Az j Battlecross csal d a legrangosabb motocross versenysorozatokban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztett term kcsal d. Az FIM Motocross World Championship, az AMA Pro MX Championship, s a JMX Championsip, sorozatok versenyzői, sszesen 46 dobog s helyet szereztek Bridgestone abroncsokkal az elm lt vekben. Az j fejleszt seknek k sz nhetően, kiv teles teljes tm nyt ny jt a versenyp ly kon. Az aszimmetrikus mint zat mindig megfelelő tapad st biztos t a ker kdől s f ggv ny ben. A blokkok leinek n
Az j Battlecross csal d a legrangosabb motocross versenysorozatokban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztett term kcsal d. Az FIM Motocross World Championship, az AMA Pro MX Championship, s a JMX Championsip, sorozatok versenyzői, sszesen 46 dobog s helyet szereztek Bridgestone abroncsokkal az elm lt vekben. Az j fejleszt seknek k sz nhetően, kiv teles teljes tm nyt ny jt a versenyp ly kon. Az aszimmetrikus mint zat mindig megfelelő tapad st biztos t a ker kdől s f ggv ny ben. A blokkok leinek n
Az j Battlecross csal d a legrangosabb motocross versenysorozatokban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztett term kcsal d. Az FIM Motocross World Championship, az AMA Pro MX Championship, s a JMX Championsip, sorozatok versenyzői, sszesen 46 dobog s helyet szereztek Bridgestone abroncsokkal az elm lt vekben. Az j fejleszt seknek k sz nhetően, kiv teles teljes tm nyt ny jt a versenyp ly kon. Az aszimmetrikus mint zat mindig megfelelő tapad st biztos t a ker kdől s f ggv ny ben. A blokkok leinek n
Az j Battlecross csal d a legrangosabb motocross versenysorozatokban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztett term kcsal d. Az FIM Motocross World Championship, az AMA Pro MX Championship, s a JMX Championsip, sorozatok versenyzői, sszesen 46 dobog s helyet szereztek Bridgestone abroncsokkal az elm lt vekben. Az j fejleszt seknek k sz nhetően, kiv teles teljes tm nyt ny jt a versenyp ly kon. Az aszimmetrikus mint zat mindig megfelelő tapad st biztos t a ker kdől s f ggv ny ben. A blokkok leinek n
Az j Battlecross csal d a legrangosabb motocross versenysorozatokban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztett term kcsal d. Az FIM Motocross World Championship, az AMA Pro MX Championship, s a JMX Championsip, sorozatok versenyzői, sszesen 46 dobog s helyet szereztek Bridgestone abroncsokkal az elm lt vekben. Az j fejleszt seknek k sz nhetően, kiv teles teljes tm nyt ny jt a versenyp ly kon. Az aszimmetrikus mint zat mindig megfelelő tapad st biztos t a ker kdől s f ggv ny ben. A blokkok leinek n
Az j Battlecross csal d a legrangosabb motocross versenysorozatokban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztett term kcsal d. Az FIM Motocross World Championship, az AMA Pro MX Championship, s a JMX Championsip, sorozatok versenyzői, sszesen 46 dobog s helyet szereztek Bridgestone abroncsokkal az elm lt vekben. Az j fejleszt seknek k sz nhetően, kiv teles teljes tm nyt ny jt a versenyp ly kon. Az aszimmetrikus mint zat mindig megfelelő tapad st biztos t a ker kdől s f ggv ny ben. A blokkok leinek n
Az j Battlecross csal d a legrangosabb motocross versenysorozatokban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztett term kcsal d. Az FIM Motocross World Championship, az AMA Pro MX Championship, s a JMX Championsip, sorozatok versenyzői, sszesen 46 dobog s helyet szereztek Bridgestone abroncsokkal az elm lt vekben. Az j fejleszt seknek k sz nhetően, kiv teles teljes tm nyt ny jt a versenyp ly kon. Az aszimmetrikus mint zat mindig megfelelő tapad st biztos t a ker kdől s f ggv ny ben. A blokkok leinek n
