A kateg ria nagy n pszerűs gnek rvend, nemcsak a hazai utakon, hanem Eur pa szerte rengeteg t raendur csoportba tartoz motorral tal lkozhatunk. Ezt k vetve a gy rt időszerűnek gondolta ennek az abroncsnak a bemutat s t. Nagyon sok h tt rmunka eredm nyek nt sz letett meg ez a mint zat, mely nem k v n kompromisszumot k tni az on s az offroad vonallal, egyszerűen gy optimaliz lt k, hogy az tic lunk b rhov is vezessen azt biztons gosan a legnagyobb tapad s mellett k zel thess k meg. Ezt az anyaghaszn
A kateg ria nagy n pszerűs gnek rvend, nemcsak a hazai utakon, hanem Eur pa szerte rengeteg t raendur csoportba tartoz motorral tal lkozhatunk. Ezt k vetve a gy rt időszerűnek gondolta ennek az abroncsnak a bemutat s t. Nagyon sok h tt rmunka eredm nyek nt sz letett meg ez a mint zat, mely nem k v n kompromisszumot k tni az on s az offroad vonallal, egyszerűen gy optimaliz lt k, hogy az tic lunk b rhov is vezessen azt biztons gosan a legnagyobb tapad s mellett k zel thess k meg. Ezt az anyaghaszn
A kateg ria nagy n pszerűs gnek rvend, nemcsak a hazai utakon, hanem Eur pa szerte rengeteg t raendur csoportba tartoz motorral tal lkozhatunk. Ezt k vetve a gy rt időszerűnek gondolta ennek az abroncsnak a bemutat s t. Nagyon sok h tt rmunka eredm nyek nt sz letett meg ez a mint zat, mely nem k v n kompromisszumot k tni az on s az offroad vonallal, egyszerűen gy optimaliz lt k, hogy az tic lunk b rhov is vezessen azt biztons gosan a legnagyobb tapad s mellett k zel thess k meg. Ezt az anyaghaszn
A kateg ria nagy n pszerűs gnek rvend, nemcsak a hazai utakon, hanem Eur pa szerte rengeteg t raendur csoportba tartoz motorral tal lkozhatunk. Ezt k vetve a gy rt időszerűnek gondolta ennek az abroncsnak a bemutat s t. Nagyon sok h tt rmunka eredm nyek nt sz letett meg ez a mint zat, mely nem k v n kompromisszumot k tni az on s az offroad vonallal, egyszerűen gy optimaliz lt k, hogy az tic lunk b rhov is vezessen azt biztons gosan a legnagyobb tapad s mellett k zel thess k meg. Ezt az anyaghaszn
A kateg ria nagy n pszerűs gnek rvend, nemcsak a hazai utakon, hanem Eur pa szerte rengeteg t raendur csoportba tartoz motorral tal lkozhatunk. Ezt k vetve a gy rt időszerűnek gondolta ennek az abroncsnak a bemutat s t. Nagyon sok h tt rmunka eredm nyek nt sz letett meg ez a mint zat, mely nem k v n kompromisszumot k tni az on s az offroad vonallal, egyszerűen gy optimaliz lt k, hogy az tic lunk b rhov is vezessen azt biztons gosan a legnagyobb tapad s mellett k zel thess k meg. Ezt az anyaghaszn
A kateg ria nagy n pszerűs gnek rvend, nemcsak a hazai utakon, hanem Eur pa szerte rengeteg t raendur csoportba tartoz motorral tal lkozhatunk. Ezt k vetve a gy rt időszerűnek gondolta ennek az abroncsnak a bemutat s t. Nagyon sok h tt rmunka eredm nyek nt sz letett meg ez a mint zat, mely nem k v n kompromisszumot k tni az on s az offroad vonallal, egyszerűen gy optimaliz lt k, hogy az tic lunk b rhov is vezessen azt biztons gosan a legnagyobb tapad s mellett k zel thess k meg. Ezt az anyaghaszn
A kateg ria nagy n pszerűs gnek rvend, nemcsak a hazai utakon, hanem Eur pa szerte rengeteg t raendur csoportba tartoz motorral tal lkozhatunk. Ezt k vetve a gy rt időszerűnek gondolta ennek az abroncsnak a bemutat s t. Nagyon sok h tt rmunka eredm nyek nt sz letett meg ez a mint zat, mely nem k v n kompromisszumot k tni az on s az offroad vonallal, egyszerűen gy optimaliz lt k, hogy az tic lunk b rhov is vezessen azt biztons gosan a legnagyobb tapad s mellett k zel thess k meg. Ezt az anyaghaszn
Nem meglepő m don egy r gi abroncs teljes m rt kben leker l a gy rt sorr l, nevezetesen az AC10 mint zatnak sz ntetik meg a gy rt s t. Helyette ker l forgalomba az j TRACKER. Mindenk pp megőrizt k az abroncs sokoldal s g t, hisz legnagyobb előnye tov bbra is abban rejlik, hogy talajt pust l f ggetlen l, legyen az laz bb, vagy szil rdabb fel let, vagy ak r s ros vagy szikl sabb terep, a tracker elegendő teljes tm nyt fog ny jtani a motoros sz m ra. Merevebb szerkezetet s jobb oldaltart st kapott a pontos
