tt tapasztalatokra t maszkodva alkott k meg az j mint zattal rendelkező abroncsot. A szerkezeti talak t soknak k sz nhetően az előd modellekn l k nnyebb, mely a rug zatlan t megre j t kony hat ssal van. A felhaszn lt anyagoknak s az erős tett b ty kprofiloknak k sz nhetően igen hossz lettartammal rendelkezik, tov bb a von erő k zvet t se is tlagon fel li. A mint zatnak nincs k t tt forg sir nya, ez rt szabadon forgathat . Tala
Hossz tesztel si folyamat sor n, s a k l nb ző terepversenyeken gyűjt tt tapasztalatokra t maszkodva alkott k meg az j mint zattal rendelkező abroncsot. A szerkezeti talak t soknak k sz nhetően az előd modellekn l k nnyebb, mely a rug zatlan t megre j t kony hat ssal van. A felhaszn lt anyagoknak s az erős tett b ty kprofiloknak k sz nhetően igen hossz lettartammal rendelkezik, tov bb a von erő k zvet t se is tlagon fel li. A mint zatnak nincs k t tt forg sir nya, ez rt szabadon forgathat . Tala