Részlet John C. Mawell előszavából: „Hébe-hóba rábukkan az ember egy könyvre, amely olyan ösztönzően hat rá, hogy mire észbe kap, máris azoknak az ismerőseinek a listáját állítja össze gondolatban, akiknek muszáj ajándékoznia egy példányt a jeles műből. Velem is pontosan ez történt, miután elolvastam Mark Sanborntól A Fred-faktort.” Ha össze kellene állítanom azok listáját, akiknek előnyére szolgálna A Fred-faktor elolvasása, a következő személyeket venném fel rá: Az alkalmazottaimat és üzletfele
Mersz nagyot álmodni? Mi a különbség egy álmodozó és olyasvalaki között, aki meg is valósítja álmát? John C. Maxwell szerint a megoldás tíz hathatós, mégis egyértelmű kérdés megválaszolásában rejlik. Akár egy régi álmodat tévesztetted szem elől, akár egy új után kutatsz a bensődben, a Tedd próbára az álmod! lépésről-lépésre haladó cselekvési tervvel szolgál számodra, melyet már ma elkezdhetsz alkalmazni, hogy felismerd, birtokba vedd és elérd álmodat. Most próbára teheted és életre keltheted álmo
A „pillecukor-elmélet” A Stanford Egyetem egy mérföldkő jelentőségű tanulmányában azt vizsgálták, hogy miért aratnak sikert egyesek ott, ahol mások kudarcot vallanak. A kísérlet során gyerekeket hagytak egyedül egy teremben, miután mindegyiküknek adtak egy pillecukrot, és rájuk bízták a választást, hogy rögtön megeszik, vagy csak tizenöt perc múltán fogyasztják el – ám a türelmeseknek beígértek jutalmul egy második cukrot is. Egyesek nyomban megették, mások kivártak. Ám a tanulmány egy évtizeddel későb
A Gazdag papa, szegény papa szertefoszlatja azt a mítoszt, hogy nagy fizetés szükséges a gazdagsághoz; tagadja azt az általános hiedelmet, hogy „a házad: eszköz”; bemutatja a szülőknek, miért nem hagyatkozhatnak az iskolarendszerre gyermekeik pénzügyi képzését illetően; értelmezi egyszer s mindenkorra az eszköz és a forrás fogalmát; megmutatja, mit kell megtanítanod gyermekeidnek a pénzről, sikeres anyagi jövőjük érdekében. Robert Kiyosaki világszerte emberek tízmillióit állította kihívás elé, és megvá
Mi a svájciak titka? Nem más, mint a befektetés. A svájciak a világ legokosabb befektetői, spekulánsai és hazárdjátékosai. Ez a könyv arról szól, hogy miként fogadj a nyertesre. Lesznek, akik ennek alapján arra következtetnek, hogy könyvem mindenkinek szól. Pedig nem. Nyilván mindenki nyerni akar, fogadni azonban már nem mindenki hajlandó. Ez pedig óriási különbség. Ha elvi aggályaid vannak a fogadással kapcsolatban, nem sok hasznosat fogsz találni ebben a könyvben. Hacsak nem tudom megvál
Jövőd ígérete úgy vetül eléd, ahogy a távolba vesző út kanyarog a vándor előtt. Utad vágyakkal van kikövezve, melyeket meg akarsz valósítani. Ahhoz, hogy valóra váltsd az álmaidat, meg kell tanulnod bánni a pénzzel. Hagyd, hogy a bölcs emberek tanácsai vezessenek utadon, és hozzásegítsenek ahhoz, hogy sovány erszényed megteljen, és elérhetővé váljon számodra a gazdagság reményével kecsegtető, boldog jövő. Olvasók millióinak nyújtottak segítséget a híres babiloni történetek, melyek a takarékosság, a pén
Új életem megkezdése érdekében búcsút vettem azoktól, akik ilyesfajta tanácsokkal traktáltak: Légy elégedett azzal, amid van! Válassz kis célokat, hiszen a nagyokat úgysem érheted el! Csak a szélhámosok jutnak fel a csúcsra! Jó ember vagy, de nincs meg benned a sikerhez szükséges plusz! Az újrakezdés részeként eltökéltem, hogy a kezembe veszem anyagi sorsom irányítását - és ez a döntés nagyon jó érzéssel tölt el, ha önmagamra és a hozzám közelállókra gondolok! Az író közreadja személyes siker
,,A ,Nagy Lemondás' korszakát éljük... Lim megmutatja, hogyan segíthetnek a vállalatok az egyéneknek, különösen a vezetőknek összehangolni a céljukat a cég küldetésével. Minden eddiginél fontosabb, hogy a vezetők hitelesek legyenek, és mind az emberekre, mind a profitra összpontosítsanak." Forbes ,,Az utóbbi hét évemet a szerethető munkahelyek, a munkahelyi boldogság felkutatása és megmutatása töltötte ki. Jenn Lim könyve nemcsak azt mutatja meg, hogy egy bol-dog csapat sikeresebb is, így a tulajdonoso
