B r nem a leg jabb fejleszt s, a mai napig az egyik leg k zkedveltebb, kiemelkedően j r- rt k ar nnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők k z tt alkalmaztak enn l az abroncsn l egy igaz n hegyes profilkont rt, mely a k z ti abroncsok k z tt egyed l ll 51.2 -os dől ssz get tett lehetőv . A t volr l is felismerhető extravag ns mint zat, igaz n k l nleges megjelen st k lcs n z motorunknak. A 2CT technol gia a kateg ri ban egyed l ll fut steljes tm nyt biztos t, a kanyarokban pedig kompromisszumo
Az első olyan Michelin robog abroncs amit PST (Progressive Sipe Technology) fut fel lettel l ttak el. Ez egy speci lis mint zat, ami jav tja a nedves tapad st, cs kkentve a v rosi robog z s kock zatait. A festett tfel letek, s csatornafedők t bb nem okozhatnak vesz lyhelyzetet. A magas kop s ll s gnak k sz nhetően hossz t von fenntarthat k ezek a kiv teles jellemzők. Sikeress g t mi sem bizony tja jobban, mint az a t ny hogy a leg nevesebb motor gy rt k sz mtalan alkalommal v lasztott k gy ri első s
Az első olyan Michelin robog abroncs amit PST (Progressive Sipe Technology) fut fel lettel l ttak el. Ez egy speci lis mint zat, ami jav tja a nedves tapad st, cs kkentve a v rosi robog z s kock zatait. A festett tfel letek, s csatornafedők t bb nem okozhatnak vesz lyhelyzetet. A magas kop s ll s gnak k sz nhetően hossz t von fenntarthat k ezek a kiv teles jellemzők. Sikeress g t mi sem bizony tja jobban, mint az a t ny hogy a leg nevesebb motor gy rt k sz mtalan alkalommal v lasztott k gy ri első s
Az egyed l ll megjelen s a Michelin ltal szabadalmaztatott XST X-Sipe technol gia eredm nye. A lamell kkal, s v zt rol furatokkal tagolt profilblokkok alkotta fut fel let, kiv teles v zkiszor t si jellemzőkkel b r. A 2Ct technol gia biztos tja az extr m magas fut steljes tm nyt, s az lm nymotoroz shoz elengedhetetlen kanyarstabilit st. A minta rkok kialak t s n l gondoltak a kifejezetten magas ns ly t ramotorokra is, ez rt gy alkott k meg, hogy cs kkents k a rendellenes kop s lehetős g t. R viden
Az egyed l ll megjelen s a Michelin ltal szabadalmaztatott XST X-Sipe technol gia eredm nye. A lamell kkal, s v zt rol furatokkal tagolt profilblokkok alkotta fut fel let, kiv teles v zkiszor t si jellemzőkkel b r. A 2Ct technol gia biztos tja az extr m magas fut steljes tm nyt, s az lm nymotoroz shoz elengedhetetlen kanyarstabilit st. A minta rkok kialak t s n l gondoltak a kifejezetten magas ns ly t ramotorokra is, ez rt gy alkott k meg, hogy cs kkents k a rendellenes kop s lehetős g t. R viden
Az egyed l ll megjelen s a Michelin ltal szabadalmaztatott XST X-Sipe technol gia eredm nye. A lamell kkal, s v zt rol furatokkal tagolt profilblokkok alkotta fut fel let, kiv teles v zkiszor t si jellemzőkkel b r. A 2Ct technol gia biztos tja az extr m magas fut steljes tm nyt, s az lm nymotoroz shoz elengedhetetlen kanyarstabilit st. A minta rkok kialak t s n l gondoltak a kifejezetten magas ns ly t ramotorokra is, ez rt gy alkott k meg, hogy cs kkents k a rendellenes kop s lehetős g t. R viden
B r nem a leg jabb fejleszt s, a mai napig az egyik leg k zkedveltebb, kiemelkedően j r- rt k ar nnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők k z tt alkalmaztak enn l az abroncsn l egy igaz n hegyes profilkont rt, mely a k z ti abroncsok k z tt egyed l ll 51.2 -os dől ssz get tett lehetőv . A t volr l is felismerhető extravag ns mint zat, igaz n k l nleges megjelen st k lcs n z motorunknak. A 2CT technol gia a kateg ri ban egyed l ll fut steljes tm nyt biztos t, a kanyarokban pedig kompromisszumo
A Michelin sz lesk rű ismereteket szerzett, a sok ves nemzetk zi versenyz s sor n, ezen tapasztalatok alapj n fejlesztette ki leg jabb esőgumij t. A standard nyom s rt k 15 feletti k lső hőm rs klet eset n 2.3 bar el l, s 1.8 bar h tul. Az első abroncs nyom sa 2.3 bar f l is be ll that ha nagyon sszef ggő a v zr teg a p ly n. A leg optim lisabb zemi hőm rs klete 60 C.
