Az MX14 egy speci lis homokos talajra sz nt abroncs, amit egyenesen a Motokrossz-vil gbajnoks gon gyűjt tt tapasztalatok alapj n profi versenyzők bevon s val egy tt alkottak meg tervezők. Kifejezetten l gy, s ppedős talajra optimaliz lt k. A maxim lis tapad s, kanyarb l val kigyors t s s cs sz s k zben t rt nő kontrol lhat s g rdek ben a mint zat egy speci lis V alak kialak t st kapott. Ennek k sz nhetően az abroncs k nnyebben hatol be a talajba ez ltal nagyobb tapad s s extra stabilit s rhető el ve
Az MX14 egy speci lis homokos talajra sz nt abroncs, amit egyenesen a Motokrossz-vil gbajnoks gon gyűjt tt tapasztalatok alapj n profi versenyzők bevon s val egy tt alkottak meg tervezők. Kifejezetten l gy, s ppedős talajra optimaliz lt k. A maxim lis tapad s, kanyarb l val kigyors t s s cs sz s k zben t rt nő kontrol lhat s g rdek ben a mint zat egy speci lis V alak kialak t st kapott. Ennek k sz nhetően az abroncs k nnyebben hatol be a talajba ez ltal nagyobb tapad s s extra stabilit s rhető el ve
Az MX14 egy speci lis homokos talajra sz nt abroncs, amit egyenesen a Motokrossz-vil gbajnoks gon gyűjt tt tapasztalatok alapj n profi versenyzők bevon s val egy tt alkottak meg tervezők. Kifejezetten l gy, s ppedős talajra optimaliz lt k. A maxim lis tapad s, kanyarb l val kigyors t s s cs sz s k zben t rt nő kontrol lhat s g rdek ben a mint zat egy speci lis V alak kialak t st kapott. Ennek k sz nhetően az abroncs k nnyebben hatol be a talajba ez ltal nagyobb tapad s s extra stabilit s rhető el ve
Az MX14 egy speci lis homokos talajra sz nt abroncs, amit egyenesen a Motokrossz-vil gbajnoks gon gyűjt tt tapasztalatok alapj n profi versenyzők bevon s val egy tt alkottak meg tervezők. Kifejezetten l gy, s ppedős talajra optimaliz lt k. A maxim lis tapad s, kanyarb l val kigyors t s s cs sz s k zben t rt nő kontrol lhat s g rdek ben a mint zat egy speci lis V alak kialak t st kapott. Ennek k sz nhetően az abroncs k nnyebben hatol be a talajba ez ltal nagyobb tapad s s extra stabilit s rhető el ve
Sportos karakterű abroncs, olyan motorker kp rok sz m ra, amiket a gy r diagon l szerkezetű abronccsal szerelt. Jellemzően ezek a motorok r gebbi kiad s , vagy az jabb A2 jogos tv ny kateg ri nak megfelelő kisebb l kett rfogat 4-500 ccm modellek. Mivel ezektől a k tkerekű g pektől sem ll messze a sportos haszn lhat s g, ez rt szuuml;ks g volt egy nagy tapad ssal rendelkező gumiabroncsra, ami megfelel az elv r soknak. Kellően merev oldaltart ssal, nagy mint zatlan ter letekkel rendelkezik az abroncs, am
Sportos karakterű abroncs, olyan motorker kp rok sz m ra, amiket a gy r diagon l szerkezetű abronccsal szerelt. Jellemzően ezek a motorok r gebbi kiad s , vagy az jabb A2 jogos tv ny kateg ri nak megfelelő kisebb l kett rfogat 4-500 ccm modellek. Mivel ezektől a k tkerekű g pektől sem ll messze a sportos haszn lhat s g, ez rt sz ks g volt egy nagy tapad ssal rendelkező gumiabroncsra, ami megfelel az elv r soknak. Kellően merev oldaltart ssal, nagy mint zatlan ter letekkel rendelkezik az abroncs, ami el
Sportos karakterű abroncs, olyan motorker kp rok sz m ra, amiket a gy r diagon l szerkezetű abronccsal szerelt. Jellemzően ezek a motorok r gebbi kiad s , vagy az jabb A2 jogos tv ny kateg ri nak megfelelő kisebb l kett rfogat 4-500 ccm modellek. Mivel ezektől a k tkerekű g pektől sem ll messze a sportos haszn lhat s g, ez rt sz ks g volt egy nagy tapad ssal rendelkező gumiabroncsra, ami megfelel az elv r soknak. Kellően merev oldaltart ssal, nagy mint zatlan ter letekkel rendelkezik az abroncs, ami el
