Típus: kiegészítő fémpénz Kinek tetszene? Aki szereti, ha nem csak a döntéseinek, de a vagyonának is súlya van. Kinek nem tetszene? Aki szerint enélkül is elég nehéz a játék doboza és sok a tartozéka. Milyen világban játszódik? 1929-ben, a Mantikór gőzös fedélzetén, elveszve a Kóborló-tengeren. Mi a különlegessége? Ezek nem akármilyen fémpénzek, hanem egy misztikus ősi valuta érméi. Ezt rejtélyes mintázataik és szokatlan, ötszögletű formájuk is jól tükrözi. Címletek: 20 db ki
Típus: kiegészítő Kinek tetszene? Aki úgy véli, hogy egy ilyen tekintélyt parancsoló játéknak jár a minőségi, fém hajócska a térképére. Kinek nem tetszene? Aki úgy gondolja, hogy a nehéz kis hajó kárt tehet majd a játékban. De ne aggódjatok, nem fog! :) Milyen világban játszódik? 1929-ben, a Mantikór gőzös fedélzetén, elveszve a Kóborló-tengeren. Mi a különlegessége? Ez a fém hajó a mozgásotokat követő karton jelölőt cseréli le. Aprócska, részletgazdag, 3D-s kistesója a Mantikór gő
Hány fő részére: 1-4 fő - játékonként elég 1 playmat Típus: kiegészítő, kétoldalas playmat Kinek tetszene? Aki szereti a praktikus és nem mellesleg mutatós kiegészítőket. Kinek nem tetszene? Akinek szűkös helye van játszani és mindig variálni kényszerül a set-up elrendezésén. Milyen világban játszódik? 1929-ben, a Mantikór gőzös fedélzetén, elveszve a Kóborló-tengeren. Mi a különlegessége? Ez a neoprén tábla lehetővé teszi, hogy átláthatóan kezeld a játék komponenseit csata során
Hány fő: 1-4 fő Hány perc: 60-120 perc Hány éves kortól: 13+ Milyen nyelvű: magyar Típus: kalandozós, fantasy, kooperatív / akciópontok, események, kézmenedzsment, válaszutak, “aki mer, az nyer”, történetmesélés, kampány, szóló mód Kinek tetszene? Aki szereti a váratlan kihívásokat és a közös megoldásokat, élvezi a kalandot, a misztikumot és a történetvezérelt játékokat. Kinek nem tetszene? Aki nem szereti a lapozgatós “kaland játék kockázat” könyveket vagy ódzkodik az óceán mélységeit
Hány fő: 1-4 fő Hány perc: 60-1200 perc Hány éves kortól: 13+ Milyen nyelvű: magyar Típus: kalandozós, fantasy, kooperatív / kézmenedzsment, “aki mer, az nyer”, történetmesélés Kinek tetszene? Aki szerette az alapjáték világát. Kinek nem tetszene? Aki nem szereti a felfedezés izgalmait, vagy már így is tengeribeteg a sok hajózástól. Milyen világban játszódik? A hatalmas Wandering Sea újabb rejtelmeit tárja a Mantikór legénysége elé. Mi a különlegessége? Ez a Szunnyadó iste
Hány fő: 1-4 fő Hány perc: 60-840 perc Hány éves kortól: 13+ Milyen nyelvű: magyar Típus: kalandozós, fantasy, kooperatív / kézmenedzsment, “aki mer, az nyer”, történetmesélés Kinek tetszene? Aki még több kalandra, kihívásra és kincsre vágyik a Szunnyadó istenek kampánya során. Kinek nem tetszene? Akik megszokták az alapjáték szabályait és nem szeretnének variálni rajtuk. Milyen világban játszódik? A Wandering Sea szigetvilágában. Mi a különlegessége? Ez a Szunnyadó istenek
Rejtélyes és kalandos utazásra hív a Szunnyadó istenek kampányjáték! Fedezd fel a Kóborló-tenger rejtett kincseit és elveszett totemeit, miközben készíted csapatod új kihívásokra. A romlás hullámai kiegészítővel még több élményt nyújtanak a játékhoz. A doboz tartalma 16 ellenfél kártya, 38 küldetés kártya, 38 esemény kártya, 18 piac kártya és 41 túlélőmód kártya. Ez a kiegészítő csak az alapjátékkal együtt játszható, így mielőbb indulj el a kalandok és titkok felkutatására!
Fedezd fel a veszélyes, de kincsekkel gazdag kazamatákat ebben a különleges kooperatív játékban! Fordítsd fel a kártyákat és hajts végre izgalmas akciókat minden egyes lépésednél. Készen állsz a kalandra? Egy elveszett világ vár rád! A doboz tartalma 3 térképet, 12 kalandkártyát, 10 kazamatakártyát, 22 tárgyjelölőt, 1 lámpás jelölőt, 4 kulcs jelölőt és 1 történetkönyvet tartalmaz. Ne hagyd ki ezt a kiegészítőt az alapjátékhoz, és máris indulhat a kaland!
Fedezd fel a rejtett kincseket és izgalmas karaktereket a Szunnyadó istenek kalandjátékban! Elmerülhetsz a történet vezérelt játékban és a döntéseid hatással lesznek a kalandra. Hagyd, hogy az életed legnagyobb kalandja ebben a különleges kooperatív játékban kezdődjön!
A Thornmar Abbey-ben ősi szent lovagrend őrködik egy lezárt kapu felett az alvilágba. A lovagoknak védeniük kell az időseket - az ősi bölcsességek, akik fenntartják a zárást. Évtizedeknyi béke után a zár meglazult, és démonok törnek elő a szakadékból. A démonok azt akarják elérni, hogy áttörjenek a bátor lovagokon és elég időst megöljenek, hogy teljesen megtörjék a zárat reggelig. Csak a istenek erejével felruházott bátor lovagoknak van esélyük megvédeni az időseket és megállítani egy szörnyek seregét, ho
Az Arizium földjén a szél süvítése áttöri a csendet, mely tele van csodákkal és rejtélyes dolgokkal. Az Álomkór fogságba ejtette az embereket, kiket fel kell ébreszteni, hogy segítsenek megtalálni az elveszett lelkeket. Játék 2-4 fő részére, 30-45 perc játékidővel, 8 éves kortól.
Far to the south of The Last Ruin lies a cliffside village called The Monument. For generations, it protected an ancient shrine until the day a crystal meteorite descended. The meteor's denizens slowly crept out into the world—bizarre monstrosities from nightmare, attacking all in their path. As they spread across the land, there was no intelligent malice nor grand invasion strategy; the creatures acted like a fungus—spreading into new territory sporadically. After many fruitless attempts to expel the mon
Játékosszám: 2-5 fő Játékidő: 90-180 perc Kor: 13+ Nyelv: angol Típus: komplex, stratégiai, civilizációépítős Mechanizmusok: akciópontok, területfoglalás, kockadobás, követés, kézmenedzsment, moduláris tábla, fogd és vidd, pontról pontra mozgás, változó karakterképességek Nehézség: közepesen nehéz (3/5) Ha bevédőznéd: 110 db 59x92-es védő, 35 db 45x68-as védő BoardGameGeek adatlap Kinek tetszene? Aki szereti az olyan, hangulatos sandboxokat, ahol a felfedezés örömén lesz a hangsúly.