Minden gy rt n l gy a Bridgestonen l is kiemelt szerepet t lt be a sportt ra vonal hisz ez az egyik leg ltal nosabb abroncs kateg ria amivel sz les vezet si st lusokat tudnak lefedni egyetlen mint zattal. Ez rt ezeknek az abroncsoknak igen sokr tűen kell teljes teni. A T31 megőrizte sőt tov bb jav totta az elődmodell erőss geit, gy kop s ll s gban s tapad sban szint n len j r ez a gumi. A mintacsatorn k speci lis kialak t s nak k sz nhetően viszont jav tottak a nedves tapad son, ezt gy rt k el, hogy
Ezt a modellt a Bridgestone szorosan egy tt tervezte s fejlesztette a T31-es mint zattal, hisz egyre nagyobb teret h d tanak az adventure vagyis t raend r motorker kp rok. gy az elv r s a gumi gy rt kt l is egyre nagyobb, hisz ezeket a n vekvő ig nyeket ki kell szolg lni, amik alap esetben szint n szorosan sszef ggenek. Az elv r sok nem m sok, mint egy hossz t von kiegyens lyozott teljes tm nyt ny jt abroncs, amely sz raz ton vagy egy eső ztatta t ra k zben is meg llja a hely t. Az j gumi megalko
Ezt a modellt a Bridgestone szorosan egy tt tervezte s fejlesztette a T31-es mint zattal, hisz egyre nagyobb teret h d tanak az adventure vagyis t raend r motorker kp rok. gy az elv r s a gumi gy rt kt l is egyre nagyobb, hisz ezeket a n vekvő ig nyeket ki kell szolg lni, amik alap esetben szint n szorosan sszef ggenek. Az elv r sok nem m sok, mint egy hossz t von kiegyens lyozott teljes tm nyt ny jt abroncs, amely sz raz ton vagy egy eső ztatta t ra k zben is meg llja a hely t. Az j gumi megalko
Az optimaliz lt fut fel leti mint zat, soha nem tapasztalt sima, s zajtalan g rd l st biztos t, gy nouml;velve az utaz s komfortj t. A kifejezetten nagy s ly t rag pek eset n pedig cs kkenti a rendellenes kop s es ly t. Kiv l tapad s, s magabiztos nyomvonaltart s biztos tja a nyugodt motoroz st, utassal, s nagy csomagokkal felpakolva is.
Az optimaliz lt fut fel leti mint zat, soha nem tapasztalt sima, s zajtalan g rd l st biztos t, gy n velve az utaz s komfortj t. A kifejezetten nagy s ly t rag pek eset n pedig cs kkenti a rendellenes kop s es ly t. Kiv l tapad s, s magabiztos nyomvonaltart s biztos tja a nyugodt motoroz st, utassal, s nagy csomagokkal felpakolva is.
Az optimaliz lt fut fel leti mint zat, soha nem tapasztalt sima, s zajtalan g rd l st biztos t, gy n velve az utaz s komfortj t. A kifejezetten nagy s ly t rag pek eset n pedig cs kkenti a rendellenes kop s es ly t. Kiv l tapad s, s magabiztos nyomvonaltart s biztos tja a nyugodt motoroz st, utassal, s nagy csomagokkal felpakolva is.
Az optimaliz lt fut fel leti mint zat, soha nem tapasztalt sima, s zajtalan g rd l st biztos t, gy n velve az utaz s komfortj t. A kifejezetten nagy s ly t rag pek eset n pedig cs kkenti a rendellenes kop s es ly t. Kiv l tapad s, s magabiztos nyomvonaltart s biztos tja a nyugodt motoroz st, utassal, s nagy csomagokkal felpakolva is.
Az optimaliz lt fut fel leti mint zat, soha nem tapasztalt sima, s zajtalan g rd l st biztos t, gy n velve az utaz s komfortj t. A kifejezetten nagy s ly t rag pek eset n pedig cs kkenti a rendellenes kop s es ly t. Kiv l tapad s, s magabiztos nyomvonaltart s biztos tja a nyugodt motoroz st, utassal, s nagy csomagokkal felpakolva is.