A Dunlop 2018-t l a SportSmart TT modellel l p be az utcai versenyabroncsok szegmens be. A TT mozaik sz jelent se TrackTechnology amivel az abroncs val di sportoss g ra utalnak, s a versenysportban szerzett tapasztalatokat felhaszn lva alkott k meg ezt a modellt. Azoknak a motorosoknak aj nlj k ezt az abroncsot, akik ugyanazzal a szettel k v nj k haszn lni motorjukat orsz g ti s versenyp ly s k r lm nyek k z tt. A FIM Endurance vil gbajnoks g besz ll t jak nt rengeteg tapasztalattal b r gy rt elh
DUNLOP Flying Wing Munkavédelmi cipő, szürke (O2, SRC, HRO) Dunlop védelem nélküli védőcipő. Felsőrész: Velúrbőr+textil Talp: EVA/gumi talp, olajálló, antisztatikus, csúszásmentes. 300o C fokig ellenáll. Szabvány: EN ISO 20347 Méret: 39 - 47
Dunlop 654 PolishCleaner Teljesen és gyorsan megtisztítja és polírozza a lakkozott gitár testét. Visszaállítja az eredeti csillogást és hagy egy mikrovékony, ellenálló védőréteget. Akár mindennapos használatra.
**Dunlop 229 Slide Gyűrű** A Dunlop 229 Shy Slide gyűrű egy egyedülálló gitáreszköz, amely megkönnyíti a slide technika és a hagyományos játék közötti váltást. Tervezése során a kényelem és a funkcionalitás egyaránt kulcsszerepet játszott, így ez a pántos slide rögzítő nem csupán praktikus megoldást kínál, hanem a zenészek kreativitását is elősegíti. A Dunlop 229 egy innovatív pántos megoldással van ellátva, mely biztosítja, hogy a gyűrű stabilan a helyén maradjon, függetlenül attól, milyen intenzitássa
Dunlop 6532 Kondicionáló lakkozatlan gitár és basszusgitár fogólapokhoz mely megakadályozza a nyak vetemedését és nyikorgását, valamint helyreállítja a fa ideális olaj egyensúlyát. Védőréteggel vonja be a fogólapot, és kihozza a fa szép külsejét. A legjobb eredmény elérése érdekében használjuk együtt a Dunlop Cleaner Prep készítménnyel. Tartalma: 2 oz. (59 ml)
**Jim Dunlop húrtekerő** Fedezd fel a Jim Dunlop 100 SI gyorstekerő varázslatos világát! Ez a kiváló minőségű elektromos húrtekerő kifejezetten a klasszikus és akusztikus gitárokhoz készült, hogy a húrváltás során a lehető legnagyobb kényelmet és hatékonyságot nyújtsa. A Jim Dunlop húrtekerők a precizitás és a megbízhatóság jegyében készültek, így minden egyes részletre figyelmet fordítottak a tervezés során. Az ergonomikus kialakítás lehetővé teszi, hogy a zenészek gyorsan és egyszerűen végezzenek a hú
A Kr106/108 versenyabroncs alapvető jellemzőivel rendelkező, m ann l egyszerűbben haszn lhat verzi . Az el rhető kever kek sz ma csup n k t első s k t h ts verzi t jelent, amik alapvetően kev sb rz kenyek a p lya aszfaltj nak jelleg re, illetve a k lső hőm rs kletre. gy nem fordulhat elő, hogy a rosszul megv lasztott kever k miatt n h ny k r alatt elhaszn l djanak az abroncsok, mint a Kr versenyverzi n l. A k ridők ide lis k r lm nyek k z tt hasonl ak lehetnek mint a Gp Pro, vagy a Kr106/108-al fut
Kifejezetten l gy kever kű abroncs, amit a s rban, iszapban t rt nő haszn latra terveztek. Ak r k ves fel leten is meg llja a hely t hisz karkasz nak s anyag sszet tel nek k sz nhetően igen magas tapad st ny jt. Az j első gumi optimaliz lt mint zatot kapott, a k z pső s v ll r szn l elhelyezett blokkok k zti t vols got n velt k. Ez ltal m g jobban elker lhető a s rral val elt mőd s s kisebb temp n l is jobb az abroncs ntisztul k pess ge. A h ts abroncs sem maradt rintetlen a blokkok magass ga 11%