Enduro tudású kerékpár Bosch erővel? Jobb, ha elhiszed. A Stereo Hybrid 160 HPC karbonvázát úgy tervezték, hogy a moduláris akkumulátorrendszer – beleértve a 750 Wh-s akkumulátort is – és a negyedik generációs Bosch meghajtóegység teljes méretválasztékban elérhető, így szinte minden bicajosnak megfelel. A praktikum kulcsfontosságú, így például van hely egy kulacstartónak, és az elemtartó fedele nyomógombos hozzáféréssel rendelkezik. A kezelés terén beépítettük a versenyek által inspirált geometriát, és a
Enduro tudású kerékpár Bosch erővel? Jobb, ha elhiszed. A Stereo Hybrid 160 HPC karbonvázát úgy tervezték, hogy a moduláris akkumulátorrendszer – beleértve a 750 Wh-s akkumulátort is – és a negyedik generációs Bosch meghajtóegység teljes méretválasztékban elérhető, így szinte minden bicajosnak megfelel. A praktikum kulcsfontosságú, így például van hely egy kulacstartónak, és az elemtartó fedele nyomógombos hozzáféréssel rendelkezik. A kezelés terén beépítettük a versenyek által inspirált geometriát, és a
Enduro tudású kerékpár Bosch erővel? Jobb, ha elhiszed. A Stereo Hybrid 160 HPC karbonvázát úgy tervezték, hogy a moduláris akkumulátorrendszer – beleértve a 750 Wh-s akkumulátort is – és a negyedik generációs Bosch meghajtóegység teljes méretválasztékban elérhető, így szinte minden bicajosnak megfelel. A praktikum kulcsfontosságú, így például van hely egy kulacstartónak, és az elemtartó fedele nyomógombos hozzáféréssel rendelkezik. A kezelés terén beépítettük a versenyek által inspirált geometriát, és a
Az evolúció soha nem áll meg. Ezért a Stereo Hybrid 140 HPC mostantól képes akár 750 Wh-s akkumulátort is fogadni a por- és fröccsenésálló fedél alatt. Ez azt jelenti, hogy a negyedik generációs Bosch CX meghajtóegységet – 85 Nm-es nyomatékkal – hosszú utakon is ki tudod használni, bármilyen vázméret is illik hozzád a legjobban. A Boost 148 hátsó tengely, a nagy forgócsapágyak és az All Mountain Geometry biztos kezelhetőséget biztosítanak, még akkor is, amikor felfedezed a 140 mm-es hátsó és a 150 mm-es e
Az evolúció soha nem áll meg. Ezért a Stereo Hybrid 140 HPC mostantól képes akár 750 Wh-s akkumulátort is fogadni a por- és fröccsenésálló fedél alatt. Ez azt jelenti, hogy a negyedik generációs Bosch CX meghajtóegységet – 85 Nm-es nyomatékkal – hosszú utakon is ki tudod használni, bármilyen vázméret is illik hozzád a legjobban. A Boost 148 hátsó tengely, a nagy forgócsapágyak és az All Mountain Geometry biztos kezelhetőséget biztosítanak, még akkor is, amikor felfedezed a 140 mm-es hátsó és a 150 mm-es e
Az evolúció soha nem áll meg. Ezért a Stereo Hybrid 140 HPC mostantól képes akár 750 Wh-s akkumulátort is fogadni a por- és fröccsenésálló fedél alatt. Ez azt jelenti, hogy a negyedik generációs Bosch CX meghajtóegységet – 85 Nm-es nyomatékkal – hosszú utakon is ki tudod használni, bármilyen vázméret is illik hozzád a legjobban. A Boost 148 hátsó tengely, a nagy forgócsapágyak és az All Mountain Geometry biztos kezelhetőséget biztosítanak, még akkor is, amikor felfedezed a 140 mm-es hátsó és a 150 mm-es e
