V rhat rkez s: 2022 j nius. Ism t megjelent egy igazi nagy gy a t raend r szegmensben. Legink bb azoknak a felhaszn l knak javasoljuk ezt az abroncsot, akik nem f ltik a dr ga technik t az offroad haszn lat velej r it l a s r a v z s a k l nb ző akad lyok lek zd s től. Ugyanis az abroncs teljes tm ny nek nagy r sz t akkor akn zhatjuk ki, ha elhagyjuk a szil rd tburkolatot s terepen kezdj k el r ni a kil m tereket. Az elődmodellhez viszony tva az abroncs mint zata z rtabb lett, gy az oldaltart s la
V rhat rkez s: 2022 prilis. Ism t megjelent egy igazi nagy gy a t raend r szegmensben. Legink bb azoknak a felhaszn l knak javasoljuk ezt az abroncsot, akik nem f ltik a dr ga technik t az offroad haszn lat velej r it l a s r a v z s a k l nb ző akad lyok lek zd s től. Ugyanis az abroncs teljes tm ny nek nagy r sz t akkor akn zhatjuk ki, ha elhagyjuk a szil rd tburkolatot s terepen kezdj k el r ni a kil m tereket. Az elődmodellhez viszony tva az abroncs mint zata z rtabb lett, gy az oldaltart s l
V rhat rkez s: 2022 j nius. Ism t megjelent egy igazi nagy gy a t raend r szegmensben. Legink bb azoknak a felhaszn l knak javasoljuk ezt az abroncsot, akik nem f ltik a dr ga technik t az offroad haszn lat velej r it l a s r a v z s a k l nb ző akad lyok lek zd s től. Ugyanis az abroncs teljes tm ny nek nagy r sz t akkor akn zhatjuk ki, ha elhagyjuk a szil rd tburkolatot s terepen kezdj k el r ni a kil m tereket. Az elődmodellhez viszony tva az abroncs mint zata z rtabb lett, gy az oldaltart s la
V rhat rkez s: 2022 prilis. Ism t megjelent egy igazi nagy gy a t raend r szegmensben. Legink bb azoknak a felhaszn l knak javasoljuk ezt az abroncsot, akik nem f ltik a dr ga technik t az offroad haszn lat velej r it l a s r a v z s a k l nb ző akad lyok lek zd s től. Ugyanis az abroncs teljes tm ny nek nagy r sz t akkor akn zhatjuk ki, ha elhagyjuk a szil rd tburkolatot s terepen kezdj k el r ni a kil m tereket. Az elődmodellhez viszony tva az abroncs mint zata z rtabb lett, gy az oldaltart s l
V rhat rkez s: 2022 prilis. Ism t megjelent egy igazi nagy gy a t raend r szegmensben. Legink bb azoknak a felhaszn l knak javasoljuk ezt az abroncsot, akik nem f ltik a dr ga technik t az offroad haszn lat velej r it l a s r a v z s a k l nb ző akad lyok lek zd s től. Ugyanis az abroncs teljes tm ny nek nagy r sz t akkor akn zhatjuk ki, ha elhagyjuk a szil rd tburkolatot s terepen kezdj k el r ni a kil m tereket. Az elődmodellhez viszony tva az abroncs mint zata z rtabb lett, gy az oldaltart s l
A Karoo Extreme speci lisan ssze ll tott kever ke biztos tja a kiv l kop s ll s got, a mechanikai s r l sek elleni v delmet amit k l n erős t st kapott az abroncs v z ban. A term szetes kaucsuk kiv l rugalmass got is biztos t. A kem ny terepen t rt nő haszn lat sor n az sszet tel megakad lyozza a t lmeleged st. A mintablokkok kialak t s t gy tervezt k meg, hogy rendk v li tapad st biztos tsanak sz munkra. A h ts abroncs a maxim lis von erő tad s rt szolg l, a speci lisan elhelyezett 3 mintablokkna
Az igazi kem ny terepet kedvelők sz m ra m r ismert Metzeler Karoo mint zat finomhangolt v ltozata, mely hasonl karakterrel rendelkezik, m fel p t s nek k sz nhetően az aszfalton ny jtott teljes tm nye sokkal kisz m that bb a nagy mintablokkoknak k sz nhetően. Az agressz v fut fel let alkalmass teszi a gumit k nnyebb terepen val biztons gos motoroz shoz, hisz a mint zatot k lcs nző blokkok k zti nagy t vols g kiv l ntisztul k pess get k lcs n z gy elker lhető az abroncs s rral t rt nő tel tőd se a
Hossz tesztel si folyamat sor n, s a k l nb ző terepversenyeken gyűjt tt tapasztalatokra t maszkodva alkott k meg az j mint zattal rendelkező abroncsot. A szerkezeti talak t soknak k sz nhetően az előd modellekn l k nnyebb, mely a rug zatlan t megre j t kony hat ssal van. A felhaszn lt anyagoknak s az erős tett b ty kprofiloknak k sz nhetően igen hossz lettartammal rendelkezik, tov bb a von erő kouml;zvet t se is tlagon fel li. A mint zatnak nincs k t tt forg sir nya, ez rt szabadon forgathat .
