A Michelin Wild az extr m kalandokat kedvelő t r z k kedvence. 50-50%ban alkalmas terep, s aszfalt haszn latra. A k l nleges fut fel leti mint zatot a t bbsz r s Dakar győztes Desert Race mint zat ihlette. Az egym st l eltolt helyzetben ll velt blokkok, kiv l von erőt biztos tanak neh z terepen, ugyanakkor m rs klik a g rd l s zaj t aszfaltozott ton, s előseg tik a fut fel let ntisztul st. Az Anakee Wild a kateg ri ban egyed l ll m don radi lis szerkezettel k sz l, ami nagym rt kben jav tja az ut
Nem meglepő m don egy r gi abroncs teljes m rt kben leker l a gy rt sorr l, nevezetesen az AC10 mint zatnak sz ntetik meg a gy rt s t. Helyette ker l forgalomba az j TRACKER. Mindenk pp megőrizt k az abroncs sokoldal s g t, hisz legnagyobb előnye tov bbra is abban rejlik, hogy talajt pust l f ggetlen l, legyen az laz bb, vagy szil rdabb fel let, vagy ak r s ros vagy szikl sabb terep, a tracker elegendő teljes tm nyt fog ny jtani a motoros sz m ra. Merevebb szerkezetet s jobb oldaltart st kapott a pontos
Nem meglepő m don egy r gi abroncs teljes m rt kben leker l a gy rt sorr l, nevezetesen az AC10 mint zatnak sz ntetik meg a gy rt s t. Helyette ker l forgalomba az j TRACKER. Mindenk pp megőrizt k az abroncs sokoldal s g t, hisz legnagyobb előnye tov bbra is abban rejlik, hogy talajt pust l f ggetlen l, legyen az laz bb, vagy szil rdabb fel let, vagy ak r s ros vagy szikl sabb terep, a tracker elegendő teljes tm nyt fog ny jtani a motoros sz m ra. Merevebb szerkezetet s jobb oldaltart st kapott a pontos
Nem meglepő m don egy r gi abroncs teljes m rt kben leker l a gy rt sorr l, nevezetesen az AC10 mint zatnak sz ntetik meg a gy rt s t. Helyette ker l forgalomba az j TRACKER. Mindenk pp megőrizt k az abroncs sokoldal s g t, hisz legnagyobb előnye tov bbra is abban rejlik, hogy talajt pust l f ggetlen l, legyen az laz bb, vagy szil rdabb fel let, vagy ak r s ros vagy szikl sabb terep, a tracker elegendő teljes tm nyt fog ny jtani a motoros sz m ra. Merevebb szerkezetet s jobb oldaltart st kapott a pontos
Nem meglepő m don egy r gi abroncs teljes m rt kben leker l a gy rt sorr l, nevezetesen az AC10 mint zatnak sz ntetik meg a gy rt s t. Helyette ker l forgalomba az j TRACKER. Mindenk pp megőrizt k az abroncs sokoldal s g t, hisz legnagyobb előnye tov bbra is abban rejlik, hogy talajt pust l f ggetlen l, legyen az laz bb, vagy szil rdabb fel let, vagy ak r s ros vagy szikl sabb terep, a tracker elegendő teljes tm nyt fog ny jtani a motoros sz m ra. Merevebb szerkezetet s jobb oldaltart st kapott a pontos
Nem meglepő m don egy r gi abroncs teljes m rt kben leker l a gy rt sorr l, nevezetesen az AC10 mint zatnak sz ntetik meg a gy rt s t. Helyette ker l forgalomba az j TRACKER. Mindenk pp megőrizt k az abroncs sokoldal s g t, hisz legnagyobb előnye tov bbra is abban rejlik, hogy talajt pust l f ggetlen l, legyen az laz bb, vagy szil rdabb fel let, vagy ak r s ros vagy szikl sabb terep, a tracker elegendő teljes tm nyt fog ny jtani a motoros sz m ra. Merevebb szerkezetet s jobb oldaltart st kapott a pontos
Nem meglepő m don egy r gi abroncs teljes m rt kben leker l a gy rt sorr l, nevezetesen az AC10 mint zatnak sz ntetik meg a gy rt s t. Helyette ker l forgalomba az j TRACKER. Mindenk pp megőrizt k az abroncs sokoldal s g t, hisz legnagyobb előnye tov bbra is abban rejlik, hogy talajt pust l f ggetlen l, legyen az laz bb, vagy szil rdabb fel let, vagy ak r s ros vagy szikl sabb terep, a tracker elegendő teljes tm nyt fog ny jtani a motoros sz m ra. Merevebb szerkezetet s jobb oldaltart st kapott a pontos
