Egyenes gon a motorsportb l szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztve. Ez a verseny abroncs 2 elt rő kever kben ( soft s medium ) rhető el annak rdek ben, hogy minden k r lm nyhez igaz n j l tudjunk alkalmazkodni a gumiv laszt ssal. Utcai homologiz ci val is rendelkezik az abroncs, de ez senkiben ne bresszen k ts geket egy versenyz sre is alkalmas profi gumir l besz l nk. Ne felejts k el, hogy utcai k r lm nyek k z tt is haszn lhat ez az abroncs, kifejezetten azoknak javasolj k akik kompromisszum n
Egyenes gon a motorsportb l szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztve. Ez a verseny abroncs 2 elt rő kever kben ( soft s medium ) rhető el annak rdek ben, hogy minden k r lm nyhez igaz n j l tudjunk alkalmazkodni a gumiv laszt ssal. Utcai homologiz ci val is rendelkezik az abroncs, de ez senkiben ne bresszen k ts geket egy versenyz sre is alkalmas profi gumir l besz l nk. Ne felejts k el, hogy utcai k r lm nyek k z tt is haszn lhat ez az abroncs, kifejezetten azoknak javasolj k akik kompromisszum n
Egyenes gon a motorsportb l szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztve. Ez a verseny abroncs 2 elt rő kever kben ( soft s medium ) rhető el annak rdek ben, hogy minden k r lm nyhez igaz n j l tudjunk alkalmazkodni a gumiv laszt ssal. Utcai homologiz ci val is rendelkezik az abroncs, de ez senkiben ne bresszen k ts geket egy versenyz sre is alkalmas profi gumir l besz l nk. Ne felejts k el, hogy utcai k r lm nyek k z tt is haszn lhat ez az abroncs, kifejezetten azoknak javasolj k akik kompromisszum n
Egyenes gon a motorsportb l szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztve. Ez a verseny abroncs 2 elt rő kever kben ( soft s medium ) rhető el annak rdek ben, hogy minden k r lm nyhez igaz n j l tudjunk alkalmazkodni a gumiv laszt ssal. Utcai homologiz ci val is rendelkezik az abroncs, de ez senkiben ne bresszen k ts geket egy versenyz sre is alkalmas profi gumir l besz l nk. Ne felejts k el, hogy utcai k r lm nyek k z tt is haszn lhat ez az abroncs, kifejezetten azoknak javasolj k akik kompromisszum n
Egyenes gon a motorsportb l szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztve. Ez a verseny abroncs 2 elt rő kever kben ( soft s medium ) rhető el annak rdek ben, hogy minden k r lm nyhez igaz n j l tudjunk alkalmazkodni a gumiv laszt ssal. Utcai homologiz ci val is rendelkezik az abroncs, de ez senkiben ne bresszen k ts geket egy versenyz sre is alkalmas profi gumir l besz l nk. Ne felejts k el, hogy utcai k r lm nyek k z tt is haszn lhat ez az abroncs, kifejezetten azoknak javasolj k akik kompromisszum n
Egyenes gon a motorsportb l szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztve. Ez a verseny abroncs 2 elt rő kever kben ( soft s medium ) rhető el annak rdek ben, hogy minden k r lm nyhez igaz n j l tudjunk alkalmazkodni a gumiv laszt ssal. Utcai homologiz ci val is rendelkezik az abroncs, de ez senkiben ne bresszen k ts geket egy versenyz sre is alkalmas profi gumir l besz l nk. Ne felejts k el, hogy utcai k r lm nyek k z tt is haszn lhat ez az abroncs, kifejezetten azoknak javasolj k akik kompromisszum n
Egyenes gon a motorsportb l szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztve. Ez a verseny abroncs 2 elt rő kever kben ( soft s medium ) rhető el annak rdek ben, hogy minden k r lm nyhez igaz n j l tudjunk alkalmazkodni a gumiv laszt ssal. Utcai homologiz ci val is rendelkezik az abroncs, de ez senkiben ne bresszen k ts geket egy versenyz sre is alkalmas profi gumir l besz l nk. Ne felejts k el, hogy utcai k r lm nyek k z tt is haszn lhat ez az abroncs, kifejezetten azoknak javasolj k akik kompromisszum n