A felhaszn l k tapasztalatait figyelembe v ve mind az első, mind a h ts abroncson igen m lyrehat m dos t sokat v geztek annak rdek ben, hogy az pp rv nyben l vő modellj kn l is egy jobb abroncsot alkossanak. Az Exedra Max mint zat t s profilj t jragondolva, egy modernebb mintacsatorn kkal s az ir nyv lt sokat előseg tő profillal rendelkező gumit kapunk. A Bridgestone j, U-EYE ( melyet elősz r az S21 eseteacute;n alkalmaztak ) technol gi j nak k sz nhetően, a H50 minden eddigin l nagyobb rintkez
A felhaszn l k tapasztalatait figyelembe v ve mind az első, mind a h ts abroncson igen m lyrehat m dos t sokat v geztek annak rdek ben, hogy az pp rv nyben l vő modellj kn l is egy jobb abroncsot alkossanak. Az Exedra Max mint zat t s profilj t jragondolva, egy modernebb mintacsatorn kkal s az ir nyv lt sokat előseg tő profillal rendelkező gumit kapunk. A Bridgestone j, U-EYE ( melyet elősz r az S21 eset n alkalmaztak ) technol gi j nak k sz nhetően, a H50 minden eddigin l nagyobb rintkez si fel
A felhaszn l k tapasztalatait figyelembe v ve mind az első, mind a h ts abroncson igen m lyrehat m dos t sokat v geztek annak rdek ben, hogy az pp rv nyben l vő modellj kn l is egy jobb abroncsot alkossanak. Az Exedra Max mint zat t s profilj t jragondolva, egy modernebb mintacsatorn kkal s az ir nyv lt sokat előseg tő profillal rendelkező gumit kapunk. A Bridgestone j, U-EYE ( melyet elősz r az S21 eset n alkalmaztak ) technol gi j nak k sz nhetően, a H50 minden eddigin l nagyobb rintkez si fel
A felhaszn l k tapasztalatait figyelembe v ve mind az első, mind a h ts abroncson igen m lyrehat m dos t sokat v geztek annak rdek ben, hogy az pp rv nyben l vő modellj kn l is egy jobb abroncsot alkossanak. Az Exedra Max mint zat t s profilj t jragondolva, egy modernebb mintacsatorn kkal s az ir nyv lt sokat előseg tő profillal rendelkező gumit kapunk. A Bridgestone j, U-EYE ( melyet elősz r az S21 eset n alkalmaztak ) technol gi j nak k sz nhetően, a H50 minden eddigin l nagyobb rintkez si fel
A felhaszn l k tapasztalatait figyelembe v ve mind az első, mind a h ts abroncson igen m lyrehat m dos t sokat v geztek annak rdek ben, hogy az pp rv nyben l vő modellj kn l is egy jobb abroncsot alkossanak. Az Exedra Max mint zat t s profilj t jragondolva, egy modernebb mintacsatorn kkal s az ir nyv lt sokat előseg tő profillal rendelkező gumit kapunk. A Bridgestone j, U-EYE ( melyet elősz r az S21 eset n alkalmaztak ) technol gi j nak k sz nhetően, a H50 minden eddigin l nagyobb rintkez si fel
A felhaszn l k tapasztalatait figyelembe v ve mind az első, mind a h ts abroncson igen m lyrehat m dos t sokat v geztek annak rdek ben, hogy az pp rv nyben l vő modellj kn l is egy jobb abroncsot alkossanak. Az Exedra Max mint zat t s profilj t jragondolva, egy modernebb mintacsatorn kkal s az ir nyv lt sokat előseg tő profillal rendelkező gumit kapunk. A Bridgestone j, U-EYE ( melyet elősz r az S21 eset n alkalmaztak ) technol gi j nak k sz nhetően, a H50 minden eddigin l nagyobb rintkez si fel
A felhaszn l k tapasztalatait figyelembe v ve mind az első, mind a h ts abroncson igen m lyrehat m dos t sokat v geztek annak rdek ben, hogy az pp rv nyben l vő modellj kn l is egy jobb abroncsot alkossanak. Az Exedra Max mint zat t s profilj t jragondolva, egy modernebb mintacsatorn kkal s az ir nyv lt sokat előseg tő profillal rendelkező gumit kapunk. A Bridgestone j, U-EYE ( melyet elősz r az S21 eset n alkalmaztak ) technol gi j nak k sz nhetően, a H50 minden eddigin l nagyobb rintkez si fel
Az optimaliz lt fut fel leti mint zat, soha nem tapasztalt sima, s zajtalan g rd l st biztos t, gy n velve az utaz s komfortj t. A kifejezetten nagy s ly t rag pek eset n pedig cs kkenti a rendellenes kop s es ly t. Kiv l tapad s, s magabiztos nyomvonaltart s biztos tja a nyugodt motoroz st, utassal, s nagy csomagokkal felpakolva is.