Nem meglepő m don egy r gi abroncs teljes m rt kben leker l a gy rt sorr l, nevezetesen az AC10 mint zatnak sz ntetik meg a gy rt s t. Helyette ker l forgalomba az j TRACKER. Mindenk pp megőrizt k az abroncs sokoldal s g t, hisz legnagyobb előnye tov bbra is abban rejlik, hogy talajt pust l f ggetlen l, legyen az laz bb, vagy szil rdabb fel let, vagy ak r s ros vagy szikl sabb terep, a tracker elegendő teljes tm nyt fog ny jtani a motoros sz m ra. Merevebb szerkezetet s jobb oldaltart st kapott a pontos
Nem meglepő m don egy r gi abroncs teljes m rt kben leker l a gy rt sorr l, nevezetesen az AC10 mint zatnak sz ntetik meg a gy rt s t. Helyette ker l forgalomba az j TRACKER. Mindenk pp megőrizt k az abroncs sokoldal s g t, hisz legnagyobb előnye tov bbra is abban rejlik, hogy talajt pust l f ggetlen l, legyen az laz bb, vagy szil rdabb fel let, vagy akaacute;r s ros vagy szikl sabb terep, a tracker elegendő teljes tm nyt fog ny jtani a motoros sz m ra. Merevebb szerkezetet s jobb oldaltart st kapott a
Nem meglepő m don egy r gi abroncs teljes m rt kben leker l a gy rt sorr l, nevezetesen az AC10 mint zatnak sz ntetik meg a gy rt s t. Helyette ker l forgalomba az j TRACKER. Mindenk pp megőrizt k az abroncs sokoldal s g t, hisz legnagyobb előnye tov bbra is abban rejlik, hogy talajt pust l f ggetlen l, legyen az laz bb, vagy szil rdabb fel let, vagy ak r s ros vagy szikl sabb terep, a tracker elegendő teljes tm nyt fog ny jtani a motoros sz m ra. Merevebb szerkezetet s jobb oldaltart st kapott a pontos
A kateg ria nagy n pszerűs gnek rvend, nemcsak a hazai utakon, hanem Eur pa szerte rengeteg t raendur csoportba tartoz motorral tal lkozhatunk. Ezt k vetve a gy rt időszerűnek gondolta ennek az abroncsnak a bemutat s t. Nagyon sok h tt rmunka eredm nyek nt sz letett meg ez a mint zat, mely nem k v n kompromisszumot k tni az on s az offroad vonallal, egyszerűen gy optimaliz lt k, hogy az tic lunk b rhov is vezessen azt biztons gosan a legnagyobb tapad s mellett k zel thess k meg. Ezt az anyaghaszn
A kateg ria nagy n pszerűs gnek rvend, nemcsak a hazai utakon, hanem Eur pa szerte rengeteg t raendur csoportba tartoz motorral tal lkozhatunk. Ezt k vetve a gy rt időszerűnek gondolta ennek az abroncsnak a bemutat s t. Nagyon sok h tt rmunka eredm nyek nt sz letett meg ez a mint zat, mely nem k v n kompromisszumot k tni az on s az offroad vonallal, egyszerűen gy optimaliz lt k, hogy az tic lunk b rhov is vezessen azt biztons gosan a legnagyobb tapad s mellett k zel thess k meg. Ezt az anyaghaszn
A kateg ria nagy n pszerűs gnek rvend, nemcsak a hazai utakon, hanem Eur pa szerte rengeteg t raendur csoportba tartoz motorral tal lkozhatunk. Ezt k vetve a gy rt időszerűnek gondolta ennek az abroncsnak a bemutat s t. Nagyon sok h tt rmunka eredm nyek nt sz letett meg ez a mint zat, mely nem k v n kompromisszumot k tni az on s az offroad vonallal, egyszerűen gy optimaliz lt k, hogy az tic lunk b rhov is vezessen azt biztons gosan a legnagyobb tapad s mellett k zel thess k meg. Ezt az anyaghaszn
A kateg ria nagy n pszerűs gnek rvend, nemcsak a hazai utakon, hanem Eur pa szerte rengeteg t raendur csoportba tartoz motorral tal lkozhatunk. Ezt k vetve a gy rt időszerűnek gondolta ennek az abroncsnak a bemutat s t. Nagyon sok h tt rmunka eredm nyek nt sz letett meg ez a mint zat, mely nem k v n kompromisszumot k tni az on s az offroad vonallal, egyszerűen gy optimaliz lt k, hogy az tic lunk b rhov is vezessen azt biztons gosan a legnagyobb tapad s mellett k zel thess k meg. Ezt az anyaghaszn
A kateg ria nagy n pszerűs gnek rvend, nemcsak a hazai utakon, hanem Eur pa szerte rengeteg t raendur csoportba tartoz motorral tal lkozhatunk. Ezt k vetve a gy rt időszerűnek gondolta ennek az abroncsnak a bemutat s t. Nagyon sok h tt rmunka eredm nyek nt sz letett meg ez a mint zat, mely nem k v n kompromisszumot k tni az on s az offroad vonallal, egyszerűen gy optimaliz lt k, hogy az tic lunk b rhov is vezessen azt biztons gosan a legnagyobb tapad s mellett k zel thess k meg. Ezt az anyaghaszn