B r nem a leg jabb fejleszt s, a mai napig az egyik leg k zkedveltebb, kiemelkedően j r- rt k ar nnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők k z tt alkalmaztak enn l az abroncsn l egy igaz n hegyes profilkont rt, mely a k z ti abroncsok k z tt egyed l ll 51.2 -os dől ssz get tett lehetőv . A t volr l is felismerhető extravag ns mint zat, igaz n k l nleges megjelen st k lcs n z motorunknak. A 2CT technol gia a kateg ri ban egyed l ll fut steljes tm nyt biztos t, a kanyarokban pedig kompromisszumo
B r nem a leg jabb fejleszt s, a mai napig az egyik leg k zkedveltebb, kiemelkedően j r- rt k ar nnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők k z tt alkalmaztak enn l az abroncsn l egy igaz n hegyes profilkont rt, mely a k z ti abroncsok k z tt egyed l ll 51.2 -os dől ssz get tett lehetőv . A t volr l is felismerhető extravag ns mint zat, igaz n k l nleges megjelen st k lcs n z motorunknak. A 2CT technol gia a kateg ri ban egyed l ll fut steljes tm nyt biztos t, a kanyarokban pedig kompromisszumo
Az j XST+ technol gi nak k sz nhetően, gyorsabban ll meg vizes ton, mint b rmely konkurense a kateg ri ban. A Dekra Test Center ltal v gzett f ggetlen tesztben bebizonyosodott, hogy a Pilot Road 4-es a legjobb versenyt rshoz m rten, 17%-al r videbb f k tra k pes, nedves ton pedig 24%-al teljes t jobban. Ez azt jelenti, hogy minden eddigin l biztons gosabb abroncsot fejlesztett a Michelin, gy nem kell t bb agg dnunk, ha j n az eső, vagy ha v rosi k r lm nyek k z tt festett tfel leten kell v szf kez
Az j XST+ technol gi nak k sz nhetően, gyorsabban ll meg vizes ton, mint b rmely konkurense a kateg ri ban. A Dekra Test Center ltal v gzett f ggetlen tesztben bebizonyosodott, hogy a Pilot Road 4-es a legjobb versenyt rshoz m rten, 17%-al r videbb f k tra k pes, nedves ton pedig 24%-al teljes t jobban. Ez azt jelenti, hogy minden eddigin l biztons gosabb abroncsot fejlesztett a Michelin, gy nem kell t bb agg dnunk, ha j n az eső, vagy ha v rosi k r lm nyek k z tt festett tfel leten kell v szf kez
Az j XST+ technol gi nak k sz nhetően, gyorsabban ll meg vizes ton, mint b rmely konkurense a kateg ri ban. A Dekra Test Center ltal v gzett f ggetlen tesztben bebizonyosodott, hogy a Pilot Road 4-es a legjobb versenyt rshoz m rten, 17%-al r videbb f k tra k pes, nedves ton pedig 24%-al teljes t jobban. Ez azt jelenti, hogy minden eddigin l biztons gosabb abroncsot fejlesztett a Michelin, gy nem kell t bb agg dnunk, ha j n az eső, vagy ha v rosi k r lm nyek k z tt festett tfel leten kell v szf kez
Az j XST+ technol gi nak k sz nhetően, gyorsabban ll meg vizes ton, mint b rmely konkurense a kateg ri ban. A Dekra Test Center ltal v gzett f ggetlen tesztben bebizonyosodott, hogy a Pilot Road 4-es a legjobb versenyt rshoz m rten, 17%-al r videbb f k tra k pes, nedves ton pedig 24%-al teljes t jobban. Ez azt jelenti, hogy minden eddigin l biztons gosabb abroncsot fejlesztett a Michelin, gy nem kell t bb agg dnunk, ha j n az eső, vagy ha v rosi k r lm nyek k z tt festett tfel leten kell v szf kez
Az j XST+ technol gi nak k sz nhetően, gyorsabban ll meg vizes ton, mint b rmely konkurense a kateg ri ban. A Dekra Test Center ltal v gzett f ggetlen tesztben bebizonyosodott, hogy a Pilot Road 4-es a legjobb versenyt rshoz m rten, 17%-al r videbb f k tra k pes, nedves ton pedig 24%-al teljes t jobban. Ez azt jelenti, hogy minden eddigin l biztons gosabb abroncsot fejlesztett a Michelin, gy nem kell t bb agg dnunk, ha j n az eső, vagy ha v rosi k r lm nyek k z tt festett tfel leten kell v szf kez
