A Michelin ism telten innov ci val k sz lt szupersport kateg ri ban, hisz az egyre n vekvő s sz lesk rű ig nyeknek kell megfelelnie ennek a sport abroncsnak. Elődj hez m rten teljes m rt kben megv ltozott a vizu lis megjelen s, aminek legink bb funkcion lis hat sa lesz majd rezhető. A Power 6 c lja, hogy kiv l tapad st s lettartamot ny jtson k z ti s alkalom szerű versenyp ly s haszn lat mellett. A designv lt s oka a bizonyos jellemzők hat sfok nak n vel se. Az egyik ilyen funkci ja a meg jult mint
A Michelin ism telten innov ci val k sz lt szupersport kateg ri ban, hisz az egyre n vekvő s sz lesk rű ig nyeknek kell megfelelnie ennek a sport abroncsnak. Elődj hez m rten teljes m rt kben megv ltozott a vizu lis megjelen s, aminek legink bb funkcion lis hat sa lesz majd rezhető. A Power 6 c lja, hogy kiv l tapad st s lettartamot ny jtson k z ti s alkalom szerű versenyp ly s haszn lat mellett. A designv lt s oka a bizonyos jellemzők hat sfok nak n vel se. Az egyik ilyen funkci ja a meg jult mint
Egy abroncs melyet a versenyz s inspir lt. Egy j modell kifejleszt se sor n az egyik legfontosabb feladat az, hogy az előző gener ci hoz viszony tva, tov bb a konkurenci hoz m rve javul st rj nk el s mindig egy l p ssel előr bb j rjunk a versenyt rsakhoz viszony tva. Jelen esetben is ez volt a fő szempont. Az abroncs fejleszt s ben a MotoGP abroncsokat tervező m rn k k s tesztelő pil t k vettek r szt. A GP2 azoknak ide lis v laszt s, akik a hat rokat feszegetik, nem ismernek kompromisszumokat s a ta
Egy abroncs melyet a versenyz s inspir lt. Egy j modell kifejleszt se sor n az egyik legfontosabb feladat az, hogy az előző gener ci hoz viszony tva, tov bb a konkurenci hoz m rve javul st rj nk el s mindig egy l p ssel előr bb j rjunk a versenyt rsakhoz viszony tva. Jelen esetben is ez volt a fő szempont. Az abroncs fejleszt s ben a MotoGP abroncsokat tervező m rn k k s tesztelő pil t k vettek r szt. A GP2 azoknak ide lis v laszt s, akik a hat rokat feszegetik, nem ismernek kompromisszumokat s a ta
Egy abroncs melyet a versenyz s inspir lt. Egy j modell kifejleszt se sor n az egyik legfontosabb feladat az, hogy az előző gener ci hoz viszony tva, tov bb a konkurenci hoz m rve javul st rj nk el eacute;s mindig egy l p ssel előr bb j rjunk a versenyt rsakhoz viszony tva. Jelen esetben is ez volt a fő szempont. Az abroncs fejleszt s ben a MotoGP abroncsokat tervező m rn k k s tesztelő pil t k vettek r szt. A GP2 azoknak ide lis v laszt s, akik a hat rokat feszegetik, nem ismernek kompromisszumokat
Egy abroncs melyet a versenyz s inspir lt. Egy j modell kifejleszt se sor n az egyik legfontosabb feladat az, hogy az előző gener ci hoz viszony tva, tov bb a konkurenci hoz m rve javul st rj nk el s mindig egy l p ssel előr bb j rjunk a versenyt rsakhoz viszony tva. Jelen esetben is ez volt a fő szempont. Az abroncs fejleszt s ben a MotoGP abroncsokat tervező m rn k k s tesztelő pil t k vettek r szt. A GP2 azoknak ide lis v laszt s, akik a hat rokat feszegetik, nem ismernek kompromisszumokat s a ta
Egy abroncs melyet a versenyz s inspir lt. Egy j modell kifejleszt se sor n az egyik legfontosabb feladat az, hogy az előző gener ci hoz viszony tva, tov bb a konkurenci hoz m rve javul st rj nk el s mindig egy l p ssel előr bb j rjunk a versenyt rsakhoz viszony tva. Jelen esetben is ez volt a fő szempont. Az abroncs fejleszt seacute;ben a MotoGP abroncsokat tervező m rn k k s tesztelő pil t k vettek r szt. A GP2 azoknak ide lis v laszt s, akik a hat rokat feszegetik, nem ismernek kompromisszumokat