A Stereo Hybrid karcsú váza tele van okos vonásokkal, hogy népszerű, Bosch-motoros nyomvonalkutatónkat minden eddiginél jobbá tegye. A moduláris akkumulátorrendszer eltünteti a Bosch akkumulátort a szem elől, és távol tartja a portól és a víztől. A belső kábelelvezetés nem csak ügyes, hanem azt is jelenti, hogy nincsenek kábellyukak a fejcsőben. A kifinomult négyrudas felfüggesztési rendszer elszigeteli Önt az ütésektől az egész napos vezetési kényelem érdekében, és az egészet a Comfort geometriánk borítj
Mire jó egy bárhová vihető, egész nap közlekedő, Bosch-motoros kerékpár áram nélkül? Nem sok, ezért a Stereo Hybrid 140 HPC minden keretmérete, egészen a legkisebbig, 750 Wh-s akkumulátort fogad. A Bosch CX meghajtóegység akár 85 Nm-es nyomatékával kombinálva ez az Ön belépője a hosszabb terepes kalandokra. A Boost 148 hátsó tengely, a nagy forgócsapágyak és az All Mountain Geometry garantált kezelhetőséget biztosít, még akkor is, ha a 140 mm-es hátsó és a 150 mm-es első út korlátait fedezi fel. A Sram UD
Mindkét akkumulátor teljesen fel van töltve, az egyik az elektromos motoromon, a másik az EDGE TWENTY HYBRID hátizsákomban található. Az integrált elemtartó rekesszel ellátott hátizsáknak köszönhetően többé nem kell aggódnia az üres elemek miatt, míg a Natural Fit Back rendszer tökéletesen elosztja az akkumulátor hozzáadott súlyát. Egyetlen út sem túl hosszú és egyetlen hegy sem túl meredek a CUBE EDGE TWENTY HYBRID hátizsákkal. • szín: fekete mész • tulajdonságok: kompatibilis hidratációs r
Az Acid 240 ideális választás azoknak a fiatal montisoknak, akik szeretnének lépést tartani a barátaikkal és szüleikkel. A Suntour villa növeli a kényelmet és kontrollt nehéz terepen, míg a Shimano 7 sebességes váltójával minden hegy elérhető távolságba kerül. A v-fékek erőteljesek és könnyen kezelhetők a kifejezetten kis kezekhez tervezett karokkal és az első fékbe épített fékerő szabályozóval. A cserélhető váltófülnek köszönhetően pedig egy kisebb esés nem okoz nagy kárt a bringában. Indulj. Várnak a fe
Mire jó egy bárhová vihető, egész nap közlekedő, Bosch-motoros kerékpár áram nélkül? Nem sok, ezért a Stereo Hybrid 140 HPC minden keretmérete, egészen a legkisebbig, 750 Wh-s akkumulátort fogad. A Bosch CX meghajtóegység akár 85 Nm-es nyomatékával kombinálva ez az Ön belépője a hosszabb terepes kalandokra. A Boost 148 hátsó tengely, a nagy forgócsapágyak és az All Mountain Geometry garantált kezelhetőséget biztosít, még akkor is, ha a 140 mm-es hátsó és a 150 mm-es első út korlátait fedezi fel. A Sram UD
C:68 X Monocoque váz, RockShox SID SL teleszkóp, Sram XX1 Eagle 1x12-es váltás, Sram X01 váltókar, Newmen Evolution SL X.A kerékszett, Maxxis gumik, Carbon nyeregcső, Carbon kormány, Tapered, Boost
Könnyű lapos pedál, cserélhető csúszásgátló csapok, CrMo tengely, négy további reflektor, golyóscsapágy
A megadott specifikációkban minimális eltérések előfordulhatnak!
Alacsony profiljának, homorú érintkezőfelületének és tíz cserélhető rozsdamentes acél tüskéjének köszönhetően ez a pedál fantasztikus fogást és pozitív visszajelzést kínál.