A 16. században Oroszország kelet felé kezdett terjeszkedni, hogy Szibéria hatalmas kiterjedésű területeit fejlessze. A történelemnek ezen szakasza szorosan összefügg a "Sztroganov" névvel. A Sztroganov játékban a legjobb szőrméket próbáljátok összegyűjteni, hogy gazdagságra és hírnévre tegyenek szert, miközben átkeltek a Szibéria hatalmas területen. Tavasszal, nyáron és ősszel beutazzátok Szibériát, majd minden télen hazatértek. Négy év (forduló) után az a játékos nyer, aki a legtöbb győzelmi pontot g
Egy óriási, de eldugott erdő közepén áll egy hatalmas Tölgy - ez a fenséges fa már akkor csemetekorban volt, amikor a világ még fiatal volt. Azt is mondják, hogy az istenek ebből a fából alkották meg az első embereket és állatokat. Az Oak játékban a négy különböző druidarend egyikének vezetői vagytok. A célotok, hogy becsületet szerezzetek a Tölgynek, hogy titeket válasszanak ki arra, hogy megismerjétek a titkait. Használjátok okosan a gyűléskártyáitokat, hogy hatékony akciókat hajtsatok végre a Tölgye
@page { size: 21cm 29.7cm; margin: 2cm } p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 115%; background: transparent } @page { size: 21cm 29.7cm; margin: 2cm } p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 115%; background: transparent } Ez egy nagy lakoma Gloutama varázslatos királyságában, ahol egy örökké éhes félvér szerepét veszed fel, aki a piacra megy, hogy mindenféle csodálatos hozzávalókat gyűjtsön össze elfektől, törpéktől, tündérektől, trolloktól, orkoktól és varázslóktól, hogy olyan ét
Az élet tele van érzelmekkel, és az agy azon régiója, amely elsősorban az érzelmek feldolgozásával foglalkozik, az amygdala. Az Amygdala című absztrakt stratégiai játékban a játékosok különböző, egy-egy érzelemhez kapcsolódó régiók irányításáért versengenek. Érzelmi erőforrásokat kell gyűjteniük és tárolniuk a memóriabankjukban, amelyeket arra használnak, hogy érzelmeket szabadítsanak fel az elméjükből, majd ezeket az érzelemlapkákat a fő játéktáblán helyezzék el. Az érzelemlapkákat hasonló érzelmekből ál
A The Palaces of Carrara társasjátékban a játékosok a lehető legolcsóbban akarnak márványt vásárolni, amely Olaszország e híres régiójából származik- de minden árcsökkentés az ellenfelek számára is előnyös. Lehet, hogy neked kifizetődőbb, ha inkább ebből az exkluzív márványból készült épületekbe fektetsz? Talán érdemesebb lesz a drága nyersanyagot megszerezni, amikor a városban lévő nagyobb épületekről kiderül, hogy nem olyan jövedelmezőek, mint remélted? Ez a második kiadás egy átdolgozott szabályrendsze
A 16. században Oroszország kelet felé kezdett terjeszkedni, hogy Szibéria hatalmas kiterjedésű területeit fejlessze. A történelemnek ezen szakasza szorosan összefügg a "Sztroganov" névvel. A Stroganov játékban a legjobb szőrméket próbáljátok összegyűjteni, hogy gazdagságra és hírnévre tegyenek szert, miközben átkeltek a Szibéria hatalmas területen. Tavasszal, nyáron és ősszel beutazzátok Szibériát, majd minden télen hazatértek. Négy év (forduló) után az a játékos nyer, aki a legtöbb győzelmi pontot gyűjt
A templom mellett, ahol te és orvoscsapatod a betegeket és a sebesülteket igyekeztek ellátni, ott fekszik az Agora. Ez a fő gyülekezőhely tele van különböző tevékenységgel, kereskedelemmel, politikával és a társadalom minden szintjéről érkező emberekkel. Navigálj ezen a központi csomóponton, hogy segítséget találj az új orvosi rendelődhöz. Legyél Hippokratész méltó utódja az Agórán! A Hippocrates ezen kiegészítőjében 4 modult találsz, amelyek hozzáadhatók az alapjátékhoz. 1. modul: A vezetők Szerezze