A hagyományos vállalkozások egy egyszerű képlet alapján működnek: hozz létre egy terméket vagy szolgáltatást, add el és szedd be a pénzt! De az elmúlt néhány évben egy alapvetően másfajta modell is gyökeret vert amelyben a fogyasztóknak több a választási lehetőségük, több eszközzel és több információval, valamint több hatalommal rendelkeznek. Ezt az úttörő vállalkozó, Lisa Gansky mesh vállalkozásoknak nevezi, és elárulja, miért ez fogja uralni a jövőben az üzleti életet. A megosztásra épülő cégek a köz
Megbüntethetnek-e minket olyasmiért, amit el sem követtünk? Hogyan kémkednek utánunk az okos elektromos mérőórák? Milyen összefüggés van a hurrikánok és a félkész epres sütemény eladása között? Milyen színű használt autót érdemes vásárolnunk? Hogyan leplezhető le a sportban a bundázás? A válaszokat a big data módszere, vagyis az óriási adattömeg rendszerezése és elemzése rejti, amely révén meghökkentő következtetésekre juthatunk. Nincsenek többé titkok: az adatok mindent elárulnak az életünkről.Szerző: Ke
Új termékek és szolgáltatások létrehozása és értékesítése. Guy Kawasaki, a garage.com vezérigazgatója és az Apple Computer egykori fő-evangélistája tapasztalataival és tanácsaival segíti az üzleti világ forradalmárait, hogy látnokokká válhassanak. Teremts, miként egy Isten! Állítsd a feje tetejére a hagyományos bölcsességet alkoss forradalmi termékeket és szolgáltatásokat az aktuális problémák elemzése révén! Parancsolj, mint egy király! Vedd kezedbe az irányítást és hozz kemény, él
A Zappos merészet álmodó vezérigazgatója elmeséli, hogyan vezetett addig példátlan sikerekhez a vállalati kultúra hangsúlyozása. - Fizess 2000 dollárt az új alkalmazottaknak, hogy kilépjenek. - Az egész céged maga legyen az ügyfélszolgálat, ne csak egy csapat azon belül. - Az első számú prioritásod a céges kultúra legyen. - A vállalkozásod vezetéséhez alkalmazd a boldogságkutatások tudományos eredményeit. - Az alkalmazottak fejlődését személyes és szakmai segítséggel egyaránt támogasd. - Igyekezz
Feargal Quinn az ír Superquinn szupermarket csoport igazgatója, amelyet ő maga alapított 1960-ban, és amely nemzetközi hírnévre tett szert a vevők kiváló kiszolgálásáért. A Bumeráng Marketing című könyvét multinacionális cégek használják a vásárlóval való foglalkozás kézikönyveként. A könyvet már több nyelvre lefordították. Feargal Quinn számos nemzetközi kiskereskedelmi szervezet igazgatósági tagja, és két tiszteletbeli doktori címmel rendelkezik. 1993-ban független képviselőként beválasztották az ír
„Én nem akarom elhinni! Nem akarom elhinni, hogy Magyarországon nem lehet sikeresen vállalkozni. Nem akarom elhinni, hogy itthon nem lehet tisztességesen megélni. Nem akarom elhinni, hogy profitod csak akkor marad, ha hazudsz az adóhivatalnak, ha tisztességtelen vagy a beszállítóiddal, ha kizsákmányolod az alkalmazottaidat. Én arra vállalkoztam, hogy valami jót adjak a vásárlóimnak, jó fizetést és jó körülményeket a munkatársaimnak, jó életet a családomnak és magamnak. Ez a könyv, Pongor-Juhász Attila és
„A Hétfő reggeli döntések épkézláb, éleslátó útmutatást nyújt mindazoknak, akik nem hajlandóak többé tévúton járni, és rá akarnak lépni a siker országútjára mind szakmai, mind személyes értelemben.” - STEPHEN R. COVEY A kiemelkedően sikeres emberek 7 szokása szerzője Mától kezdve képes leszel jobb döntéseket hozni, hogy holnapra megvalósítsd, amire az életedben vágysz! Mindnyájunknak különböző elképzelései vannak a sikerről. Akár a pénz a törekvéseid célja, akár a hatalom, a boldogság vagy a szere