Az j XST+ technol gi nak k sz nhetően, gyorsabban ll meg vizes ton, mint b rmely konkurense a kateg ri ban. A Dekra Test Center ltal v gzett f ggetlen tesztben bebizonyosodott, hogy a Pilot Road 4-es a legjobb versenyt rshoz m rten, 17%-al r videbb f k tra k pes, nedves ton pedig 24%-al teljes t jobban. Ez azt jelenti, hogy minden eddigin l biztons gosabb abroncsot fejlesztett a Michelin, gy nem kell t bb agg dnunk, ha j n az eső, vagy ha v rosi k r lm nyek k z tt festett tfel leten kell v szf kez
Az j XST+ technol gi nak k sz nhetően, gyorsabban ll meg vizes ton, mint b rmely konkurense a kateg ri ban. A Dekra Test Center ltal v gzett f ggetlen tesztben bebizonyosodott, hogy a Pilot Road 4-es a legjobb versenyt rshoz m rten, 17%-al r videbb f k tra k pes, nedves ton pedig 24%-al teljes t jobban. Ez azt jelenti, hogy minden eddigin l biztons gosabb abroncsot fejlesztett a Michelin, gy nem kell t bb agg dnunk, ha j n az eső, vagy ha v rosi k r lm nyek k z tt festett tfel leten kell v szf kez
Az j XST+ technol gi nak k sz nhetően, gyorsabban ll meg vizes ton, mint b rmely konkurense a kateg ri ban. A Dekra Test Center ltal v gzett f ggetlen tesztben bebizonyosodott, hogy a Pilot Road 4-es a legjobb versenyt rshoz m rten, 17%-al r videbb f k tra k pes, nedves ton pedig 24%-al teljes t jobban. Ez azt jelenti, hogy minden eddigin l biztons gosabb abroncsot fejlesztett a Michelin, gy nem kell t bb agg dnunk, ha j n az eső, vagy ha v rosi k r lm nyek k z tt festett tfel leten kell v szf kez
A leg fejlettebb gy rt stechnol gi val, s sok j szabadalom bevezet s vel ker lt piacra az j Michelin Commander II. A fut steljes tm ny n vel se rdek ben a gumikever k magas szilikatartalommal rendelkezik, arom s olajokat viszont egy ltal n nem tartalmaz. Ezzel kiv dhető az abroncs reged s vel j r kisz rad s, minta rok repedez s, s teljes tm nyveszt s. Egy f ggetlen harmadik f l ltal v gzett amerikai teszt alapj n bebizonyosodott, hogy k zel k tszer nagyobb t vols g megt tel re k pes a konkurensekh
A leg fejlettebb gy rt stechnol gi val, s sok j szabadalom bevezet s vel ker lt piacra az j Michelin Commander II. A fut steljes tm ny n vel se rdek ben a gumikever k magas szilikatartalommal rendelkezik, arom s olajokat viszont egy ltal n nem tartalmaz. Ezzel kiv dhető az abroncs reged s vel j r kisz rad s, minta rok repedez s, s teljes tm nyveszt s. Egy f ggetlen harmadik f l ltal v gzett amerikai teszt alapj n bebizonyosodott, hogy k zel k tszer nagyobb t vols g megt tel re k pes a konkurensekh
K z ti haszn latra is homologiz lt, de nem aj nlott a tart s haszn lata aszfalt ton. K nnyű s ly nak k sz nhetően előseg ti az oldalmanőverez seket. Sz szerint k r l leli az akad lyokat.
A Michelin egyenesen a versenysportb l adopt lta a (2Ct) k t komponens technol gi t, hogy kiel g tse a mai sportrobog k t masztotta ig nyeket. P ratlan oldaltapad s a kanyarokban, k sz nhetően a v llr szeken alkalmazott l gyabb fut fel leti kever knek. A fut fel let k z pső r sz n alkalmazott kop s ll fel let pedig biztos tja a magas lettartamot. Az egyenes minta rkok stabilit s fokoz elemk nt, s v zelvezető csatornak nt is kiv l an funkcion lnak.
A Michelin egyenesen a versenysportb l adopt lta a (2Ct) k t komponens technol gi t, hogy kiel g tse a mai sportrobog k t masztotta ig nyeket. P ratlan oldaltapad s a kanyarokban, k sz nhetően a v llr szeken alkalmazott l gyabb fut fel leti kever knek. A fut fel let k z pső r sz n alkalmazott kop s ll fel let pedig biztos tja a magas lettartamot. Az egyenes minta rkok stabilit s fokoz elemk nt, s v zelvezető csatornak nt is kiv l an funkcion lnak.