Szerző: Antoine Bazua, Bruno Cathala Megjelenés éve: 2020 Játékosszám: 2-6 Ideális játékosszám: 4-5 Játékidő: 15 perc Kor: 10+ Nehézség: kicsit gondolkodós Tema
Játékosszám: 1-4 fő Játékidő: 60-150 perc Kor: 14+ Nyelv: magyar Típus: komplex, stratégiai Mechanizmusok: pontról-pontra mozgás, munkáslehelyezés Nehézség: kifejezetten komplex (5/5) Ha bevédőznéd: 75 db 45x68-as védő BoardGameGeek adatlap Kinek tetszene? Aki a nagyon durva, agyégetős eurókat kedveli. Kinek nem tetszene? Akinek nem sok helye vagy ideje van játszani. Milyen világban játszódik? Az emberiség történelmén haladunk végig, ahol az innovatív, paradigmaváltó találm
Játékosszám: 2 fő Játékidő: 20-30 perc Kor: 8+ Nyelv: magyar Típus: stratégiai, fantasy, párbaj Mechanizmusok: akciópontok, területfoglalás, területmozgás, kockadobás, eltérő karakterképességek Nehézség: közepesen nehéz (3/5) BoardGameGeek adatlap Kinek tetszene? Aki a lovecraft-i mítosz rajongója és kedveli a párbajjátékokat. Kinek nem tetszene? Aki nyomozásra, rettegésre és sok-sok minire vágyik. Milyen világban játszódik? A Nagy Öregek felébredtek és elhozták a világvégét,
Játékosszám: 2-4 fő Játékidő: 30 perc Kor: 8+ Nyelv: magyar Típus: absztrakt, stratégiai, fantasy Mechanizmusok: területfoglalás, kézmenedzsment, fogadás, moduláris tábla, verseny, csapatjáték Nehézség: könnyű (2/5) Ha bevédőznéd: 52 db 59x92-es védő BoardGameGeek adatlap Kinek tetszene? Akik szeretik az absztrakt párbajjátékokat. Kinek nem tetszene? Akinek fontos a szép grafikai dizájn, vagy irritálja, ha a lerakott lapkák nem érnek össze. Milyen világban játszódik? Két r
Játékosszám: 1-5 fő Játékidő: 90-150 perc Kor: 14+ Nyelv: magyar Típus: kiegészítő, tematikus, kalandozós fantasy Mechanizmusok: kártyás konfliktuskezelés, pakliépítés, kockadobás, események, kézmenedzsment, erőforrás-menedzsment, történetmesélés, draftolás, fogd és vidd, pontról pontra mozgás, verseny, szerepjáték, szóló mód, eltérő karakterképességek, változó előkészületek Nehézség: könnyű (2/5) Ha bevédőznéd: 85 db 65x100-as védő BoardGameGeek adatlap Három új helyszínnel bővíti az a
Játékosszám: 1-5 fő Játékidő: 90-150 perc Kor: 14+ Nyelv: magyar Típus: kiegészítő, tematikus, kalandozós fantasy Mechanizmusok: kártyás konfliktuskezelés, pakliépítés, kockadobás, események, kézmenedzsment, erőforrás-menedzsment, történetmesélés, draftolás, fogd és vidd, pontról pontra mozgás, verseny, szerepjáték, szóló mód, eltérő karakterképességek, változó előkészületek Nehézség: könnyű (2/5) Ha bevédőznéd: 32 db 65x100-as védő BoardGameGeek adatlap Hét legendás szörnyet kapunk min
Játékosszám: 1-5 fő Játékidő: 90-150 perc Kor: 14+ Nyelv: magyar Típus: kiegészítő, tematikus, kalandozós fantasy Mechanizmusok: kártyás konfliktuskezelés, pakliépítés, kockadobás, események, kézmenedzsment, erőforrás-menedzsment, történetmesélés, draftolás, fogd és vidd, pontról pontra mozgás, verseny, szerepjáték, szóló mód, eltérő karakterképességek, változó előkészületek Nehézség: könnyű (2/5) Ha bevédőznéd: 160 db 65x100-as védő BoardGameGeek adatlap Öt új játszható karaktert kapu
Játékos szám: 1-4 fő Játékidő: 75-150 perc Kor: 12+ Nyelv: magyar Típus: gazdasági, kiegészítő Mechanizmusok: pakli építés, kézmenedzsment, pontról pontra mozgás, szett gyűjtés, változó előkészületek Ha bevédőznéd: 45 db 56x87-es védő A sínek már túlnyúlnak amerikai határain, így még messzebbre szállíthatjuk marháinkat. Több munka lesz ezekre a helyekre elérni, és fiók telepekre is szükségünk lesz, de annál több jutalmat is szerezhetünk. Ebben az átdolgozott kiadásban kétrétegű játékos
Játékosszám: 1-5 fő Játékidő: 90-150 perc Kor: 14+ Nyelv: magyar, STANDARD kiadás Típus: tematikus, kalandozós fantasy Mechanizmusok: kártyás konfliktuskezelés, pakliépítés, kockadobás, események, kézmenedzsment, erőforrás-menedzsment, történetmesélés, draftolás, fogd és vidd, pontról pontra mozgás, verseny, szerepjáték, szóló mód, eltérő karakterképességek, változó előkészületek Nehézség: közepesen nehéz (3/5) Ha bevédőznéd: 383 db 65x100-as védő BoardGameGeek adatlap Kinek tetszene?
