95/40R21 Y PZero XL Pirelli Nyári abroncs, SI:Y=300 km/h, LI:111=1090kg
Márka: Pirelli Méret: 315/70 R 22.5 Típus: Teher LI: 154 SI: L Zajszint 75 Zajosztály: B Fogyasztás D Nedves tapadás: B
Márka: Pirelli Méret: 315/70 R 22.5 Típus: Teher LI: 154 SI: L Zajszint 74 Zajosztály: 2 Fogyasztás C Nedves tapadás: B
Ide lis v laszt s azoknak, akik hossz utakat tesznek meg, gyakran nagy csomagokkal terhelve, ugyanakkor szeretik motorjuk teljes tm ny t a v gletekig kihaszn lni. Az elődj n l 15%-al tart sabb GT a fejlesztők szerint k pes konstans megtartani pozit v jellemzőit az abroncs teljes lettartama alatt. gy hossz t von megőrizhető a Pirelli m rk ra jellemző kiv teles sz raz s nedves tapad s.
Az j szezon kezdet vel j abroncs is rkezik a megsz llott t ramotorosoknak. A kateg ria sz mos fontos jellemzővel b r, ami m r manaps g elv r snak is minős l. A verseny ebben a szegmensben igen ki lezett, gy nem csak megfelelve a piaci ig nyeknek, de a saj t magukkal szemben t masztott k vetel seknek is eleget kellett tennie a gy rt nak. Ennek f ny ben fejlesztett k az aktu lis modellt. M dos tott mintacsatorn kat kapott, melyeknek elhelyez se is v ltozott, legfők pp az első abroncs l jelentős a m dos
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
Kifejezetten a modern, impoz ns teljes tm nnyel rendelkező t ra end r sok ig nyeinek megfelelően tervezt k meg ezt az abroncsot, mely sok tulajdons got hordoz mag ban. A Pirelli b szke arra, hogy siker lt tv znie azokat ism rveket a gumiban, melyek kifejezetten alkalmass teszik aszfalt s terep haszn latra egyar nt. A megn velt blokkmint knak s anyag sszet telnek k sz nhetően igen magas teljes tm nyt ny jt utcai haszn lat eset n, mindemellett kiv l kapaszkod k pess ge mellett terepen is j l haszn lha
Ide lis v laszt s azoknak, akik hossz utakat tesznek meg, gyakran nagy csomagokkal terhelve, ugyanakkor szeretik motorjuk teljes tm ny t a v gletekig kihaszn lni. Az elődj n l 15%-al tart sabb GT a fejlesztők szerint k pes konstans megtartani pozit v jellemzőit az abroncs teljes lettartama alatt. gy hossz t von megőrizhető a Pirelli m rk ra jellemző kiv teles sz raz s nedves tapad s.
A Pirelli ScorpionTrail III a Scorpion term kcsal d eddig legsportosabb aszfalton haszn lhat abroncsa. Az első benyom sokat magunkban ki rt kelve l that , hogy vizu lisan minim lis v ltoz sokat alkalmaztak a tervez s sor n, hisz egy j l bev lt recepten nem sz ks ges sokat m dos tani. A sportoss g tekintet ben a Diablo csal db l k lcs nvett modern, elny jtott vill m mint kat haszn ltak fel a fut fel let kialak tsa sor n. Az elődmodell messzemenően a legsikeresebb t raend r abroncs, nemcsak a hazai, de a
A Pirelli ScorpionTrail III a Scorpion term kcsal d eddig legsportosabb aszfalton haszn lhat abroncsa. Az első benyom sokat magunkban ki rt kelve l that , hogy vizu lisan minim lis v ltoz sokat alkalmaztak a tervez s sor n, hisz egy j l bev lt recepten nem sz ks ges sokat m dos tani. A sportoss g tekintet ben a Diablo csal db l k lcs nvett modern, elny jtott vill m mint kat haszn ltak fel a fut fel let kialak tsa sor n. Az elődmodell messzemenően a legsikeresebb t raend r abroncs, nemcsak a hazai, de a
A Pirelli ScorpionTrail III a Scorpion term kcsal d eddig legsportosabb aszfalton haszn lhat abroncsa. Az első benyom sokat magunkban ki rt kelve l that , hogy vizu lisan minim lis v ltoz sokat alkalmaztak a tervez s sor n, hisz egy j l bev lt recepten nem sz ks ges sokat m dos tani. A sportoss g tekintet ben a Diablo csal db l k lcs nvett modern, elny jtott vill m mint kat haszn ltak fel a fut fel let kialak tsa sor n. Az elődmodell messzemenően a legsikeresebb t raend r abroncs, nemcsak a hazai, de a
A Pirelli ScorpionTrail III a Scorpion term kcsal d eddig legsportosabb aszfalton haszn lhat abroncsa. Az első benyom sokat magunkban ki rt kelve l that , hogy vizu lisan minim lis v ltoz sokat alkalmaztak a tervez s sor n, hisz egy j l bev lt recepten nem sz ks ges sokat m dos tani. A sportoss g tekintet ben a Diablo csal db l k lcs nvett modern, elny jtott vill m mint kat haszn ltak fel a fut fel let kialak tsa sor n. Az elődmodell messzemenően a legsikeresebb t raend r abroncs, nemcsak a hazai, de a
A Pirelli ScorpionTrail III a Scorpion term kcsal d eddig legsportosabb aszfalton haszn lhat abroncsa. Az első benyom sokat magunkban ki rt kelve l that , hogy vizu lisan minim lis v ltoz sokat alkalmaztak a tervez s sor n, hisz egy j l bev lt recepten nem sz ks ges sokat m dos tani. A sportoss g tekintet ben a Diablo csal db l k lcs nvett modern, elny jtott vill m mint kat haszn ltak fel a fut fel let kialak tsa sor n. Az elődmodell messzemenően a legsikeresebb t raend r abroncs, nemcsak a hazai, de a
A Pirelli ScorpionTrail III a Scorpion term kcsal d eddig legsportosabb aszfalton haszn lhat abroncsa. Az első benyom sokat magunkban ki rt kelve l that , hogy vizu lisan minim lis v ltoz sokat alkalmaztak a tervez s sor n, hisz egy j l bev lt recepten nem sz ks ges sokat m dos tani. A sportoss g tekintet ben a Diablo csal db l k lcs nvett modern, elny jtott vill m mint kat haszn ltak fel a fut fel let kialak tsa sor n. Az elődmodell messzemenően a legsikeresebb t raend r abroncs, nemcsak a hazai, de a
A Pirelli ScorpionTrail III a Scorpion term kcsal d eddig legsportosabb aszfalton haszn lhat abroncsa. Az első benyom sokat magunkban ki rt kelve l that , hogy vizu lisan minim lis v ltoz sokat alkalmaztak a tervez s sor n, hisz egy j l bev lt recepten nem sz ks ges sokat m dos tani. A sportoss g tekintet ben a Diablo csal db l k lcs nvett modern, elny jtott vill m mint kat haszn ltak fel a fut fel let kialak tsa sor n. Az elődmodell messzemenően a legsikeresebb t raend r abroncs, nemcsak a hazai, de a