A leg fejlettebb gy rt stechnol gi val, s sok j szabadalom bevezet s vel ker lt piacra az j Michelin Commander II. A fut steljes tm ny n vel se rdek ben a gumikever k magas szilikatartalommal rendelkezik, arom s olajokat viszont egy ltal n nem tartalmaz. Ezzel kiv dhető az abroncs reged s vel j r kisz rad s, minta rok repedez s, s teljes tm nyveszt s. Egy f ggetlen harmadik f l ltal v gzett amerikai teszt alapj n bebizonyosodott, hogy k zel k tszer nagyobb t vols g megt tel re k pes a konkurensekh
29 Dakar győzelem k thető a Michelin Sivatagi versenyekre fejlesztett abroncsaihoz. A KTM Dakar győztes gy ri csapat nak v laszt sa szint n a Desert Race volt. Nem sz m t a terep minős ge, a k lső hőm rs klet, vagy a motor param terei, ez az abroncs mindenhol kiemelkedő teljes tm nyt ny jt. Kiv l kezelhetős g jellemzi a leg kem nyebb felt telek k z tt is, s kiv l stabilit st ny jt nagysebess gn l is.
A Michelin egyenesen a versenysportb l adopt lta a (2Ct) k t komponens technol gi t, hogy kiel g tse a mai sportrobog k t masztotta ig nyeket. P ratlan oldaltapad s a kanyarokban, k sz nhetően a v llr szeken alkalmazott l gyabb fut fel leti kever knek. A fut fel let k z pső r sz n alkalmazott kop s ll fel let pedig biztos tja a magas lettartamot. Az egyenes minta rkok stabilit s fokoz elemk nt, s v zelvezető csatornak nt is kiv l an funkcion lnak.
A Michelin egyenesen a versenysportb l adopt lta a (2Ct) k t komponens technol gi t, hogy kiel g tse a mai sportrobog k t masztotta ig nyeket. P ratlan oldaltapad s a kanyarokban, k sz nhetően a v llr szeken alkalmazott l gyabb fut fel leti kever knek. A fut fel let k z pső r sz n alkalmazott kop s ll fel let pedig biztos tja a magas lettartamot. Az egyenes minta rkok stabilit s fokoz elemk nt, s v zelvezető csatornak nt is kiv l an funkcion lnak.
A Michelin egyenesen a versenysportb l adopt lta a (2Ct) k t komponens technol gi t, hogy kiel g tse a mai sportrobog k t masztotta ig nyeket. P ratlan oldaltapad s a kanyarokban, k sz nhetően a v llr szeken alkalmazott l gyabb fut fel leti kever knek. A fut fel let k z pső r sz n alkalmazott kop s ll fel let pedig biztos tja a magas lettartamot. Az egyenes minta rkok stabilit s fokoz elemk nt, s v zelvezető csatornak nt is kiv l an funkcion lnak.
A Michelin egyenesen a versenysportb l adopt lta a (2Ct) k t komponens technol gi t, hogy kiel g tse a mai sportrobog k t masztotta ig nyeket. P ratlan oldaltapad s a kanyarokban, k sz nhetően a v llr szeken alkalmazott l gyabb fut fel leti kever knek. A fut fel let k z pső r sz n alkalmazott kop s ll fel let pedig biztos tja a magas lettartamot. Az egyenes minta rkok stabilit s fokoz elemk nt, s v zelvezető csatornak nt is kiv l an funkcion lnak.
A Michelin egyenesen a versenysportb l adopt lta a (2Ct) k t komponens technol gi t, hogy kiel g tse a mai sportrobog k t masztotta ig nyeket. P ratlan oldaltapad s a kanyarokban, k sz nhetően a v llr szeken alkalmazott l gyabb fut fel leti kever knek. A fut fel let k z pső r sz n alkalmazott kop s ll fel let pedig biztos tja a magas lettartamot. Az egyenes minta rkok stabilit s fokoz elemk nt, s v zelvezető csatornak nt is kiv l an funkcion lnak.