Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
A CUBE-nál tudjuk, hogy a legegyszerűbb megoldások sokszor a legjobbak. A Compact Hybrid kereszt-merevített váza elegáns, stabil és erős. Lehetővé teszi a könnyű fel-és leszállást, valamint kényelmes fogantyúval rendelkezik. A hosszú fejcső a pontos és biztonságos kormányzásért felel. Az erőteljes Bosch motor egy egyedi kialakítású egységben helyezkedik el a váz alján, az akkumulátor pedig el van tűntetve a bicajos és a csomag útjából is. A nyereg és a kormány gyors és egyszerű beállítása miatt, minden te
A CUBE-nál tudjuk, hogy a legegyszerűbb megoldások sokszor a legjobbak. A Compact Hybrid kereszt-merevített váza elegáns, stabil és erős. Lehetővé teszi a könnyű fel-és leszállást, valamint kényelmes fogantyúval rendelkezik. A hosszú fejcső a pontos és biztonságos kormányzásért felel. Az erőteljes Bosch motor egy egyedi kialakítású egységben helyezkedik el a váz alján, az akkumulátor pedig el van tűntetve a bicajos és a csomag útjából is. A nyereg és a kormány gyors és egyszerű beállítása miatt, minden te
A CUBE-nál tudjuk, hogy a legegyszerűbb megoldások sokszor a legjobbak. A Compact Hybrid kereszt-merevített váza elegáns, stabil és erős. Lehetővé teszi a könnyű fel-és leszállást, valamint kényelmes fogantyúval rendelkezik. A hosszú fejcső a pontos és biztonságos kormányzásért felel. Az erőteljes Bosch motor egy egyedi kialakítású egységben helyezkedik el a váz alján, az akkumulátor pedig el van tűntetve a bicajos és a csomag útjából is. A nyereg és a kormány gyors és egyszerű beállítása miatt, minden te
A CUBE-nál tudjuk, hogy a legegyszerűbb megoldások sokszor a legjobbak. A Compact Hybrid kereszt-merevített váza elegáns, stabil és erős. Lehetővé teszi a könnyű fel-és leszállást, valamint kényelmes fogantyúval rendelkezik. A hosszú fejcső a pontos és biztonságos kormányzásért felel. Az erőteljes Bosch motor egy egyedi kialakítású egységben helyezkedik el a váz alján, az akkumulátor pedig el van tűntetve a bicajos és a csomag útjából is. A nyereg és a kormány gyors és egyszerű beállítása miatt, minden te
Izgatottan vártuk az új Cross Race C:62 vázat, és íme, miért: sok olyan újítást tartalmaz, mint a prémium karbon cyclocross vázunk. Így például egy félig integrált nyeregcsőbilincset és ugyanazt az integrált kábelvezetést találod, amely szépen fut a fejcső tetejébe, ugyanazért a gondtalan teljesítményért, alacsony karbantartási igényért és letisztult megjelenésért. Az Advanced Twin Mold gyártási technológiával készült C:62® karbonból készült. Ez a nagy teljesítményű cyclocross váz, amely a következő szint
Izgatottan vártuk az új Cross Race C:62 vázat, és íme, miért: sok olyan újítást tartalmaz, mint a prémium karbon cyclocross vázunk. Így például egy félig integrált nyeregcsőbilincset és ugyanazt az integrált kábelvezetést találod, amely szépen fut a fejcső tetejébe, ugyanazért a gondtalan teljesítményért, alacsony karbantartási igényért és letisztult megjelenésért. Az Advanced Twin Mold gyártási technológiával készült C:62® karbonból készült. Ez a nagy teljesítményű cyclocross váz, amely a következő szint
A fejlődés sosem áll meg. A Cross Race C:68X vázat a Charles Liégeois Roastery CX cyclocross csapatával közösen fejlesztettük ki, és a csúcskategóriás karbon versenybringáinkból is merítettünk inspirációt. Az eredmény egy tökéletesen csiszolt szerkezet, amelyet a csúcsminőségű C:68X® karbon anyagunkból készítettünk egy olyan vázhoz, amely kevesebb mint 900 g-ot nyom - 200 g-mal könnyebb, mint bármelyik általunk korábban épített cyclocross váz. Még mindig ugyanolyan erős, ugyanolyan merev és ugyanolyan kön
A praktikus városi kerékpárnak elegánsnak, visszafogottnak és sokoldalúnak kell lennie. Éppen ezért az Editor Hybrid vázát könnyű és tartós alumíniummal kezdtük, majd a fő csőcsatlakozásoknál Smooth Welding funkciót adtunk hozzá – így tiszta, szinte organikus megjelenést kapott. A kábelek teljesen integráltak a hosszabb élettartam érdekében, és kiegészítik a rendezetlen esztétikát, sőt, még a 400 Wh-s akkumulátort is beépítettük az alsó csőbe és a mini vezérlőt a felső csőbe. A teljes karbon villa pedig k
A praktikus városi kerékpárnak elegánsnak, visszafogottnak és sokoldalúnak kell lennie. Éppen ezért az Editor Hybrid vázát könnyű és tartós alumíniummal kezdtük, majd a fő csőcsatlakozásoknál Smooth Welding funkciót adtunk hozzá – így tiszta, szinte organikus megjelenést kapott. A kábelek teljesen integráltak a hosszabb élettartam érdekében, és kiegészítik a rendezetlen esztétikát, sőt, még a 400 Wh-s akkumulátort is beépítettük az alsó csőbe és a mini vezérlőt a felső csőbe. A teljes karbon villa pedig k
A praktikus városi kerékpárnak elegánsnak, visszafogottnak és sokoldalúnak kell lennie. Éppen ezért az Editor Hybrid vázát könnyű és tartós alumíniummal kezdtük, majd a fő csőcsatlakozásoknál Smooth Welding funkciót adtunk hozzá – így tiszta, szinte organikus megjelenést kapott. A kábelek teljesen integráltak a hosszabb élettartam érdekében, és kiegészítik a rendezetlen esztétikát, sőt, még a 400 Wh-s akkumulátort is beépítettük az alsó csőbe és a mini vezérlőt a felső csőbe. A teljes karbon villa pedig k