A fejlesztőm rn k k a kor bbi modellek tapasztalatai alapj n, az agilit s, s a komfort jellemzőinek jav t s t tűzt k ki c lul. Ezeket a jellemzőket a lehető legnagyobb m rt kben jav tva sz letett meg az j Conti Tour. Ehhez j anyagokat s profilkik pz st alkalmaztak, jav tva ezzel az abroncs viselked s t. Ebben a kateg ri ban igen fontos a tart ss g s a nagy teherb r k pess g, hisz olykor t bb sz z kg terhel s is juthat egyetlen abroncsra. A hossz lettartam k rd s t az abroncs k z pvonal n egybef gg
A fejlesztőm rn k k a kor bbi modellek tapasztalatai alapj n, az agilit s, s a komfort jellemzőinek jav t s t tűzt k ki c lul. Ezeket a jellemzőket a lehető legnagyobb m rt kben jav tva sz letett meg az j Conti Tour. Ehhez j anyagokat s profilkik pz st alkalmaztak, jav tva ezzel az abroncs viselked s t. Ebben a kateg ri ban igen fontos a tart ss g s a nagy teherb r k pess g, hisz olykor t bb sz z kg terhel s is juthat egyetlen abroncsra. A hossz lettartam k rd s t az abroncs k z pvonal n egybef gg
A fejlesztőm rn k k a kor bbi modellek tapasztalatai alapj n, az agilit s, s a komfort jellemzőinek jav t s t tűzt k ki c lul. Ezeket a jellemzőket a lehető legnagyobb m rt kben jav tva sz letett meg az j Conti Tour. Ehhez j anyagokat s profilkik pz st alkalmaztak, jav tva ezzel az abroncs viselked s t. Ebben a kateg ri ban igen fontos a tart ss g s a nagy teherb r k pess g, hisz olykor t bb sz z kg terhel s is juthat egyetlen abroncsra. A hossz lettartam k rd s t az abroncs k z pvonal n egybef gg
A fejlesztőm rn k k a kor bbi modellek tapasztalatai alapj n, az agilit s, s a komfort jellemzőinek jav t s t tűzt k ki c lul. Ezeket a jellemzőket a lehető legnagyobb m rt kben jav tva sz letett meg az j Conti Tour. Ehhez j anyagokat s profilkik pz st alkalmaztak, jav tva ezzel az abroncs viselked s t. Ebben a kateg ri ban igen fontos a tart ss g s a nagy teherb r k pess g, hisz olykor t bb sz z kg terhel s is juthat egyetlen abroncsra. A hossz lettartam k rd s t az abroncs k z pvonal n egybef gg
A fejlesztőm rn k k a kor bbi modellek tapasztalatai alapj n, az agilit s, s a komfort jellemzőinek jav t s t tűzt k ki c lul. Ezeket a jellemzőket a lehető legnagyobb m rt kben jav tva sz letett meg az j Conti Tour. Ehhez j anyagokat s profilkik pz st alkalmaztak, jav tva ezzel az abroncs viselked s t. Ebben a kateg ri ban igen fontos a tart ss g s a nagy teherb r k pess g, hisz olykor t bb sz z kg terhel s is juthat egyetlen abroncsra. A hossz lettartam k rd s t az abroncs k z pvonal n egybef gg
A fejlesztőm rn k k a kor bbi modellek tapasztalatai alapj n, az agilit s, s a komfort jellemzőinek jav t s t tűzt k ki c lul. Ezeket a jellemzőket a lehető legnagyobb m rt kben jav tva sz letett meg az j Conti Tour. Ehhez j anyagokat s profilkik pz st alkalmaztak, jav tva ezzel az abroncs viselked s t. Ebben a kateg ri ban igen fontos a tart ss g s a nagy teherb r k pess g, hisz olykor t bb sz z kg terhel s is juthat egyetlen abroncsra. A hossz lettartam k rd s t az abroncs k z pvonal n egybef gg
A fejlesztőm rn k k a kor bbi modellek tapasztalatai alapj n, az agilit s, s a komfort jellemzőinek jav t s t tűzt k ki c lul. Ezeket a jellemzőket a lehető legnagyobb m rt kben jav tva sz letett meg az j Conti Tour. Ehhez j anyagokat s profilkik pz st alkalmaztak, jav tva ezzel az abroncs viselked s t. Ebben a kateg ri ban igen fontos a tart ss g s a nagy teherb r k pess g, hisz olykor t bb sz z kg terhel s is juthat egyetlen abroncsra. A hossz lettartam k rd s t az abroncs k z pvonal n egybef gg
A fejlesztőm rn k k a kor bbi modellek tapasztalatai alapj n, az agilit s, s a komfort jellemzőinek jav t s t tűzt k ki c lul. Ezeket a jellemzőket a lehető legnagyobb m rt kben jav tva sz letett meg az j Conti Tour. Ehhez j anyagokat s profilkik pz st alkalmaztak, jav tva ezzel az abroncs viselked s t. Ebben a kateg ri ban igen fontos a tart ss g s a nagy teherb r k pess g, hisz olykor t bb sz z kg terhel s is juthat egyetlen abroncsra. A hossz lettartam k rd s t az abroncs k z pvonal n egybef gg
K t k l nb ző kever kben el rhető. A Twist SM Sport egy l gyabb kever k, a nagyobb tapad s rdek ben, kis supermotokhoz, s m s motorker kp rokhoz 250ccm-ig. A k l nleges profilkont r rendk v l prec z ir ny that s got tesz lehetőv , illetve nagyobb rintkez si fel letet biztos t a v llr szekn l. Stabil vtart s a kanyarokban, s pontos visszajelz sek a kit r si szakasz előtt.
