A gyors országúti kerékpárok nem véletlenül néznek ki gyorsnak: az aero részletekre való odafigyelés valójában gyorssá teszi a bringát. Az Agree C:62 az integrált kormánnyal és a belső kábelelvezetéssel az élen jár ezen a téren. A karboncsövek tervezésekor pedig a már világbajnokságot is nyerő időfutam és országúti kerékpárjainkból merítettünk. A gondos karbonfelépítés és a karcsú merevítők biztosítják a kényelmet hosszabb tekeréseken is, az opcionális tárolódoboznak hála pedig ételt, szerszámokat vagy eg
Egy ultrakönnyű, Bosch-üzemű, teljes felfüggesztésű kerékpár építése nem könnyű. Ezért az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja, a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében, a lehető legkisebb súly mellett. A 400Wh-s akkumulátort az alsó csőbe építettük be, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsuk a kezelhetőséget, és a váz PowerMore-képes a 250Wh-s hatótáv növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A belső kábelelvezetés kieg
Egy ultrakönnyű, Bosch-üzemű, teljes felfüggesztésű kerékpár építése nem könnyű. Ezért az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja, a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében, a lehető legkisebb súly mellett. A 400Wh-s akkumulátort az alsó csőbe építettük be, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsuk a kezelhetőséget, és a váz PowerMore-képes a 250Wh-s hatótáv növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A belső kábelelvezetés kieg
Egy ultrakönnyű, Bosch-üzemű, teljes felfüggesztésű kerékpár építése nem könnyű. Ezért az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja, a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében, a lehető legkisebb súly mellett. A 400Wh-s akkumulátort az alsó csőbe építettük be, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsuk a kezelhetőséget, és a váz PowerMore-képes a 250Wh-s hatótáv növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A belső kábelelvezetés kieg
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel