Nem volt könnyű továbbfejleszteni a D3-as sisakunk kategóriavezető kialakítását és funkcióját, de megvalósítottuk. A repülőgépipari héj kialakításával és anyagaival készült D4 Composite sisakot 1050 grammra tudtuk elérni anélkül, hogy bármilyen erőt feláldoztunk volna. A MIPS C2 védelmi rendszer esés esetén további biztonsági szintet nyújt. A kényelem érdekében a D4 Comp a hűtőlevegőt egy elülső levegőbeszívó rendszeren keresztül vezeti, amely a polimer középen és az elektromos hálózat oldalsó hálóján ker
It wasn\'t easy to improve upon the class-leading design and function of our D3 helmet, but we made it happen. Built with an aerospace shell design and materials, we were able to get the D4 Composite helmet to 1050 grams without sacrificing any strength. MIPS C2 protection system is used to add an additional layer of safety in the event of a fall. For comfort, the D4 Comp routes cooling air through a front air intake system that flows through the polymer center and power grid side mesh keeping your head c
Nem volt könnyű továbbfejleszteni a D3-as sisakunk kategóriavezető kialakítását és funkcióját, de megvalósítottuk. A repülőgépipari héj kialakításával és anyagaival készült D4 Composite sisakot 1050 grammra tudtuk elérni anélkül, hogy bármilyen erőt feláldoztunk volna. A MIPS C2 védelmi rendszer esés esetén további biztonsági szintet nyújt. A kényelem érdekében a D4 Comp a hűtőlevegőt egy elülső levegőbeszívó rendszeren keresztül vezeti, amely a polimer középen és az elektromos hálózat oldalsó hálóján ker
It wasn\'t easy to improve upon the class-leading design and function of our D3 helmet, but we made it happen. Built with an aerospace shell design and materials, we were able to get the D4 Composite helmet to 1050 grams without sacrificing any strength. MIPS C2 protection system is used to add an additional layer of safety in the event of a fall. For comfort, the D4 Comp routes cooling air through a front air intake system that flows through the polymer center and power grid side mesh keeping your head c
Nem volt könnyű továbbfejleszteni a D3-as sisakunk kategóriavezető kialakítását és funkcióját, de megvalósítottuk. A repülőgépipari héj kialakításával és anyagaival készült D4 Composite sisakot 1050 grammra tudtuk elérni anélkül, hogy bármilyen erőt feláldoztunk volna. A MIPS C2 védelmi rendszer esés esetén további biztonsági szintet nyújt. A kényelem érdekében a D4 Comp a hűtőlevegőt egy elülső levegőbeszívó rendszeren keresztül vezeti, amely a polimer középen és az elektromos hálózat oldalsó hálóján ker
Nem volt könnyű továbbfejleszteni a D3-as sisakunk kategóriavezető kialakítását és funkcióját, de megvalósítottuk. A repülőgépipari héj kialakításával és anyagaival készült D4 Composite sisakot 1050 grammra tudtuk elérni anélkül, hogy bármilyen erőt feláldoztunk volna. A MIPS C2 védelmi rendszer esés esetén további biztonsági szintet nyújt. A kényelem érdekében a D4 Comp a hűtőlevegőt egy elülső levegőbeszívó rendszeren keresztül vezeti, amely a polimer középen és az elektromos hálózat oldalsó hálóján ker
Nem volt könnyű továbbfejleszteni a D3-as sisakunk kategóriavezető kialakítását és funkcióját, de megvalósítottuk. A repülőgépipari héj kialakításával és anyagaival készült D4 Composite sisakot 1050 grammra tudtuk elérni anélkül, hogy bármilyen erőt feláldoztunk volna. A MIPS C2 védelmi rendszer esés esetén további biztonsági szintet nyújt. A kényelem érdekében a D4 Comp a hűtőlevegőt egy elülső levegőbeszívó rendszeren keresztül vezeti, amely a polimer középen és az elektromos hálózat oldalsó hálóján ker
