Egy igazi mindenes gumiabroncs, mely on s offroad haszn latra is kiv l an alkalmas. A mintablokkok elhelyez s nek k sz nhetően kellő kapaszkod l ll rendelkez s nkre gy f ld tra t vedve is maximaliz lhatjuk a tapad st. A nyitott mint zatnak k sz nhetően kellő ntisztul k pess ggel is rendelkezik, gy elker lhető a minta rkok elt mőd se. A nagy sszef ggő mintablokkok megfelelő s kellő rintkez si fel letet ny jtanak gy aszfalton motorozva is biztos tott a tapad s. A k rnyezetv delem szempontj b l e
Egy igazi mindenes gumiabroncs, mely on s offroad haszn latra is kiv l an alkalmas. A mintablokkok elhelyez s nek k sz nhetően kellő kapaszkod l ll rendelkez s nkre gy f ld tra t vedve is maximaliz lhatjuk a tapad st. A nyitott mint zatnak k sz nhetően kellő ntisztul k pess ggel is rendelkezik, gy elker lhető a minta rkok elt mőd se. A nagy sszef ggő mintablokkok megfelelő s kellő rintkez si fel letet ny jtanak gy aszfalton motorozva is biztos tott a tapad s. A k rnyezetv delem szempontj b l e
Egy igazi mindenes gumiabroncs, mely on s offroad haszn latra is kiv l an alkalmas. A mintablokkok elhelyez s nek k sz nhetően kellő kapaszkod l ll rendelkez s nkre gy f ld tra t vedve is maximaliz lhatjuk a tapad st. A nyitott mint zatnak k sz nhetően kellő ntisztul k pess ggel is rendelkezik, gy elker lhető a minta rkok elt mőd se. A nagy sszef ggő mintablokkok megfelelő s kellő rintkez si fel letet ny jtanak gy aszfalton motorozva is biztos tott a tapad s. A k rnyezetv delem szempontj b l e
Kawasaki VN 1500 (1996). A magas fut steljes tm ny, a komfortos g rd l s, s az tlagon fel li nedves tapad s a Dunlop 404-es mint zat ban egyes l, kompromisszumokt l mentesen. Kiv teles terhelhetős ge miatt k l n sen alkalmas nagy s ly cruiserek, nagy s ly menetfelszerel ssel t rt nő hossz t v utaz saihoz. A Bias szerkezetnek k sz nhetően biztos tott a stabil fut s, s magas komfort rzet.
Yamaha XVZ1300 (2006). A magas fut steljes tm ny, a komfortos g rd l s, s az tlagon fel li nedves tapad s a Dunlop 404-es mint zat ban egyes l, kompromisszumokt l mentesen. Kiv teles terhelhetős ge miatt k l n sen alkalmas nagy s ly cruiserek, nagy s ly menetfelszerel ssel t rt nő hossz t v utaz saihoz. A Bias szerkezetnek k sz nhetően biztos tott a stabil fut s, s magas komfort rzet.
A magas fut steljes tm ny, a komfortos g rd l s, s az tlagon fel li nedves tapad s a Dunlop 404-es mint zat ban egyes l, kompromisszumokt l mentesen. Kiv teles terhelhetős ge miatt k l n sen alkalmas nagy s ly cruiserek, nagy s ly menetfelszerel ssel t rt nő hossz t v utaz saihoz. A Bias szerkezetnek k sz nhetően biztos tott a stabil fut s, s magas komfort rzet.
A magas fut steljes tm ny, a komfortos g rd l s, s az tlagon fel li nedves tapad s a Dunlop 404-es mint zat ban egyes l, kompromisszumokt l mentesen. Kiv teles terhelhetős ge miatt k l n sen alkalmas nagy s ly cruiserek, nagy s ly menetfelszerel ssel t rt nő hossz t v utaz saihoz. A Bias szerkezetnek k sz nhetően biztos tott a stabil fut s, s magas komfort rzet.
