2018-t l bőv ti az Arrowmax csal dot az angol gy rt gy ez a kateg ria is tov bbi bőv l st mutat. A m r j l ismert StreetSmart is a palett ban marad, m ez kieg sz l a GT601-es mint zattal is, gy m r k t t pus k z l v laszthatunk. Ez esetben a nagyobb teljes tm ny volt a c l, gy egy sportosabb karakterű abroncsot kapunk. Ez szemmel l that an is egy m s kin zetű abroncsot jelent, hisz kevesebb negat v mint val l tt k el a fut fel letet, ami egy rtelműen arra enged k vetkeztetni minket, hogy egy nagyobb
2018-t l bőv ti az Arrowmax csal dot az angol gy rt gy ez a kateg ria is tov bbi bőv l st mutat. A m r j l ismert StreetSmart is a palett ban marad, m ez kieg sz l a GT601-es mint zattal is, gy m r k t t pus k z l v laszthatunk. Ez esetben a nagyobb teljes tm ny volt a c l, gy egy sportosabb karakterű abroncsot kapunk. Ez szemmel l that an is egy m s kin zetű abroncsot jelent, hisz kevesebb negat v mint val l tt k el a fut fel letet, ami egy rtelműen arra enged k vetkeztetni minket, hogy egy nagyobb
Az USA-ban tal n a legnagyobb hagyom nyokat felvonultat cross vonalon 7 ve legyőzhetetlen Geomax csal d leg jabb tagja, melyet az AMA Pro Supercross, s Motocross bajnoks gban r sztvevő pil t k tapasztalatai alapj n fejlesztettek kifejezetten laz bb talajviszonyok k z . Legjobb teljes tm ny t extr m s ros k r lm nyek k z tt s homokban ny jtja. Azonban a tervez s sor n az is c l volt, hogy min l sz lesebb sk l n műk dj n optim lisan a gumi, gy ak r sz rad k r lm nyek k z tt is megfelelően haszn lhat .
A Roadsmart 3 k l nleges fut fel leti mint zata gy lett tervezve, hogy kiemelkedő tapad st ny jtson nedves ton is, ugyanakkor egyenletes kop st biztos tson az abroncs teljes lettartama alatt. Az j nano-technol gi s vegy let k t komponensben t rt nő kioszt sa megn vekedett fut steljes tm nyt s remek v zkiszor t si jellemzőket k n l. A Dunlop belső tesztjei alapj n 10%-os javul st rtek el a tart ss g tekintet ben. A teljes fut fel letet beh l z egyedi mint zat gyorsan, s hat konyan szor tja ki a ned
A RoadSmart III Scooter eset ben a fejlesztők ugyan azt a fut fel leti mint zatot alkalmazt k mint a RoadSmart III sport/t ra kateg ri s abroncs eset n. Ez nem v letlen hiszen ennek v zkiszor t sa, ez ltal nedves tapad sa a kateg ria legjobb abroncs v emeli azt. Modern abroncs mivolt t al t masztva a fut fel let k t elt rő kever kből ll, megn velve ez ltal annak lettartam t, tov bb seg tve a sportos k zleked st s a biztons gos f kerő illetve von erő k zvet t s t. A j anyagok haszn lat nak k sz nhe
A RoadSmart III Scooter eset ben a fejlesztők ugyan azt a fut fel leti mint zatot alkalmazt k mint a RoadSmart III sport/t ra kateg ri s abroncs eset n. Ez nem v letlen hiszen ennek v zkiszor t sa, ez ltal nedves tapad sa a kateg ria legjobb abroncs v emeli azt. Modern abroncs mivolt t al t masztva a fut fel let k t elt rő kever kből ll, megn velve ez ltal annak lettartam t, tov bb seg tve a sportos k zleked st s a biztons gos f kerő illetve von erő k zvet t s t. A j anyagok haszn lat nak k sz nhe
A TKC70-es kiv l off-road k pess gei mellett kiegyens lyozott teljes tm nyt ny jt a norm l k zutakon. K l nleges kialak t s fut fel let nek k sz nhetően, k nnyed n elboldogul a murv s utakon, illetve k nnyű terepen, a szil rd tburkolaton m gis csendes, s meggyőzően stabil. A Continental k l nleges fut fel leti hőkezel s nek k sz nhetően az abroncs fut fel lete 3 z n ra oszthat . K z pen kem nyebb, ez ltal ellen ll bb a mechanikai behat sokkal szemben, illetve kop s ll bb a tart s aszfalthaszn lattal s
