Pirelli

200/60R17 PIRELLI DIABLO SUPERBIKE SC3 REA NHSNHS TL MOTORGUMI

200/60R17 PIRELLI DIABLO SUPERBIKE SC3 REA NHSNHS TL MOTORGUMI

A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.

megvesz
120/70R17+180/55R17 PIRELLI DIABLO ROSSO III FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  P RBAN

120/70R17+180/55R17 PIRELLI DIABLO ROSSO III FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI P RBAN

A tervez s s fejleszt s fő szempontja volt, hogy az j gener ci s abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai t masztotta ig nyeknek. Versenyp ly n sz letett, s a Superbike vil gbajnoks gban gyűjt tt tapasztalatokat is hasznos tja, a c lk z ns g azonban egy rtelműen az utca motorosa. A felhaszn l i ig nyek nagyban megv ltoztak a kateg ri val szemben, hiszen a mai sportmotoros m r nem el gszik meg a kiv l sz raz tapad ssal, elv rja a biztons gos tapad st nedves tfel leten, hűv s időben, s mindezt

megvesz
120/60R17+160/60R17 PIRELLI DIABLO ROSSO III FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI  P RBAN

120/60R17+160/60R17 PIRELLI DIABLO ROSSO III FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI P RBAN

A tervez s s fejleszt s fő szempontja volt, hogy az j gener ci s abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai t masztotta ig nyeknek. Versenyp ly n sz letett, s a Superbike vil gbajnoks gban gyűjt tt tapasztalatokat is hasznos tja, a c lk z ns g azonban egy rtelműen az utca motorosa. A felhaszn l i ig nyek nagyban megv ltoztak a kateg ri val szemben, hiszen a mai sportmotoros m r nem el gszik meg a kiv l sz raz tapad ssal, elv rja a biztons gos tapad st nedves tfel leten, hűv s időben, s mindezt

megvesz
120/70R17+160/60R17 PIRELLI DIABLO ROSSO III FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI  P RBAN

120/70R17+160/60R17 PIRELLI DIABLO ROSSO III FRONT/REAR 69W TL MOTORGUMI P RBAN

A tervez s s fejleszt s fő szempontja volt, hogy az j gener ci s abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai t masztotta ig nyeknek. Versenyp ly n sz letett, s a Superbike vil gbajnoks gban gyűjt tt tapasztalatokat is hasznos tja, a c lk z ns g azonban egy rtelműen az utca motorosa. A felhaszn l i ig nyek nagyban megv ltoztak a kateg ri val szemben, hiszen a mai sportmotoros m r nem el gszik meg a kiv l sz raz tapad ssal, elv rja a biztons gos tapad st nedves tfel leten, hűv s időben, s mindezt

megvesz
120/70R17+150/60R17 PIRELLI DIABLO ROSSO III FRONT/REAR 66W TL MOTORGUMI  P RBAN

120/70R17+150/60R17 PIRELLI DIABLO ROSSO III FRONT/REAR 66W TL MOTORGUMI P RBAN

A tervez s s fejleszt s fő szempontja volt, hogy az j gener ci s abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai t masztotta ig nyeknek. Versenyp ly n sz letett, s a Superbike vil gbajnoks gban gyűjt tt tapasztalatokat is hasznos tja, a c lk z ns g azonban egy rtelműen az utca motorosa. A felhaszn l i ig nyek nagyban megv ltoztak a kateg ri val szemben, hiszen a mai sportmotoros m r nem el gszik meg a kiv l sz raz tapad ssal, elv rja a biztons gos tapad st nedves tfel leten, hűv s időben, s mindezt

megvesz
120/70R17+190/50R17 PIRELLI DIABLO ROSSO III FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI  P RBAN

120/70R17+190/50R17 PIRELLI DIABLO ROSSO III FRONT/REAR 73W TL MOTORGUMI P RBAN

A tervez s s fejleszt s fő szempontja volt, hogy az j gener ci s abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai t masztotta ig nyeknek. Versenyp ly n sz letett, s a Superbike vil gbajnoks gban gyűjt tt tapasztalatokat is hasznos tja, a c lk z ns g azonban egy rtelműen az utca motorosa. A felhaszn l i ig nyek nagyban megv ltoztak a kateg ri val szemben, hiszen a mai sportmotoros m r nem el gszik meg a kiv l sz raz tapad ssal, elv rja a biztons gos tapad st nedves tfel leten, hűv s időben, s mindezt

megvesz
120/70R17+190/55R17 PIRELLI DIABLO ROSSO III FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI  P RBAN