A magas fut steljes tm ny, a komfortos g rd l s, s az tlagon fel li nedves tapad s a Dunlop 404-es mint zat ban egyes l, kompromisszumokt l mentesen. Kiv teles terhelhetős ge miatt k l n sen alkalmas nagy s ly cruiserek, nagy s ly menetfelszerel ssel t rt nő hossz t v utaz saihoz. A Bias szerkezetnek k sz nhetően biztos tott a stabil fut s, s magas komfort rzet.
Kawasaki VN 1500 (1996). A magas fut steljes tm ny, a komfortos g rd l s, s az tlagon fel li nedves tapad s a Dunlop 404-es mint zat ban egyes l, kompromisszumokt l mentesen. Kiv teles terhelhetős ge miatt k l n sen alkalmas nagy s ly cruiserek, nagy s ly menetfelszerel ssel t rt nő hossz t v utaz saihoz. A Bias szerkezetnek k sz nhetően biztos tott a stabil fut s, s magas komfort rzet.
A magas fut steljes tm ny, a komfortos g rd l s, s az tlagon fel li nedves tapad s a Dunlop 404-es mint zat ban egyes l, kompromisszumokt l mentesen. Kiv teles terhelhetős ge miatt k l n sen alkalmas nagy s ly cruiserek, nagy s ly menetfelszerel ssel t rt nő hossz taacute;v utaz saihoz. A Bias szerkezetnek k sz nhetően biztos tott a stabil fut s, s magas komfort rzet.
Mint minden j fejleszt sű abroncs eset n, ebben az esetben is fontos volt megőrizni azokat a pozit v tulajdons gait amivel az elődmodell is b szk lkedhetett, tov bb fejleszteni azokat ahol fontos volt a teljes tm ny javul s. Ezt szem előtt tartva a h ts profil abroncsokon m r Multi-Tread technol gi val vannak felv rtezve, mely előseg ti a hosszabb lettartamot, tov bb kellő stabilit st ny jt kanyarod s k zben, mivel az abroncs v llr szei egy l gyabb sszetevőt tartalmaznak. Az j mint zat előseg ti a j
R gebbi fejleszt sű, k zepes vagy k nnyűs ly chopperek első abroncsa. Bizonyos m reteiben a Honda Vt 750 gy ri szerel se.
A Dunlop legkorszerűbb smart-technol gi ja m r el rhető a robog szegmensben is. A Scoot-smart kiv l an alkalmas mindennapi munk ba j r sra, vagy ak r hosszabb t v utaz sok eset n is megb zhat t rs lehet, az időj r si t nyezőktől f ggetlen l.
A Dunlop 2018-t l a SportSmart TT modellel l p be az utcai versenyabroncsok szegmens be. A TT mozaik sz jelent se TrackTechnology amivel az abroncs val di sportoss g ra utalnak, s a versenysportban szerzett tapasztalatokat felhaszn lva alkott k meg ezt a modellt. Azoknak a motorosoknak aj nlj k ezt az abroncsot, akik ugyanazzal a szettel k v nj k haszn lni motorjukat orsz g ti s versenyp ly s k r lm nyek k z tt. A FIM Endurance vil gbajnoks g besz ll t jak nt rengeteg tapasztalattal b r gy rt elh
Egy teljesen j fut fel leti mint zat, mely t k letes teljes tm nyt ny jt v rosi k r lm nyek k z tt is. A mintacsatorn k egys ges eloszt sa optimaliz lja a fut fel let merevs g t, s stabilit s t, főleg f kez s sor n. A speci lisan elhelyezett, s megn velt mennyis gű mintacsatorna cs kkenti az aquaplaning lehetős g t. Az abroncs szerkezete k nnyű, s rugalmas a kiemelkedő komfort, kezelhetős g, s stabilit s rdek ben. A szilikad s kever k kiv l nedves tapad st, s magas fut steljes tm nyt biztos t.