110/80-18 , 120/80-18 , 100/90-18 , 110/90-18 , 3.25-18 , 3.50-18
130/70-18 , 110/80-18 , 120/80-18 , 130/80-18 , 140/80-18 , 100/90-18 ,110/90-18 , 120/90-18 , 3.25-18 , 3.50-18 , 4.00-18 , 4.10-18 , 4.60-18 , 150/70-18
130/80-18 , 140/80-18 , 120/90-18 , 130/90-18 , 100/100-18 , 110/100-18 , 4-00-18 Trial , 150/70-18
3.25-19 , 110/80-19 , 100/90-19 , 110/90-19 , 120/60-19 , 90/100-19
180/55-17 , MT90-16 , MU90-16 , MU85-16 , 120/90-16 , 130/90-16 , 140/90-16 , 150/80-16 , 160/80-16
180/55-17 , MT90-16 , MU90-16 , MU85-16 , 120/90-16 , 130/90-16 , 140/90-16 , 150/80-16 , 160/80-16
2.50-21 , 2,75-21 , 3.00-21 , 80/90-21 , 90/90-21 , 80/100-21 , 90/100-21
3.00-10 , 3.50-10 , 100/80-10 , 100/90-10 , 90/90-10
3.00-10 , 3.50-10 , 100/80-10 , 100/90-10 , 90/90-11
B r nem a leg jabb fejleszt s, a mai napig az egyik leg k zkedveltebb, kiemelkedően j r- rt k ar nnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők k z tt alkalmaztak enn l az abroncsn l egy igaz n hegyes profilkont rt, mely a k z ti abroncsok k z tt egyed l ll 51.2 -os dől ssz get tett lehetőv . A t volr l is felismerhető extravag ns mint zat, igaz n k l nleges megjelen st k lcs n z motorunknak. A 2CT technol gia a kateg ri ban egyed l ll fut steljes tm nyt biztos t, a kanyarokban pedig kompromisszumo
B r nem a leg jabb fejleszt s, a mai napig az egyik leg k zkedveltebb, kiemelkedően j r- rt k ar nnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők k z tt alkalmaztak enn l az abroncsn l egy igaz n hegyes profilkont rt, mely a k z ti abroncsok k z tt egyed l ll 51.2 -os dől ssz get tett lehetőv . A t volr l is felismerhető extravag ns mint zat, igaz n k l nleges megjelen st k lcs n z motorunknak. A 2CT technol gia a kateg ri ban egyed l ll fut steljes tm nyt biztos t, a kanyarokban pedig kompromisszumo
B r nem a leg jabb fejleszt s, a mai napig az egyik leg k zkedveltebb, kiemelkedően j r- rt k ar nnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők k z tt alkalmaztak enn l az abroncsn l egy igaz n hegyes profilkont rt, mely a k z ti abroncsok k z tt egyed l ll 51.2 -os dől ssz get tett lehetőv . A t volr l is felismerhető extravag ns mint zat, igaz n k l nleges megjelen st k lcs n z motorunknak. A 2CT technol gia a kateg ri ban egyed l ll fut steljes tm nyt biztos t, a kanyarokban pedig kompromisszumo
Az j XST+ technol gi nak k sz nhetően, gyorsabban ll meg vizes ton, mint b rmely konkurense a kateg ri ban. A Dekra Test Center ltal v gzett f ggetlen tesztben bebizonyosodott, hogy a Pilot Road 4-es a legjobb versenyt rshoz m rten, 17%-al r videbb f k tra k pes, nedves ton pedig 24%-al teljes t jobban. Ez azt jelenti, hogy minden eddigin l biztons gosabb abroncsot fejlesztett a Michelin, gy nem kell t bb agg dnunk, ha j n az eső, vagy ha v rosi k r lm nyek k z tt festett tfel leten kell v szf kez
Az j XST+ technol gi nak k sz nhetően, gyorsabban ll meg vizes ton, mint b rmely konkurense a kateg ri ban. A Dekra Test Center ltal v gzett f ggetlen tesztben bebizonyosodott, hogy a Pilot Road 4-es a legjobb versenyt rshoz m rten, 17%-al r videbb f k tra k pes, nedves ton pedig 24%-al teljes t jobban. Ez azt jelenti, hogy minden eddigin l biztons gosabb abroncsot fejlesztett a Michelin, gy nem kell t bb agg dnunk, ha j n az eső, vagy ha v rosi k r lm nyek k z tt festett tfel leten kell v szf kez
Az j XST+ technol gi nak k sz nhetően, gyorsabban ll meg vizes ton, mint b rmely konkurense a kateg ri ban. A Dekra Test Center ltal v gzett f ggetlen tesztben bebizonyosodott, hogy a Pilot Road 4-es a legjobb versenyt rshoz m rten, 17%-al r videbb f k tra k pes, nedves ton pedig 24%-al teljes t jobban. Ez azt jelenti, hogy minden eddigin l biztons gosabb abroncsot fejlesztett a Michelin, gy nem kell t bb agg dnunk, ha j n az eső, vagy ha v rosi k r lm nyek k z tt festett tfel leten kell v szf kez