Hossz tesztel si folyamat sor n, s a k l nb ző terepversenyeken gyűjt tt tapasztalatokra t maszkodva alkott k meg az j mint zattal rendelkező abroncsot. A szerkezeti talak t soknak k sz nhetően az előd modellekn l k nnyebb, mely a rug zatlan t megre j t kony hat ssal van. A felhaszn lt anyagoknak s az erős tett b ty kprofiloknak k sz nhetően igen hossz lettartammal rendelkezik, tov bb a von erő k zvet t se is tlagon fel li. A mint zatnak nincs k t tt forg sir nya, ez rt szabadon forgathat . Tala
Hossz tesztel si folyamat sor n, s a k l nb ző terepversenyeken gyűjt tt tapasztalatokra t maszkodva alkott k meg az j mint zattal rendelkező abroncsot. A szerkezeti talak t soknak k sz nhetően az előd modellekn l k nnyebb, mely a rug zatlan t megre j t kony hat ssal van. A felhaszn lt anyagoknak s az erős tett b ty kprofiloknak k sz nhetően igen hossz lettartammal rendelkezik, tov bb a von erő k zvet t se is tlagon fel li. A mint zatnak nincs k t tt forg sir nya, ez rt szabadon forgathat . Tala
Hossz tesztel si folyamat sor n, s a k l nb ző terepversenyeken gyűjt tt tapasztalatokra t maszkodva alkott k meg az j mint zattal rendelkező abroncsot. A szerkezeti talak t soknak k sz nhetően az előd modellekn l k nnyebb, mely a rug zatlan t megre j t kony hat ssal van. A felhaszn lt anyagoknak s az erős tett b ty kprofiloknak k sz nhetően igen hossz lettartammal rendelkezik, tov bb a von erő k zvet t se is tlagon fel li. A mint zatnak nincs k t tt forg sir nya, ez rt szabadon forgathat . Tala
A piacon kaphat egyik legsokoldal bb endur abroncs mely elt rő talajviszonyokhoz k l nb ző kever kekben el rhető. Soksz nűs g t annak k sz nheti, hogy h rom kifejezetten fontos tulajdons gra optimaliz lt k a gumit. Tapad s, sokoldal s g, s a tart ss g. Ezt vizsg lva mindenki megtal lja az ig nyeinek s talajviszonyoknak megfelelő abroncsot. Az első s h ts gumi fel let nek kialak t sa mindh rom verzi eset n lehetőv teszi az extr m von s f kerő tvitel t a talajra, a kiv l ntisztul k pess get bi
Egy teljesen j alapokra helyezett robog abroncs k n latot kapunk a Metzelertől. A mint zat a t rasport vonal m rk n bel li z szl shaj j t l tvett Roadtec01 kialak t s t kouml;veti, n h ny plusz kieg sz t ssel a robog k ig nyeihez igaz tva. gy biztos tott a kiv l tapad s sz raz s nedves tfel leten, v rosi aszfalton s azt ezt k r lvevő szakaszokon egyar nt. Egy igazi mindenessel llunk szemben. A gy r g rete szerint igen sz les lesz a spektrum, ahol az abroncs maxim lisan teljes t, gy a kora tavas
Egy teljesen j alapokra helyezett robog abroncs k n latot kapunk a Metzelertől. A mint zat a t rasport vonal m rk n bel li z szl shaj j t l tvett Roadtec01 kialak t s t k veti, n h ny plusz kieg sz t ssel a robog k ig nyeihez igaz tva. gy biztos tott a kiv l tapad s sz raz s nedves tfel leten, v rosi aszfalton s azt ezt k r lvevő szakaszokon egyar nt. Egy igazi mindenessel llunk szemben. A gy r g rete szerint igen sz les lesz a spektrum, ahol az abroncs maxim lisan teljes t, gy a kora tavaszi i
Egy teljesen j alapokra helyezett robog abroncs k n latot kapunk a Metzelertől. A mint zat a t rasport vonal m rk n bel li z szl shaj j t l tvett Roadtec01 kialak t s t k veti, n h ny plusz kieg sz t ssel a robog k ig nyeihez igaz tva. gy biztos tott a kiv l tapad s sz raz s nedves tfel leten, v rosi aszfalton s azt ezt k r lvevő szakaszokon egyar nt. Egy igazi mindenessel llunk szemben. A gy r g rete szerint igen sz les lesz a spektrum, ahol az abroncs maxim lisan teljes t, gy a kora tavaszi i