Pongor Publishing

A bumeráng értékesítés

A bumeráng értékesítés

Feargal Quinn az ír Superquinn szupermarket csoport igazgatója, amelyet ő maga alapított 1960-ban, és amely nemzetközi hírnévre tett szert a vevők kiváló kiszolgálásáért. A Bumeráng Marketing című könyvét multinacionális cégek használják a vásárlóval való foglalkozás kézikönyveként. A könyvet már több nyelvre lefordították. Feargal Quinn számos nemzetközi kiskereskedelmi szervezet igazgatósági tagja, és két tiszteletbeli doktori címmel rendelkezik. 1993-ban független képviselőként beválasztották az ír

megvesz
A profitmaximalizáló vállalkozó

A profitmaximalizáló vállalkozó

„Én nem akarom elhinni! Nem akarom elhinni, hogy Magyarországon nem lehet sikeresen vállalkozni. Nem akarom elhinni, hogy itthon nem lehet tisztességesen megélni. Nem akarom elhinni, hogy profitod csak akkor marad, ha hazudsz az adóhivatalnak, ha tisztességtelen vagy a beszállítóiddal, ha kizsákmányolod az alkalmazottaidat. Én arra vállalkoztam, hogy valami jót adjak a vásárlóimnak, jó fizetést és jó körülményeket a munkatársaimnak, jó életet a családomnak és magamnak. Ez a könyv, Pongor-Juhász Attila és

megvesz
Az időmilliomos vállalkozó

Az időmilliomos vállalkozó

Több éves időhatékonysági praktikák és technikák tanulmányozása után összeállítottam egy rendszert, amelynek köszönhetően Te is elérheted, hogy időmilliomos vállalkozóvá válj, és a céljaid eléréshez szükséges életed éld! A könyvben olyan produktivitási és időhatékonysági praktikákat mutatok meg neked amelynek köszönhetően megtudhatod: Hogyan szüntesd meg a teljes szétesés érzését, nap mint nap! Hogyan delegálj, ellenőrizz és oszd be hatékonyan saját idődet! Hogyan szabadíts fel magadnak extra

megvesz
Az egyperces vállalkozó

Az egyperces vállalkozó

Van valami a lényeges dolgokban, amit hajlamosak vagyunk figyelmen kívül hagyni. Ha a vállalkozásról esik szó, annyira koncentrálunk a víziónkra, hogy megfeledkezünk a pénzről. Annyira koncentrálunk az ügyfeleinkre, hogy megfeledkezünk az alkalmazottainkról. Annyira belefeledkezünk az életbe, hogy megfeledkezünk a halálról. Hát nem furcsa, hogy mennyire el tudjuk veszíteni a kapcsolatot a lényeges dolgokkal? Ezért szeretem ezt a kis könyvet. Csodálatos történetet mesél a vállalkozói lét lényegéről. Miu

megvesz
Rázd le az e-mail rabigát!

Rázd le az e-mail rabigát!

Aki elolvassa ezt a könyvet, évi 15 napot is megspórolhat magának, összeszedettebb lesz, és több mindent el tud majd végezni, mint korábban. A megnövekedett termelékenység jobb eladási mutatókat, eredményesebb projekteket, kielégítőbb szakmai életet és a karriercélok sikeresebb megvalósítását hozza magával.Szerző: Mike Song - Vicki Halsey - Tim Burres Kiadó: Pongor Publishing

megvesz
A siker hullámhosszán

A siker hullámhosszán

Kinek ajánljuk? Ha kíváncsi vagy a magyar vállalkozók valódi életére, nehézségeire, mindennapi küzdelmeire, meg akarod ismerni a háttérben álló megoldásokat, azt az erőt, mely ezeket az embereket újra és újra felállította a padlóról, ez a könyv Neked való! Láthatod a vállalkozó-cégvezetők eddig nem ismert szerepeit, akár családfő, édesanya, gyerek, testvér, férj vagy éppen jó barátként is kelljen helytállniuk! Emberi igaz történetek, melyek erőt és motivációt adnak a szürke hétköznapok lehúzó egyhangú