me egy jabb nagy gy a Dunlopt l, amely Trailmax Raid n vre hallgat. Csakis azoknak a motorosoknak javasolt, akik c lir nyosan s tudatosan kereszt l mennek mindenf le akad lyon, ami az tjukba ker l. Legyen az s r, k ves-szikl s talaj, homok, iszapos ter let a Trailmax Raidnak ez nem akad ly. Robusztus fel p t s nek k sz nhetően kellően ellen ll a mechanikai s r l sekkel szemben. A mintablokkok egym shoz viszony tott elhelyez se pedig a lehető legjobban g tolja azok s rral val elt mőd s t. Ennek k sz
Egy abroncs melyet a versenyz s inspir lt. Egy j modell kifejleszt se sor n az egyik legfontosabb feladat az, hogy az előző gener ci hoz viszony tva, tov bb a konkurenci hoz m rve javul st rj nk el s mindig egy l p ssel előr bb j rjunk a versenyt rsakhoz viszony tva. Jelen esetben is ez volt a fő szempont. Az abroncs fejleszt s ben a MotoGP abroncsokat tervező m rn k k s tesztelő pil t k vettek r szt. A GP2 azoknak ide lis v laszt s, akik a hat rokat feszegetik, nem ismernek kompromisszumokat s a ta
A Michelin Power Supermoto, a vil g leg eredm nyesebb versenyzőinek seg ts g vel ker lt kifejleszt sre. j vegy letek ker ltek a kever kbe, melyek jobb tapad st, ugyanakkor magasabb lettartamot biztos tanak. A k n latba beker lt a 16 -os első m ret, ami fordul konyabb, s prec zebb visszajelz seket ad az első ker ktől.
A Michelin Power Supermoto, a vil g leg eredm nyesebb versenyzőinek seg ts g vel ker lt kifejleszt sre. j vegy letek ker ltek a kever kbe, melyek jobb tapad st, ugyanakkor magasabb lettartamot biztos tanak. A k n latba beker lt a 16 -os első m ret, ami fordul konyabb, s prec zebb visszajelz seket ad az első ker ktől.
A Michelin Power Supermoto, a vil g leg eredm nyesebb versenyzőinek seg ts g vel ker lt kifejleszt sre. j vegy letek ker ltek a kever kbe, melyek jobb tapad st, ugyanakkor magasabb lettartamot biztos tanak. A k n latba beker lt a 16 -os első m ret, ami fordul konyabb, s prec zebb visszajelz seket ad az első ker ktől.
A Michelin Power Supermoto, a vil g leg eredmeacute;nyesebb versenyzőinek seg ts g vel ker lt kifejleszt sre. j vegy letek ker ltek a kever kbe, melyek jobb tapad st, ugyanakkor magasabb lettartamot biztos tanak. A k n latba beker lt a 16 -os első m ret, ami fordul konyabb, s prec zebb visszajelz seket ad az első ker ktől.
A Michelin Power Supermoto, a vil g leg eredm nyesebb versenyzőinek seg ts g vel ker lt kifejleszt sre. j vegy letek ker ltek a kever kbe, melyek jobb tapad st, ugyanakkor magasabb lettartamot biztos tanak. A k n latba beker lt a 16 -os első m ret, ami fordul konyabb, s prec zebb visszajelz seket ad az első ker ktől.
me egy jabb nagy gy a Dunlopt l, amely Trailmax Raid n vre hallgat. Csakis azoknak a motorosoknak javasolt, akik c lir nyosan s tudatosan kereszt l mennek mindenf le akad lyon, ami az tjukba ker l. Legyen az s r, k ves-szikl s talaj, homok, iszapos ter let a Trailmax Raidnak ez nem akad ly. Robusztus fel p t s nek k sz nhetően kellően ellen ll a mechanikai s r l sekkel szemben. A mintablokkok egym shoz viszony tott elhelyez se pedig a lehető legjobban g tolja azok s rral val elt mőd s t. Ennek k sz