Minden gy rt n l gy a Bridgestonen l is kiemelt szerepet t lt be a sportt ra vonal hisz ez az egyik leg ltal nosabb abroncs kateg ria amivel sz les vezet si st lusokat tudnak lefedni egyetlen mint zattal. Ez rt ezeknek az abroncsoknak igen sokr tűen kell teljes teni. A T31 megőrizte sőt tov bb jav totta az elődmodell erőss geit, gy kop s ll s gban s tapad sban szint n len j r ez a gumi. A mintacsatorn k speci lis kialak t s nak k sz nhetően viszont jav tottak a nedves tapad son, ezt gy rt k el, hogy
Minden gy rt n l gy a Bridgestonen l is kiemelt szerepet t lt be a sportt ra vonal hisz ez az egyik leg ltal nosabb abroncs kateg ria amivel sz les vezet si st lusokat tudnak lefedni egyetlen mint zattal. Ez rt ezeknek az abroncsoknak igen sokr tűen kell teljes teni. A T31 megőrizte sőt tov bb jav totta az elődmodell erőss geit, gy kop s ll s gban s tapad sban szint n len j r ez a gumi. A mintacsatorn k speci lis kialak t s nak k sz nhetően viszont jav tottak a nedves tapad son, ezt gy rt k el, hogy
Minden gy rt n l gy a Bridgestonen l is kiemelt szerepet t lt be a sportt ra vonal hisz ez az egyik leg ltal nosabb abroncs kateg ria amivel sz les vezet si st lusokat tudnak lefedni egyetlen mint zattal. Ez rt ezeknek az abroncsoknak igen sokr tűen kell teljes teni. A T31 megőrizte sőt tov bb jav totta az elődmodell erőss geit, gy kop s ll s gban s tapad sban szint n len j r ez a gumi. A mintacsatorn k speci lis kialak t s nak k sz nhetően viszont jav tottak a nedves tapad son, ezt gy rt k el, hogy
Minden gy rt n l gy a Bridgestonen l is kiemelt szerepet t lt be a sportt ra vonal hisz ez az egyik leg ltal nosabb abroncs kateg ria amivel sz les vezet si st lusokat tudnak lefedni egyetlen mint zattal. Ez rt ezeknek az abroncsoknak igen sokr tűen kell teljes teni. A T31 megőrizte sőt tov bb jav totta az elődmodell erőss geit, gy kop s ll s gban s tapad sban szint n len j r ez a gumi. A mintacsatorn k speci lis kialak t s nak k sz nhetően viszont jav tottak a nedves tapad son, ezt gy rt k el, hogy
Minden gy rt n l gy a Bridgestonen l is kiemelt szerepet t lt be a sportt ra vonal hisz ez az egyik leg ltal nosabb abroncs kateg ria amivel sz les vezet si st lusokat tudnak lefedni egyetlen mint zattal. Ez rt ezeknek az abroncsoknak igen sokr tűen kell teljes teni. A T31 megőrizte sőt tov bb jav totta az elődmodell erőss geit, gy kop s ll s gban s tapad sban szint n len j r ez a gumi. A mintacsatorn k speci lis kialak t s nak k sz nhetően viszont jav tottak a nedves tapad son, ezt gy rt k el, hogy
Minden gy rt n l gy a Bridgestonen l is kiemelt szerepet t lt be a sportt ra vonal hisz ez az egyik leg ltal nosabb abroncs kateg ria amivel sz les vezet si st lusokat tudnak lefedni egyetlen mint zattal. Ez rt ezeknek az abroncsoknak igen sokr tűen kell teljes teni. A T31 megőrizte sőt tov bb jav totta az elődmodell erőss geit, gy kop s ll s gban s tapad sban szint n len j r ez a gumi. A mintacsatorn k speci lis kialak t s nak k sz nhetően viszont jav tottak a nedves tapad son, ezt gy rt k el, hogy
Minden gy rt n l gy a Bridgestonen l is kiemelt szerepet t lt be a sportt ra vonal hisz ez az egyik leg ltal nosabb abroncs kateg ria amivel sz les vezet si st lusokat tudnak lefedni egyetlen mint zattal. Ez rt ezeknek az abroncsoknak igen sokr tűen kell teljes teni. A T31 megőrizte sőt tov bb jav totta az elődmodell erőss geit, gy kop s ll s gban s tapad sban szint n len j r ez a gumi. A mintacsatorn k speci lis kialak t s nak k sz nhetően viszont jav tottak a nedves tapad son, ezt gy rt k el, hogy
Minden gy rt n l gy a Bridgestonen l is kiemelt szerepet t lt be a sportt ra vonal hisz ez az egyik leg ltal nosabb abroncs kateg ria amivel sz les vezet si st lusokat tudnak lefedni egyetlen mint zattal. Ez rt ezeknek az abroncsoknak igen sokr tűen kell teljes teni. A T31 megőrizte sőt tov bb jav totta az elődmodell erőss geit, gy kop s ll s gban s tapad sban szint n len j r ez a gumi. A mintacsatorn k speci lis kialak t s nak k sz nhetően viszont jav tottak a nedves tapad son, ezt gy rt k el, hogy