Mit kell tudni a játékról? IQ stixx - Smart games Egyedüljátszós fejlesztőjáték, melyben 120 feladvány várja a logikai fejtörőket kedvelő gyerekeket és felnőtteket. A Smart Games színpompás pálcikás játékában a lerakosgatás ahhoz hasonlít, mint amikor a rönkházak gerendáit egymásra helyezik. A lerakott elemre pontosan illeszkednie kell a vájatoknak. A színes rudacskák számozottak és betűjellel ellátottak, ezek alapján lehet felrakni őket a játéktáblára a füzetben megjelölt helyekre. A ját
Mit kell tudni a játékról? Nyúlugró limitált kiadás Limitált kiadás extra nyuszival és extra 40 feladvánnyal, így már összesen 100 feladványon keresztül lehet a nyuszikat a biztonságos üregbe juttatni. A Smart Games egyszemélyes logikai játékban a játékos segít a nyulaknak az üregbe jutni úgy, hogy egyik nyuszit átugorja a másikkal, és így halad. Átugorhatja a gombát és a rókát is a cél elérése érdekében. Válassz egy feladványt! A feladványban látható helyre tedd fel a nyulakat, a r
Mit kell tudni a játékról? Smart Games - IQ Love logikai játék A 120 feladványt tartalmazó egyfős logikai játékban a játékos feladata az, hogy az áttetsző, színes elemeke mindegyikét felrakja a szív alakú pályára a feladványfüzetben, a megadott elemek helyét betartva. Az öt nehézségi szinten játszható területlefedős játék különböző formájú elemei gyönyörűek, élénk színükkel és két alapon történő feladatmegoldással varázsolja el a gyerekeket és a felnőtteket. A játék amellett, hogy igaz
Mit kell tudni a játékról? Smart games - Kincses sziget logikai játék A területlefedős logikai játékban a játékos célja az, hogy a titkos templom helyét felderítse a feladványfüzetben megadott tippek segítségével. A játék 5 puzzle-darabot tartalmaz, melyek közül 4 elem formája változtatható a különleges váltószerkezettel. A templom helye fix az egyik lapkán, azt nem lehet áthelyezni. A 80 feladvány 5 nehézségi szinten játszható, és minél nehezebb a feladat, annál kevesebb elem helyét mut
Mit kell tudni a játékról? Smart Games - Lovas klub logikai játék A Lovas Klub kihívást jelent a játékosoknak. Akadálypályát kell kialakítani, és a lovasnak a megfelelő sorrendben kell átugratnia az akadályokon, hogy elérje a célt. A játékosra 80 feladvány vár 5 nehézségi szinten. A Lovas Klub tökéletes fejlesztőjáték 7 éves kortól gyerekeknek, de a felnőtt játékosoknak is tartogat kihívást. Az alapvetően útvonalépítő logikai játék segít fejleszteni a kognitív készségeket, beleértve a
Cubiq logikai játék - Smart Games Készíts 3D mintákat a 8 színes puzzle-darabbal és a 8 fehér megfelelőjükkel! Használd a készségeidet: térbeli tájékozódás, logika, dedukciós készség. Ezekre lesz szükséged, amikor egy feladvány megoldásához egyedi színmintájú kockát hozol létre! Az átlátszó tároló lesz a játéktábla, kis helyen elfér, könnyedén magaddal viheted bárhová. Vásárold meg most, 9990-ért! EgyszerBolt Társasjáték Webáruház - Mert az élethez kell egy kis játék!
IQ Digits logikai játék - Smart Games Keverd össze a számokat, és tedd őket sorba! Ha valódi kihívásra vágysz, az IQ-Digits a megfelelő választás! Helyezd az összes kirakódarabot a játéktáblára, és ellenőrizd, hogy a számok összege megfelelő-e? Az IQ Digits egyedi utazójáték 120 feladvánnyal, az egyszerűtől az igazán összetettig. Vásárold meg most, 5990-ért! EgyszerBolt Társasjáték Webáruház - Mert az élethez kell egy kis játék!