Nem meglepő m don egy r gi abroncs teljes m rt kben leker l a gy rt sorr l, nevezetesen az AC10 mint zatnak sz ntetik meg a gy rt s t. Helyette ker l forgalomba az j TRACKER. Mindenk pp megőrizt k az abroncs sokoldal s g t, hisz legnagyobb előnye tov bbra is abban rejlik, hogy talajt pust l f ggetlen l, legyen az laz bb, vagy szil rdabb fel let, vagy ak r s ros vagy szikl sabb terep, a tracker elegendő teljes tm nyt fog ny jtani a motoros sz m ra. Merevebb szerkezetet s jobb oldaltart st kapott a pontos
Nem meglepő m don egy r gi abroncs teljes m rt kben leker l a gy rt sorr l, nevezetesen az AC10 mintaacute;zatnak sz ntetik meg a gy rt s t. Helyette ker l forgalomba az j TRACKER. Mindenk pp megőrizt k az abroncs sokoldal s g t, hisz legnagyobb előnye tov bbra is abban rejlik, hogy talajt pust l f ggetlen l, legyen az laz bb, vagy szil rdabb fel let, vagy ak r s ros vagy szikl sabb terep, a tracker elegendő teljes tm nyt fog ny jtani a motoros sz m ra. Merevebb szerkezetet s jobb oldaltart st kapott a
Nem meglepő m don egy r gi abroncs teljes m rt kben leker l a gy rt sorr l, nevezetesen az AC10 mint zatnak sz ntetik meg a gy rt s t. Helyette ker l forgalomba az j TRACKER. Mindenk pp megőrizt k az abroncs sokoldal s g t, hisz legnagyobb előnye tov bbra is abban rejlik, hogy talajt pust l f ggetlen l, legyen az laz bb, vagy szil rdabb fel let, vagy ak r s ros vagy szikl sabb terep, a tracker elegendő teljes tm nyt fog ny jtani a motoros sz m ra. Merevebb szerkezetet s jobb oldaltart st kapott a pontos
A mai t ra-endur k egyre agilisabb v lnak fejlett fut műv knek, nagyteljes tm nyű f kberendez s knek, s extr m motorerej knek k sz nhetően, ami folyamatos fejleszt sekre sarkallja az abroncsgy rt kat. Az aktu lis k vetelm nyeknek megfelelően a Michelin megalkotta forradalmian j mint zat t, az Anakee 3-at. Az j profilt a Michelin sport-t ra abroncsai ihlett k, gy minden eddigin l jobb kezelhetős get, s stabilit st biztos t. Az veltebb profilkont r kiemelkedő manőverezhetős get, s nagy rintkez si f
Michelin Power Experience sorozat tagjak nt szereplő hobby p lya abroncs. Mivel nem kimondottan les versenyabroncsr l besz l nk gy a gy rt nem k l n t el k l nb ző kever keket. Ezt pontosan azzal a c llal alkott k gy, hogy azok a motorosok, akik m r rendelkeznek p lyamotorral, de nem verseny szinten űzik ezt a sportot/hobbyt azok is megtal lj k a sz mukra legmegfelelőbb abroncsot. Ez egy eg sz vre alkalmas ak r hűv sebb szezon kezdeti időben vagy a legforr bb ny ri napra is aj nlott gumi. zemi hőm r
Michelin Power Experience sorozat tagjak nt szereplő hobby p lya abroncs. Mivel nem kimondottan les versenyabroncsr l besz l nk gy a gy rt nem k l n t el k l nb ző kever keket. Ezt pontosan azzal a c llal alkott k gy, hogy azok a motorosok, akik m r rendelkeznek p lyamotorral, de nem verseny szinten űzik ezt a sportot/hobbyt azok is megtal lj k a sz mukra legmegfelelőbb abroncsot. Ez egy eg sz vre alkalmas ak r hűv sebb szezon kezdeti időben vagy a legforr bb ny ri napra is aj nlott gumi. zemi hőm r
Michelin Power Experience sorozat tagjak nt szereplő mint s p lya abroncs hobby szintű felhaszn l sra tervezve. A Cup2 egy 90%-ban p lyamotoroz sra sz nt darab, ennek al t maszt sa az, hogy kever kben, profilkik pz sben s minden egy b jellemzőj ben teljes m rt kben megegyezik a Slick2-vel. Mint zotts ga a lehető legminim lisabb, elől 4% h tul pedig mind ssze 5%. Ez is annak rdek ben, hogy homologiz ci val rendelkezhessen, teh t leg lisan haszn lhat legyen utc n ez az abroncs! Azoknak a motorosoknak aj