120/70R17+190/55R17 PIRELLI DIABLO ROSSO III FRONT/REAR 75W TL MOTORGUMI P RBAN

A tervez s s fejleszt s fő szempontja volt, hogy az j gener ci s abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai t masztotta ig nyeknek. Versenyp ly n sz letett, s a Superbike vil gbajnoks gban gyűjt tt tapasztalatokat is hasznos tja, a c lk z ns g azonban egy rtelműen az utca motorosa. A felhaszn l i ig nyek nagyban megv ltoztak a kateg ri val szemben, hiszen a mai sportmotoros m r nem el gszik meg a kiv l sz raz tapad ssal, elv rja a biztons gos tapad st nedves tfel leten, hűv s időben, s mindezt

megvesz
110/80R19+150/70R17 PIRELLI SCORPION TRAIL II FRONT/REAR 69V TL MOTORGUMI  P RBAN

110/80R19+150/70R17 PIRELLI SCORPION TRAIL II FRONT/REAR 69V TL MOTORGUMI P RBAN

A Scorpion Trail II t k letes egyens lyt teremt egy sport-t ra abroncs tapad sa, s endur abroncs terepj r k pess gei k z tt. A tervez s c lja a hat rok n lk li kalandmotoroz s lehetős g nek megteremt se volt. A teljes tm ny pedig a mai modern t ra endur motorokhoz igazodik, mint p ld ul a BMW R1200GS, a Suzuki V-Strom, a Honda Crosstourer, a Yamaha XT1200Z Super Tenere, a Kawasaki Versys, a Ducati Multistrada, az Aprilia Caponord, vagy a Triupmh Tiger. Az j mint zat tervez sekor, egyar nt t maszkodta

megvesz
120/70R19+170/60R17 PIRELLI SCORPION TRAIL II FRONT/REAR 72V TL MOTORGUMI  P RBAN

120/70R19+170/60R17 PIRELLI SCORPION TRAIL II FRONT/REAR 72V TL MOTORGUMI P RBAN

A Scorpion Trail II t k letes egyens lyt teremt egy sport-t ra abroncs tapad sa, s endur abroncs terepj r k pess gei k z tt. A tervez s c lja a hat rok n lk li kalandmotoroz s lehetős g nek megteremt se volt. A teljes tm ny pedig a mai modern t ra endur motorokhoz igazodik, mint p ld ul a BMW R1200GS, a Suzuki V-Strom, a Honda Crosstourer, a Yamaha XT1200Z Super Tenere, a Kawasaki Versys, a Ducati Multistrada, az Aprilia Caponord, vagy a Triupmh Tiger. Az j mint zat tervez sekor, egyar nt t maszkodta

megvesz
130/90-16+170/80-15 PIRELLI NIGHT DRAGON FRONT/REAR 77H TL MOTORGUMI  P RBAN

130/90-16+170/80-15 PIRELLI NIGHT DRAGON FRONT/REAR 77H TL MOTORGUMI P RBAN

A custom/cruiser motorosok egyik kedvenc mint zata a Night Dragon, mely kiemelkedő tapad ssal jeleskedik. Olyan motorokra tervezt k amik kifejezetten nagy teljes tm nnyel b rnak, teh t sz ks g van az extra tapad sra s mindemellett a tart ss gra is. Egy olyan elj r st (EPT technology ) alkalmaztak a gy rt s sor n mely nagy sebess gn l is kellő rintkez si fel letet biztos t nek nk, ez ltal n veli a motor stabilit s t is. A Pirelli abroncsokra jellemző sportos mint zat jellemzi, ami mindenk pp igazodik

megvesz
120/70R17 PIRELLI DIABLO SUPERBIKE SC1 H TS  TL MOTORGUMI

120/70R17 PIRELLI DIABLO SUPERBIKE SC1 H TS TL MOTORGUMI

A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.

megvesz
120/70R17 PIRELLI DIABLO SUPERBIKE SC2 REA NHSNHS TL MOTORGUMI

120/70R17 PIRELLI DIABLO SUPERBIKE SC2 REA NHSNHS TL MOTORGUMI

A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.

megvesz
120/65R17 PIRELLI DIABLO ROSSO III FRONT 56W TL MOTORGUMI

120/65R17 PIRELLI DIABLO ROSSO III FRONT 56W TL MOTORGUMI

A tervez s s fejleszt s fő szempontja volt, hogy az j gener ci s abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai t masztotta ig nyeknek. Versenyp ly n sz letett, s a Superbike vil gbajnoks gban gyűjt tt tapasztalatokat is hasznos tja, a c lk z ns g azonban egy rtelműen az utca motorosa. A felhaszn l i ig nyek nagyban megv ltoztak a kateg ri val szemben, hiszen a mai sportmotoros m r nem el gszik meg a kiv l sz raz tapad ssal, elv rja a biztons gos tapad st nedves tfel leten, hűv s időben, s mindezt

megvesz
140/70-17 PIRELLI SPORT DEMON REAR 66H TL MOTORGUMI

140/70-17 PIRELLI SPORT DEMON REAR 66H TL MOTORGUMI

Egyszerűbb s prec zebb kezelhetős g, kisz m that viselked s, a speci lisan kialak tott h ts gumi kont rnak k sz nhetően.

megvesz
90/90-17 PIRELLI ANGEL CITY FRONT 49S TL MOTORGUMI

90/90-17 PIRELLI ANGEL CITY FRONT 49S TL MOTORGUMI

A robosztus fel p t sű X-ply szerkezet v delmet ny jt a sz rt defekts r l sekkel szemben, s kisz m that konstans teljes tm nyt ny jt az abroncs teljes lettartama sor n. A fut fel leti mint zat előseg ti a homog n kop sk p kialakul s t, s kiemelkedő v zkiszor t si jellemzőket mutat. Az Angel City gumikever ke k l nleges vegy leteket tartalmaz, ami egy speci lis sz n sszetevő, s sz zal kos ar nyban pontosan be ll tott szilicium-dioxid kever ke. Ennek k sz nhetően kiemelkedő a tapad s nedves s sz raz

megvesz