Bajban vannak a kutyasétáltatók a parkban! A játék során segíteni kell nekik, hogy rövid pórázon foghassák kutyusaikat és ne gabalyodjanak össze a többiekkel. A 80 különböző kihívást tartalmazó füzet sokáig garantálja a fejtörést. A pályán olyan nehezítő elemek is elhelyezhetők, mint egy fa vagy egy macska. Mindenképpen szükség lesz logikai és problémamegoldó készségekre! 7 éves kortól ajánlott.
Össze tudod kötni a pontokat? A pontokat összekötő utak létrehozásához helyezd az összes játékelemet a játéktáblára. 120 kihívást jelentő feladvány – az egyszerűtől az igazán bonyolultig – garantáltan teszteli az agyi áramköreidet! Az alábbi kognitív képességeket fejleszti: 5/5 Koncentráció 5/5 Problémamegoldás 5/4 Térbeli tájékozódás
Építs utakat a Mágikus erdőben! A méltán népszerű GoGetter játékok úti mágneses változata. Válassz egy feladatot! Próbáld meg feltenni a lapkákat a táblára úgy, hogy az alábbi szabályok legyenek érvényesek: - a nyíllal összekötött képek között al
Okosabb vagy, mint egy cica? A cicák szeretnének elbújni a dobozokban! Mozgasd a kirakódarabokat – egyiket a másik után – amíg az összes cica el nem bújt a dobozokban. Tudsz nekik segíteni, hogy megtalálják a legjobb rejtekhelyet? Ez a kicsiknek és nagyoknak szóló kirakójáték tetővel lezárható, utazáshoz ideális!
Fel tudod építeni a Király kastélyát? A Bástya Rakás csodás kastélyépítésre hívja a játékosokat, 9 toronyelemből kell felépíteni a várat. Oldd meg a 80 feladványt, az alapoktól kezdve, a tervezésen át, az építkezésig. A kisebb-nagyobb kihívásokkal teli feladatok szórakoztató fejtörő királyoknak és királylányoknak, kicsiknek és nagyoknak.
Mit kell tudni a játékról? A Camelot Junior az egyik kedvenc játékunk a 4-8 éves korosztályban, melyet bátran merünk ajánlani, Te sem fogsz csalódni! Fa logikai Smart Games játék királylánnyal és lovaggal. A királyfinak ki kell szabadítania a királylányt, de ehhez utat kell építenie hozzá. A CAMELOT JUNIOR játék csomagolása 2016 decemberben megváltozott, azóta új megjelenésű dobozban kapható!!! A Camelot Jr, mint a legtöbb Smart Games logikai játék alapvetően nem többszemélyes, hanem egyedü
Mit kell tudni a játékról? Ementáli- Smart Games mágneses úti játék egérkékkel és az imádott sajttal. A kisegerek imádják a sajtot. Ez a tény ebben a játékban beigazolódik. Helyesen, vidáman leskelődnek ki az ementáli lyukain. Ebben kell nekünk segítenünk, hogy ezt megtehessék a lakmározás közben is. A játék menete a következő: Válassz egy feladványt és helyezd fel az egereket a megadott számokra. A feladat megoldásához az összes sajtdarabkát a játéktáblára kell helyezni, egy nagy saj
Mit kell tudni a játékról? Smart Games Genius Square logikai társasjáték Egyedül és ketten is játszható logikai rejtvény játék, melyben a tetris blokkok felhelyezése a cél. A négyzet alakú táblára blokkolókat kell elhelyeznünk, mégpedig a dobókockáknak megfelelően. A feladatunk az, hogy a blokkolókat figyelembe véve elhelyezzük az összes tetrisz elemet. Amennyiben ketten játszunk, úgy a játék egy gyorsasági logikai verseny lesz, melyben az lesz a nyertes, aki először tudja elhelyezni az össze