A Michelin egyenesen a versenysportb l adopt lta a (2Ct) k t komponens technol gi t, hogy kiel g tse a mai sportrobog k t masztotta ig nyeket. P ratlan oldaltapad s a kanyarokban, k sz nhetően a v llr szeken alkalmazott l gyabb fut fel leti kever knek. A fut fel let k z pső r sz n alkalmazott kop s ll fel let pedig biztos tja a magas lettartamot. Az egyenes minta rkok stabilit s fokoz elemk nt, s v zelvezető csatornak nt is kiv l an funkcion lnak.
A Michelin egyenesen a versenysportb l adopt lta a (2Ct) k t komponens technol gi t, hogy kiel g tse a mai sportrobog k t masztotta ig nyeket. P ratlan oldaltapad s a kanyarokban, k sz nhetően a v llr szeken alkalmazott l gyabb fut fel leti kever knek. A fut fel let k z pső r sz n alkalmazott kop s ll fel let pedig biztos tja a magas lettartamot. Az egyenes minta rkok stabilit s fokoz elemk nt, s v zelvezető csatornak nt is kiv l an funkcion lnak.
A Michelin egyenesen a versenysportb l adopt lta a (2Ct) k t komponens technol gi t, hogy kiel g tse a mai sportrobog k t masztotta ig nyeket. P ratlan oldaltapad s a kanyarokban, k sz nhetően a v llr szeken alkalmazott l gyabb fut fel leti kever knek. A fut fel let k z pső r sz n alkalmazott kop s ll fel let pedig biztos tja a magas lettartamot. Az egyenes minta rkok stabilit s fokoz elemk nt, s v zelvezető csatornak nt is kiv l an funkcion lnak.
A Michelin egyenesen a versenysportb l adopt lta a (2Ct) k t komponens technol gi t, hogy kiel g tse a mai sportrobog k t masztotta ig nyeket. P ratlan oldaltapad s a kanyarokban, k sz nhetően a v llr szeken alkalmazott l gyabb fut fel leti kever knek. A fut fel let k z pső r sz n alkalmazott kop s ll fel let pedig biztos tja a magas lettartamot. Az egyenes minta rkok stabilit s fokoz elemk nt, s v zelvezető csatornak nt is kiv l an funkcion lnak.
A Michelin egyenesen a versenysportb l adopt lta a (2Ct) k t komponens technol gi t, hogy kiel g tse a mai sportrobog k t masztotta ig nyeket. P ratlan oldaltapad s a kanyarokban, k sz nhetően a v llr szeken alkalmazott l gyabb fut fel leti kever knek. A fut fel let k z pső r sz n alkalmazott kop s ll fel let pedig biztos tja a magas lettartamot. Az egyenes minta rkok stabilit s fokoz elemk nt, s v zelvezető csatornak nt is kiv l an funkcion lnak.
A Michelin egyenesen a versenysportb l adopt lta a (2Ct) k t komponens technol gi t, hogy kiel g tse a mai sportrobog k t masztotta ig nyeket. P ratlan oldaltapad s a kanyarokban, k sz nhetően a v llr szeken alkalmazott l gyabb fut fel leti kever knek. A fut fel let k z pső r sz n alkalmazott kop s ll fel let pedig biztos tja a magas lettartamot. Az egyenes minta rkok stabilit s fokoz elemk nt, s v zelvezető csatornak nt is kiv l an funkcion lnak.
A Michelin egyenesen a versenysportb l adopt lta a (2Ct) k t komponens technol gi t, hogy kiel g tse a mai sportrobog k t masztotta ig nyeket. P ratlan oldaltapad s a kanyarokban, k sz nhetően a v llr szeken alkalmazott l gyabb fut fel leti kever knek. A fut fel let k z pső r sz n alkalmazott kop s ll fel let pedig biztos tja a magas lettartamot. Az egyenes minta rkok stabilit s fokoz elemk nt, s v zelvezető csatornak nt is kiv l an funkcion lnak.
A Michelin egyenesen a versenysportb l adopt lta a (2Ct) k t komponens technol gi t, hogy kiel g tse a mai sportrobog k t masztotta ig nyeket. P ratlan oldaltapad s a kanyarokban, k sz nhetően a v llr szeken alkalmazott l gyabb fut fel leti kever knek. A fut fel let k z pső r sz n alkalmazott kop s ll fel let pedig biztos tja a magas lettartamot. Az egyenes minta rkok stabilit s fokoz elemk nt, s v zelvezető csatornak nt is kiv l an funkcion lnak.