A TKC70-es kiv l off-road k pess gei mellett kiegyens lyozott teljes tm nyt ny jt a norm l k zutakon. K l nleges kialak t s fut fel let nek k sz nhetően, k nnyed n elboldogul a murv s utakon, illetve k nnyű terepen, a szil rd tburkolaton m gis csendes, s meggyőzően stabil. A Continental k l nleges fut fel leti hőkezel s nek k sz nhetően az abroncs fut fel lete 3 z n ra oszthat . K z pen kem nyebb, ez ltal ellen ll bb a mechanikai behat sokkal szemben, illetve kop s ll bb a tart s aszfalthaszn lattal s
A TKC70-es kiv l off-road k pess gei mellett kiegyens lyozott teljes tm nyt ny jt a norm l k zutakon. K l nleges kialak t s fut fel let nek k sz nhetően, k nnyed n elboldogul a murv s utakon, illetve k nnyű terepen, a szil rd tburkolaton m gis csendes, s meggyőzően stabil. A Continental k l nleges fut fel leti hőkezel s nek k sz nhetően az abroncs fut fel lete 3 z n ra oszthat . K z pen kem nyebb, ez ltal ellen ll bb a mechanikai behat sokkal szemben, illetve kop s ll bb a tart s aszfalthaszn lattal s
Renesz nsz t li a klasszikus r gi motorokkal val megm rettet s, ezt felfedezve a Continental vekkel ezelőtt megalkotta a RoadAttack2 CR-t ami sok esetben bizony totta tud s t. A legt bb m rk n l ezekben a 18 -os m retekben teljesen m s fel p t sű s kvalit s abroncsok l teznek, melyek nem alkalmasak igaz n sportos motoroz shoz. A RoadAttack3 mint zat t felhaszn lva azonban a gy rt m g tov bb finom totta ezt az abroncsot annak rdek ben, hogy mind sz raz mind pedig esős k r lm nyek k z tt nagyobb telj
Renesz nsz t li a klasszikus r gi motorokkal val megm rettet s, ezt felfedezve a Continental vekkel ezelőtt megalkotta a RoadAttack2 CR-t ami sok esetben bizony totta tud s t. A legt bb m rk n l ezekben a 18 -os m retekben teljesen m s fel p t sű s kvalit s abroncsok l teznek, melyek nem alkalmasak igaz n sportos motoroz shoz. A RoadAttack3 mint zat t felhaszn lva azonban a gy rt m g tov bb finom totta ezt az abroncsot annak rdek ben, hogy mind sz raz mind pedig esős k r lm nyek k z tt nagyobb telj
Renesz nsz t li a klasszikus r gi motorokkal val megm rettet s, ezt felfedezve a Continental vekkel ezelőtt megalkotta a RoadAttack2 CR-t ami sok esetben bizony totta tud s t. A legt bb m rk n l ezekben a 18 -os m retekben teljesen m s fel p t sű s kvalit s abroncsok l teznek, melyek nem alkalmasak igaz n sportos motoroz shoz. A RoadAttack3 mint zat t felhaszn lva azonban a gy rt m g tov bb finom totta ezt az abroncsot annak rdek ben, hogy mind sz raz mind pedig esős k r lm nyek k z tt nagyobb telj
A Supermotok sokszor igazi sportmotorokat meghazudtol teljes tm ny/l erő ar nnyal ker lnek forgalomba. Ahhoz, hogy ezt a teljes tm nyt hi nytalanul tvigy k az aszfaltra igen magas tapad ssal b r abroncsra van sz ks g nk. Szerkezeti fel p t se szint n ezekhez a k nnyű motorokhoz illesztett k annak rdek ben, hogy teljes m rt kben ki tudjuk haszn lni azok agilit s t. Ezt figyelembe v ve alak tott k ki az j profilj t az abroncsnak. A 0 -os ac l vszerkezet lehetőv teszi a gyors s les terhel sv lt soka
A Supermotok sokszor igazi sportmotorokat meghazudtol teljes tm ny/l erő ar nnyal ker lnek forgalomba. Ahhoz, hogy ezt a teljes tm nyt hi nytalanul tvigy k az aszfaltra igen magas tapad ssal b r abroncsra van sz ks g nk. Szerkezeti fel p t se szint n ezekhez a k nnyű motorokhoz illesztett k annak rdek ben, hogy teljes m rt kben ki tudjuk haszn lni azok agilit s t. Ezt figyelembe v ve alak tott k ki az j profilj t az abroncsnak. A 0 -os ac l vszerkezet lehetőv teszi a gyors s les terhel sv lt soka
A Supermotok sokszor igazi sportmotorokat meghazudtol teljes tm ny/l erő ar nnyal ker lnek forgalomba. Ahhoz, hogy ezt a teljes tm nyt hi nytalanul tvigy k az aszfaltra igen magas tapad ssal b r abroncsra van sz ks g nk. Szerkezeti fel p t se szint n ezekhez a k nnyű motorokhoz illesztett k annak rdek ben, hogy teljes m rt kben ki tudjuk haszn lni azok agilit s t. Ezt figyelembe v ve alak tott k ki az j profilj t az abroncsnak. A 0 -os ac l vszerkezet lehetőv teszi a gyors s les terhel sv lt soka