Nem volt könnyű továbbfejleszteni a D3-as sisakunk kategóriavezető kialakítását és funkcióját, de megvalósítottuk. A repülőgépipari héj kialakításával és anyagaival készült D4 Composite sisakot 1050 grammra tudtuk elérni anélkül, hogy bármilyen erőt feláldoztunk volna. A MIPS C2 védelmi rendszer esés esetén további biztonsági szintet nyújt. A kényelem érdekében a D4 Comp a hűtőlevegőt egy elülső levegőbeszívó rendszeren keresztül vezeti, amely a polimer középen és az elektromos hálózat oldalsó hálóján ker
Nem volt könnyű továbbfejleszteni a D3-as sisakunk kategóriavezető kialakítását és funkcióját, de megvalósítottuk. A repülőgépipari héj kialakításával és anyagaival készült D4 Composite sisakot 1050 grammra tudtuk elérni anélkül, hogy bármilyen erőt feláldoztunk volna. A MIPS C2 védelmi rendszer esés esetén további biztonsági szintet nyújt. A kényelem érdekében a D4 Comp a hűtőlevegőt egy elülső levegőbeszívó rendszeren keresztül vezeti, amely a polimer középen és az elektromos hálózat oldalsó hálóján ker
A Daytona sisaksorozat újradefiniálta a technológia, a biztonság és a művészi tervezés házasságát. A Troy Lee Designs D4 Carbon Helmet ismét megváltoztatta a játékot. Képesek voltunk stratégiailag növelni az erőt és a tartósságot, miközben a teljes súlyt prémium szinten tartottuk. Ez a modell integrált MIPS agyvédelmi rendszerrel, könnyű titán D-gyűrűkkel, kulcscsont-felfüggesztési rendszerrel, gyorskioldható XT2 3D arcpárnákkal és ionos mosható béléssel is rendelkezik.
A Daytona sisaksorozat újradefiniálta a technológia, a biztonság és a művészi tervezés házasságát. A Troy Lee Designs D4 Carbon Helmet ismét megváltoztatta a játékot. Képesek voltunk stratégiailag növelni az erőt és a tartósságot, miközben a teljes súlyt prémium szinten tartottuk. Ez a modell integrált MIPS agyvédelmi rendszerrel, könnyű titán D-gyűrűkkel, kulcscsont-felfüggesztési rendszerrel, gyorskioldható XT2 3D arcpárnákkal és ionos mosható béléssel is rendelkezik.
A Daytona sisaksorozat újradefiniálta a technológia, a biztonság és a művészi tervezés házasságát. A Troy Lee Designs D4 Carbon Helmet ismét megváltoztatta a játékot. Képesek voltunk stratégiailag növelni az erőt és a tartósságot, miközben a teljes súlyt prémium szinten tartottuk. Ez a modell integrált MIPS agyvédelmi rendszerrel, könnyű titán D-gyűrűkkel, kulcscsont-felfüggesztési rendszerrel, gyorskioldható XT2 3D arcpárnákkal és ionos mosható béléssel is rendelkezik.
A Daytona sisaksorozat újradefiniálta a technológia, a biztonság és a művészi tervezés házasságát. A Troy Lee Designs D4 Carbon Helmet ismét megváltoztatta a játékot. Képesek voltunk stratégiailag növelni az erőt és a tartósságot, miközben a teljes súlyt prémium szinten tartottuk. Ez a modell integrált MIPS agyvédelmi rendszerrel, könnyű titán D-gyűrűkkel, kulcscsont-felfüggesztési rendszerrel, gyorskioldható XT2 3D arcpárnákkal és ionos mosható béléssel is rendelkezik.
Olyan kényelmes, hogy soha nem akarja majd levenni. Az A3-as hegyikerékpáros sisak a prémium mountain bike sisakok új szabványa, luxus kényelemmel, szabadalmaztatás alatt álló biztonsági innovációkkal, szellőzéssel, amely a leghosszabb emelkedőkön is hűvösen tartja Önt, kényelemmel és lefedettséggel, hogy megvédje a legvázlatosabb lejtőkön is. A lehető legmagasabb pontszám (5 csillag) a Virginia Tech sisakbiztonsági laboratóriumától, így minden körülmények között magabiztosnak érezheti magát.
Olyan kényelmes, hogy soha nem akarja majd levenni. Az A3-as hegyikerékpáros sisak a prémium mountain bike sisakok új szabványa, luxus kényelemmel, szabadalmaztatás alatt álló biztonsági innovációkkal, szellőzéssel, amely a leghosszabb emelkedőkön is hűvösen tartja Önt, kényelemmel és lefedettséggel, hogy megvédje a legvázlatosabb lejtőkön is. A lehető legmagasabb pontszám (5 csillag) a Virginia Tech sisakbiztonsági laboratóriumától, így minden körülmények között magabiztosnak érezheti magát.