A Michelin egyenesen a versenysportb l adopt lta a (2Ct) k t komponens technol gi t, hogy kiel g tse a mai sportrobog k t masztotta ig nyeket. P ratlan oldaltapad s a kanyarokban, k sz nhetően a v llr szeken alkalmazott l gyabb fut fel leti kever knek. A fut fel let k z pső r sz n alkalmazott kop s ll fel let pedig biztos tja a magas lettartamot. Az egyenes minta rkok stabilit s fokoz elemk nt, s v zelvezető csatornak nt is kiv l an funkcion lnak.
A Michelin egyenesen a versenysportb l adopt lta a (2Ct) k t komponens technol gi t, hogy kiel g tse a mai sportrobog k t masztotta ig nyeket. P ratlan oldaltapad s a kanyarokban, k sz nhetően a v llr szeken alkalmazott l gyabb fut fel leti kever knek. A fut fel let k z pső r sz n alkalmazott kop s ll fel let pedig biztos tja a magas lettartamot. Az egyenes minta rkok stabilit s fokoz elemk nt, s v zelvezető csatornak nt is kiv l an funkcion lnak.
B r nem a leg jabb fejleszt s, a mai napig az egyik leg k zkedveltebb, kiemelkedően j r- rt k ar nnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők k z tt alkalmaztak enn l az abroncsn l egy igaz n hegyes profilkont rt, mely a k z ti abroncsok k z tt egyed l ll 51.2 -os dől ssz get tett lehetőv . A t volr l is felismerhető extravag ns mint zat, igaz n k l nleges megjelen st k lcs n z motorunknak. A 2CT technol gia a kateg ri ban egyed l ll fut steljes tm nyt biztos t, a kanyarokban pedig kompromisszumo
A Michelin mindig is len j rt a fejleszt sekben, ennek kes p ld ja a Power sz ria harmadik gener ci ja, ami 2013-ban sikeresen elhozta a Motorrad nagy sszehasonl t teszt első helyez s t. Az abroncs k z pvonal t l egyenesen fut minta rkok a leg hat konyabbak a v zkiszor t s ter n, gy siker lt ar nyaiban kevesebb s keskenyebb csatorn val el rni a kateg ria legjobb eredm ny t esős k r lm nyek k z tt (Vizes f k t m r se 2012 DEKRA Teszt Center ltal. Eredm ny: 1. helyez s) . A slick fel letek n veked
A mai t ra-endur k egyre agilisabb v lnak fejlett fut műv knek, nagyteljes tm nyű f kberendez s knek, s extr m motorerej knek k sz nhetően, ami folyamatos fejleszt sekre sarkallja az abroncsgy rt kat. Az aktu lis k vetelm nyeknek megfelelően a Michelin megalkotta forradalmian j mint zat t, az Anakee 3-at. Az j profilt a Michelin sport-t ra abroncsai ihlett k, gy minden eddigin l jobb kezelhetős get, s stabilit st biztos t. Az veltebb profilkont r kiemelkedő manőverezhetős get, s nagy rintkez si f
A mai t ra-endur k egyre agilisabb v lnak fejlett fut műv knek, nagyteljes tm nyű f kberendez s knek, s extr m motorerej knek k sz nhetően, ami folyamatos fejleszt sekre sarkallja az abroncsgy rt kat. Az aktu lis k vetelm nyeknek megfelelően a Michelin megalkotta forradalmian j mint zat t, az Anakee 3-at. Az j profilt a Michelin sport-t ra abroncsai ihlett k, gy minden eddigin l jobb kezelhetős get, s stabilit st biztos t. Az veltebb profilkont r kiemelkedő manőverezhetős get, s nagy rintkez si f
A leg fejlettebb gy rt stechnol gi val, s sok j szabadalom bevezet s vel ker lt piacra az j Michelin Commander II. A fut steljes tm ny n vel se rdek ben a gumikever k magas szilikatartalommal rendelkezik, arom s olajokat viszont egy ltal n nem tartalmaz. Ezzel kiv dhető az abroncs reged s vel j r kisz rad s, minta rok repedez s, s teljes tm nyveszt s. Egy f ggetlen harmadik f l ltal v gzett amerikai teszt alapj n bebizonyosodott, hogy k zel k tszer nagyobb t vols g megt tel re k pes a konkurensekh