A TKC70-es kiv l off-road k pess gei mellett kiegyens lyozott teljes tm nyt ny jt a norm l k zutakon. K l nleges kialak t s fut fel let nek k sz nhetően, k nnyed n elboldogul a murv s utakon, illetve k nnyű terepen, a szil rd tburkolaton m gis csendes, s meggyőzően stabil. A Continental k l nleges fut fel leti hőkezel s nek k sz nhetően az abroncs fut fel lete 3 z n ra oszthat . K z pen kem nyebb, ez ltal ellen ll bb a mechanikai behat sokkal szemben, illetve kop s ll bb a tart s aszfalthaszn lattal s
A TKC70-es kiv l off-road k pess gei mellett kiegyens lyozott teljes tm nyt ny jt a norm l k zutakon. K l nleges kialak t s fut fel let nek k sz nhetően, k nnyed n elboldogul a murv s utakon, illetve k nnyű terepen, a szil rd tburkolaton m gis csendes, s meggyőzően stabil. A Continental k l nleges fut fel leti hőkezel s nek k sz nhetően az abroncs fut fel lete 3 z n ra oszthat . K z pen kem nyebb, ez ltal ellen ll bb a mechanikai behat sokkal szemben, illetve kop s ll bb a tart s aszfalthaszn lattal s
A TKC70-es kiv l off-road k pess gei mellett kiegyens lyozott teljes tm nyt ny jt a norm l k zutakon. K l nleges kialak t s fut fel let nek k sz nhetően, k nnyed n elboldogul a murv s utakon, illetve k nnyű terepen, a szil rd tburkolaton m gis csendes, s meggyőzően stabil. A Continental k l nleges fut fel leti hőkezel s nek k sz nhetően az abroncs fut fel lete 3 z n ra oszthat . K z pen kem nyebb, ez ltal ellen ll bb a mechanikai behat sokkal szemben, illetve kop s ll bb a tart s aszfalthaszn lattal s
Renesz nsz t li a klasszikus r gi motorokkal val megm rettet s, ezt felfedezve a Continental vekkel ezelőtt megalkotta a RoadAttack2 CR-t ami sok esetben bizony totta tud s t. A legt bb m rk n l ezekben a 18 -os m retekben teljesen m s fel p t sű s kvalit s abroncsok l teznek, melyek nem alkalmasak igaz n sportos motoroz shoz. A RoadAttack3 mint zat t felhaszn lva azonban a gy rt m g tov bb finom totta ezt az abroncsot annak rdek ben, hogy mind sz raz mind pedig esős k r lm nyek k z tt nagyobb telj
Renesz nsz t li a klasszikus r gi motorokkal val megm rettet s, ezt felfedezve a Continental vekkel ezelőtt megalkotta a RoadAttack2 CR-t ami sok esetben bizony totta tud s t. A legt bb m rk n l ezekben a 18 -os m retekben teljesen m s fel p t sű s kvalit s abroncsok l teznek, melyek nem alkalmasak igaz n sportos motoroz shoz. A RoadAttack3 mint zat t felhaszn lva azonban a gy rt m g tov bb finom totta ezt az abroncsot annak rdek ben, hogy mind sz raz mind pedig esős k r lm nyek k z tt nagyobb telj
Renesz nsz t li a klasszikus r gi motorokkal val megm rettet s, ezt felfedezve a Continental vekkel ezelőtt megalkotta a RoadAttack2 CR-t ami sok esetben bizony totta tud s t. A legt bb m rk n l ezekben a 18 -os m retekben teljesen m s fel p t sű s kvalit s abroncsok l teznek, melyek nem alkalmasak igaz n sportos motoroz shoz. A RoadAttack3 mint zat t felhaszn lva azonban a gy rt m g tov bb finom totta ezt az abroncsot annak rdek ben, hogy mind sz raz mind pedig esős k r lm nyek k z tt nagyobb telj