Az optimaliz lt fut fel leti mint zat, soha nem tapasztalt sima, s zajtalan g rd l st biztos t, gy n velve az utaz s komfortj t. A kifejezetten nagy s ly t rag pek eset n pedig cs kkenti a rendellenes kop s es ly t. Kiv l tapad s, s magabiztos nyomvonaltart s biztos tja a nyugodt motoroz st, utassal, s nagy csomagokkal felpakolva is.
A nemr giben deb t lt Battlecross E50 abroncs első v ben olyan sikeres volt, hogy k l nb ző enduro kateg ri kban versenyeket nyertek ezzel a mint zattal. Az itt szerzett tapasztalatokat s az jabb ig nyeket is szem előtt tartva a gy rt kifejlesztette ennek a mint zatnak az Extreme elnevez ssel ell tott v ltozat t mely sz szerint extr m enduro versenyekre aj nlott. Az abroncs kifejezetten l gy fel p t sű a maxim lis von erő, tapad s tad sa rdek ben. A fut fel let mint zat t egy fejlett blokk elhely
A nemr giben deb t lt Battlecross E50 abroncs első v ben olyan sikeres volt, hogy k l nb ző enduro kateg ri kban versenyeket nyertek ezzel a mint zattal. Az itt szerzett tapasztalatokat s az jabb ig nyeket is szem előtt tartva a gy rt kifejlesztette ennek a mint zatnak az Extreme elnevez ssel ell tott v ltozat t mely sz szerint extr m enduro versenyekre aj nlott. Az abroncs kifejezetten l gy fel p t sű a maxim lis von erő, tapad s tad sa rdek ben. A fut fel let mint zat t egy fejlett blokk elhely
A nemr giben deb t lt Battlecross E50 abroncs első v ben olyan sikeres volt, hogy k l nb ző enduro kateg ri kban versenyeket nyertek ezzel a mint zattal. Az itt szerzett tapasztalatokat s az jabb ig nyeket is szem előtt tartva a gy rt kifejlesztette ennek a mint zatnak az Extreme elnevez ssel ell tott v ltozat t mely sz szerint extr m enduro versenyekre aj nlott. Az abroncs kifejezetten l gy fel p t sű a maxim lis von erő, tapad s tad sa rdek ben. A fut fel let mint zat t egy fejlett blokk elhely
A tervezők a megszokott ar nyokat alkalmazz k a kever kek feloszt s t illetően, az első abroncs a Bridgestonn l megszokottan 3, m g a h ts 5 z n ra osztott, ezzel optimaliz lj k a tart ss got s a megfelelő tapad st. A mint zat minim lisan v ltozott, ink bb nevezhetj k friss tett desingnak a lenyomatot, mintsem forradalmian jnak. Kifejezetten a kanyarod si k pess gek fontoss g t pr b lj k meg kiakn zni, ehhez alak tott k ki az j profilt illetve a negat v mintacsatorn k elhelyez se is ezt hivatott erős
A tervezők a megszokott ar nyokat alkalmazz k a kever kek feloszt s t illetően, az első abroncs a Bridgestonn l megszokottan 3, m g a h ts 5 z n ra osztott, ezzel optimaliz lj k a tart ss got s a megfelelő tapad st. A mint zat minim lisan v ltozott, ink bb nevezhetj k friss tett desingnak a lenyomatot, mintsem forradalmian jnak. Kifejezetten a kanyarod si k pess gek fontoss g t pr b lj k meg kiakn zni, ehhez alak tott k ki az j profilt illetve a negat v mintacsatorn k elhelyez se is ezt hivatott erős
A tervezők a megszokott ar nyokat alkalmazz k a kever kek feloszt s t illetően, az első abroncs a Bridgestonn l megszokottan 3, m g a h ts 5 z n ra osztott, ezzel optimaliz lj k a tart ss got s a megfelelő tapad st. A mint zat minim lisan v ltozott, ink bb nevezhetj k friss tett desingnak a lenyomatot, mintsem forradalmian jnak. Kifejezetten a kanyarod si k pess gek fontoss g t pr b lj k meg kiakn zni, ehhez alak tott k ki az j profilt illetve a negat v mintacsatorn k elhelyez se is ezt hivatott erős