A custom/cruiser motorosok egyik kedvenc mint zata a Night Dragon, mely kiemelkedő tapad ssal jeleskedik. Olyan motorokra tervezt k amik kifejezetten nagy teljes tm nnyel b rnak, teh t sz ks g van az extra tapad sra s mindemellett a tart ss gra is. Egy olyan elj r st (EPT technology ) alkalmaztak a gy rt s sor n mely nagy sebess gn l is kellő rintkez si fel letet biztos t nek nk, ez ltal n veli a motor stabilit s t is. A Pirelli abroncsokra jellemző sportos mint zat jellemzi, ami mindenk pp igazodik
K z ton s terepen is egyar nt alkalmas radi l abroncs szupermot kra, s m s szabadidős motorker kp rokra. Optimaliz lt fut fel leti mint zat a k nnyű kezelhetős g rt, s kiemelkedő mechanikus tapad s rt terepen, s aszfalton egyar nt. A specilis anyag sszet telnek k sz nhetően kiemelkedő tapad st ny jt sz raz, s vizes tfel leten egyar nt.
K z ton s terepen is egyar nt alkalmas radi l abroncs szupermot kra, s m s szabadidős motorker kp rokra. Optimaliz lt fut fel leti mint zat a k nnyű kezelhetős g rt, s kiemelkedő mechanikus tapad s rt terepen, s aszfalton egyar nt. A specilis anyag sszet telnek k sz nhetően kiemelkedő tapad st ny jt sz raz, s vizes tfel leten egyar nt.
K z ton s terepen is egyar nt alkalmas radi l abroncs szupermot kra, s m s szabadidős motorker kp rokra. Optimaliz lt fut fel leti mint zat a k nnyű kezelhetős g rt, s kiemelkedő mechanikus tapad s rt terepen, s aszfalton egyar nt. A specilis anyag sszet telnek k sz nhetően kiemelkedő tapad st ny jt sz raz, s vizes tfel leten egyar nt.
K z ton s terepen is egyar nt alkalmas radi l abroncs szupermot kra, s m s szabadidős motorker kp rokra. Optimaliz lt fut fel leti mint zat a k nnyű kezelhetős g rt, s kiemelkedő mechanikus tapad s rt terepen, s aszfalton egyar nt. A specilis anyag sszet telnek k sz nhetően kiemelkedő tapad st ny jt sz raz, s vizes tfel leten egyar nt.
K z ton s terepen is egyar nt alkalmas radi l abroncs szupermot kra, s m s szabadidős motorker kp rokra. Optimaliz lt fut fel leti mint zat a k nnyű kezelhetős g rt, s kiemelkedő mechanikus tapad s rt terepen, s aszfalton egyar nt. A specilis anyag sszet telnek k sz nhetően kiemelkedő tapad st ny jt sz raz, s vizes tfel leten egyar nt.
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőmeacute;rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.
A gumiabroncs kiz r lag versenyp ly n haszn lhat , melyet a Superbike vil gbajnoks gban szerzett tapasztalatok alapj n fejlesztettek. Első m retekn l: Sc1 alacsony k lső hőm rs klet, Sc2 magas k lső hőm rs klet. H ts m retekn l: Sc2 alacsony hőm rs klet, Sc1 k zepes hőm rs klet tartom ny, Sc0 extr m meleg.