A Metzeler egy igen erős k pviselője a chopper/criuser illetve az egyedileg p tett motorok vil g nak. A sokak ltal ismert ME880 s ennek jabb verzi ja az ME888 mondhatni a klasszikus vonalat k pviseli. vek ta rengetek első gy ri szerel s k thető ezekhez a mint zatokhoz. Egy bev lt sorozatr l besz lhet nk, amihez most egy j k pviselő csatlakozik, m ghozz a Criusetec. Kev sb a klasszikus minta jellemző r , sokkal ink bb a mai trendnek megfelelően viszi tov bb a m rka h rnev t. A modern vonalakat nem
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop skeacute;p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkez
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
V rhat rkez s: 2022 febru r. Megjelent napjaink egyik legmodernebb k z ti motoroz sra tervezett t raend r abroncsa a Tourance csal d negyedig tagja, ami a Tourance Next 2 nevet viseli. Erőss geit az eddigi tapasztalatokra s visszajelz sekre alapozva tov bb finom totta a gy rt . A Next 2 ide lis v lasztaacute;s hosszabb t r k alkalm val, mivel n vekedett az lettartam az j fut fel leti fel p t s nek k sz nhetően, mely m r t bb komponens alkalmaz s val k sz l. Kiv l an kezeli a r videbb t vok megt tel
V rhat rkez s: 2022 febru r. Megjelent napjaink egyik legmodernebb k z ti motoroz sra tervezett t raend r abroncsa a Tourance csal d negyedig tagja, ami a Tourance Next 2 nevet viseli. Erőss geit az eddigi tapasztalatokra s visszajelz sekre alapozva tov bb finom totta a gy rt . A Next 2 ide lis v laszt s hosszabb t r k alkalm val, mivel n vekedett az lettartam az j fut fel leti fel p t s nek k sz nhetően, mely m r t bb komponens alkalmaz s val k sz l. Kiv l an kezeli a r videbb t vok megt tel t s a
V rhat rkez s: 2022 j nius. Ism t megjelent egy igazi nagy gy a t raend r szegmensben. Legink bb azoknak a felhaszn l knak javasoljuk ezt az abroncsot, akik nem f ltik a dr ga technik t az offroad haszn lat velej r it l a s r a v z s a k l nb ző akad lyok lek zd s től. Ugyanis az abroncs teljes tm ny nek nagy r sz t akkor akn zhatjuk ki, ha elhagyjuk a szil rd tburkolatot s terepen kezdj k el r ni a kil m tereket. Az elődmodellhez viszony tva az abroncs mint zata z rtabb lett, gy az oldaltart s la
V rhat rkez s: 2022 m jus. Ism t megjelent egy igazi nagy gy a t raend r szegmensben. Legink bb azoknak a felhaszn l knak javasoljuk ezt az abroncsot, akik nem f ltik a dr ga technik t az offroad haszn lat velej r it l a s r a v z s a k l nb ző akad lyok lek zd s től. Ugyanis az abroncs teljes tm ny nek nagy r sz t akkor akn zhatjuk ki, ha elhagyjuk a szil rd tburkolatot s terepen kezdj k el r ni a kil m tereket. Az elődmodellhez viszony tva az abroncs mint zata z rtabb lett, gy az oldaltart s laz
V rhat rkez s: 2022 j lius. Ism t megjelent egy igazi nagy gy a t raend r szegmensben. Legink bb azoknak a felhaszn l knak javasoljuk ezt az abroncsot, akik nem f ltik a dr ga technik t az offroad haszn lat velej r it l a s r a v z s a k l nb ző akad lyok lek zd s től. Ugyanis az abroncs teljes tm ny nek nagy r sz t akkor akn zhatjuk ki, ha elhagyjuk a szil rd tburkolatot s terepen kezdj k el r ni a kil m tereket. Az elődmodellhez viszony tva az abroncs mint zata z rtabb lett, gy az oldaltart s la