megvesz
A profitmaximalizáló vállalkozó hangoskönyv

A profitmaximalizáló vállalkozó hangoskönyv

Magyar cégvezetők véleménye a hangoskönyvről: „Én nem akarom elhinni! Nem akarom elhinni, hogy Magyarországon nem lehet sikeresen vállalkozni. Nem akarom elhinni, hogy itthon nem lehet tisztességesen megélni. Nem akarom elhinni, hogy profitod csak akkor marad, ha hazudsz az adóhivatalnak, ha tisztességtelen vagy a beszállítóiddal, ha kizsákmányolod az alkalmazottaidat. Én arra vállalkoztam, hogy valami jót adjak a vásárlóimnak, jó fizetést és jó körülményeket a munkatársaimnak, jó életet a családomnak

megvesz
A boldog adófizető vállalkozó

A boldog adófizető vállalkozó

Valamennyi vállalkozó napi rendszerességgel szembenéz olyan feladatokkal, kihívásokkal, amelyek a pénzügyi tudást igényelnek. Ez a pénzügyekről, adóoptimalizálásról szóló könyvvel könnyen alkalmazható tippeket, trükköket kap, amelyeket azonnal fel tud használni cége pénzügyi helyzetének a javítására   Szerző: Böröczkyné Verebélyi Zsuzsanna - Pongor-Juhász Attila Kiadó: Pongor Publishing

megvesz
A viking marketing

A viking marketing

A IX. században a vikingek egy fosztogatásra, rablásra és bódító hatású gombákra épülő civilizációt alkottak, és ők adták nekünk - többek között - a Nobel-díjat, az IKEA-t, a Volvót, az Ericssont, a Legót és az Absolut Vodkát. Svédország, Dánia, Norvégia és Izland összlakossága nem éri el a 20 milliót, vagyis a modern vikingek a Föld népességének mindössze 0,3 %-át teszik ki. Hihetetlen, de ennek ellenére ők bonyolítják a világ összes exporttevékenységének 3 %-át! Igen, a skandináv termékek első osztály

megvesz
Az álommegvalósító vállalkozó

Az álommegvalósító vállalkozó

Még nem vagy gazdag? Tudd meg, hogy lehetsz képes feltérképezni a meggazdagodásodat akadályozó szokásokat, hogyan tudod megváltoztatni paradigmáidat.   Szerző: Pongor-Juhász Attila Kiadó: Pongor Publishing

megvesz
KiésNemaHogyan

KiésNemaHogyan

A legtöbb vállalkozó, amikor egy probléma előtt áll, azt a kérdést teszi fel magának, hogy hogyan fogja ezt megoldani. Mivel nem talál erre azonnal választ, vagy a lehetséges utak túl nehéznek bizonyulnak, félre teszi az ügyet megoldatlanul. Valójában azonban nem a jó kérdést tette fel. Hiszen neki elég azt tudni, hogy mi a cél. Ez az erőssége. A "hogyan"-t azokra a munkatársaira kellene hagynia, akik sokkal járatosabbak az adott területen. A könyvet elolvasva közelebb kerülhetünk ahhoz, hogy vállal

megvesz
A marketing nem ördögtől való

A marketing nem ördögtől való

Vajon miért gondolják sokan azt, hogy a marketing ördögtől való? Azért, mert nem tudják, hogyan csinálják élvezettel, lelkesedéssel. Bonyolultnak, félelmetesnek tartják. Mert nem ismerik. A vállalkozók profi módon értenek a szakmájukhoz, ismerik a termékeiket, szolgáltatásukat, viszont minden, ami a vevőszerzéshez kapcsolódik, az számukra rémálom. Nem értik, hogy miért nem elég az, ha egyszerűen jó a termékük vagy a szolgáltatásuk. A marketinget pedig leginkább valami felesleges nyűgnek tartják, ami rá

megvesz