1-8 fő 120-240 perc 14 éves kortól magyar nyelvű kooperatív, karakterfejlesztős Mit tud ez a kieg? - kis kiegészítő, amely csak kártyákat tartalmaz - 4 új nyomozó - 1 új Mérhetetlen Vén (Shudde M'ell) - a nyomozók dolgát nehezítő körülmények: katasztrófák és pusztító események Önállóan játszható? - nem
Játékos szám: 4-7 fő Játékidő: 30-45 perc Kor: 8+ Nyelv: magyar Típus: kooperatív hangutánzó partijáték Mechanizmusok: dedukció, kommunikáció limitálás, valós idő, színészkedés Kinek tetszene? Aki szeret hangoskodni, zajt csapni, és élvezi a káoszt, amit egy elefánt csap a zsúfolt reptéren, miközben becsap egy nyikorgó ajtót a popcorn árus síró kisbabája mellett. Kinek nem tetszene? Lámpalázas típusoknak nem ajánljuk. Milyen világban játszódik? Egy hangos világban. Mi a kül
Játékos szám: 1-6 fő Játékidő: 45-60 perc Kor: 8+ Nyelv: magyar Típus: kooperatív, fantasy, “dungeon crawler” partijáték, szoliter móddal Mechanizmusok: kockadobás, draftolás, eltérő karakterképességek, kiesés Kinek tetszene? Aki szeret a kazamatákban időzni, de a megszokott játékmenetet partiköntösbe tekerné. Kinek nem tetszene? Aki nem szereti a komolytalankodást és a kézügyességet igénylő játékokat. Milyen világban játszódik? Egy katyvasz fantasy világban, de ezt a lehető l
Játékos szám: 3-8 fő Játékidő: 4-8 óra Kor: 14+ Nyelv: magyar Típus: gazdasági-politikai, civilizációépítős háborús sci-fi Mechanizmusok: akciódraft, területfoglalás, kockadobás, moduláris tábla, kereskedelem, változó karakterképességek, változó körsorrend, szavazás Ha bevédőznéd: 451 db 41x63-as védő Kinek tetszene? Aki már számtalan partit beletolt az alapjátékba és már a határait feszegeti, annak tökéletes frissítés lesz ez a kiegészítő. Kinek nem tetszene? Akit nem vonz a sci-
Játékos szám: 1-6 fő Játékidő: 45-150 perc Kor: 10+ Nyelv: magyar Típus: politikai-gazdasági fantasy, legacy-móddal Mechanizmusok: akciópontok, területfoglalás, területmozgás, kockadobás, kézmenedzsment, alku, forgatókönyvek, történetmesélés, változó előkészületek Ha bevédőznéd: 209 db 57,5x89-es, 21 db 57x57-es, 23 db 89x115-ös védő Kinek tetszene? Aki szerette a Root aszimmetrikus rendszerét és nem fél megfűszerezni egy kis középkori politikai intrikával vagy akinek a Király dilemmája
Az Igenis, Sötét Nagyúr! egy humoros, a fantáziára és a kreativitásra épülő kártyajáték, vagy szerepjáték paródia, kinek hogy tetszik. De mindenképp tetszeni fog! Ez a társasjáték egy csapatjáték a fantázia világában. Kell hozzá egy kis improvizációs készség, néhány jó barát, és rengeteg mókában lesz részetek. A játék könnyen megtanulható és játszható: Rigor Mortis igazi és egyetlen Gonosz Mester gonosz és komisz szolgái hazajönnek az sokadik elbukott küldetésükről és magyarázkodniuk kell a mesterük előtt